1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

1. nickesta

nickesta Respect the don

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dit spel nou al een tijdje aan het spelen. En tot mijn grote verbazing heb ik doormiddel van streetraces vier auto's unlocked, maar geen motor!!!! En laat daar nou dus net geen plaats meer voor zijn in die garage, maar in de pu zat nick wel op een mototr???!!! Klopt dit en komt die motor nog later in het spel, of is die eruit gehaald?

2. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    die is eruitgehaald, erg jammer ja

3. nickesta

nickesta Respect the don

Leuk Bevonden:
    0
    Kut! was ik al bang voor, wat een onzin, als er iets was waarvan ik genoot bij gta was het het sheuren op die motors wel!!!

4. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Zekers, echt zonde, terwijl het volgens mij al aardig uitgewerkt was (er waren al screenshots van uitgegeven). In Vice City vond ik de beste vernieuwing sinds GTA 3 de motors! Echt geweldig, maar k*t dat True Crime ze heeft weggelaten.

5. Cyberia

Cyberia Guest

Ik vind zelf dat TC heel erg tegenvalt... HEEL erg, ik had ook motoren verwacht. Ik vind het trouwens onzin om die stad zo gigantisch te maken als je toch alleen maar rechte wegen hebt, okay, in Los Angeles is dat ook echt zo, maar dan hadden ze beter een andere stad kunnen kiezen vind ik. Als je missies speelt moet je vaak zat 3 minuten rechtuit rijden, echt saai. De missies zijn veel te kort. Ik had de game al uitgespeeld met Best Ending in minder dan 2 uur. Daarna ook nog als Average en Bad ending ofzo. Echt, ik vind het veel te kort. De filmpjes (vooral dat bonusfilmje) vind ik wel heel mooi. En de humor van Nick laat me ook (glim)lachen, iets wat ik bij veel andere spellen niet heb. De knoppen vind ik ook slecht ingedeeld. Ik had vaak zat bij een missie dat ik uit de wagen sprong (linkertrigger) ipv te remmen (X). Volgens mij is TC dan ook een uitprobeerseltje van Luxoflux. Want het had echt veel beter gekund!

Kortom, een matige game... :'-( :'-(
    Ik had zoveel meer verwacht...

Cyb

Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2003
  6. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Alle Amerikaanse steden zijn opgebouwd uit "blocks". In het echt zul je ook minuten lang in zo'n stad moeten rijden (of stilstaan als je in de file staat) terwijl alles (voor ons) op elkaar lijkt, dus dat is alleen maar realisme.
    En aangezien ze TC ook in Amerika willen verkopen, vallen de grote Europese steden (Londen, Parijs, etc.) ook af. 't Is niet anders...

De knoppen zijn inderdaad niet al te handig ingedeeld. In het begin sprong ik wel eens op volle snelheid uit de auto omdat ik de linker trigger i.p.v. X gebruikte om te remmen. Dat gebeurt me nu helemaal niet meer, dus 't is gewoon een kwestie van wennen.

Velen lopen TC af te kraken, wat ik onterecht vind. GTA is beter (en origineler omdat het de eerste was met dit concept), I agree. Maar er zijn zeker punten die ik zelfs beter vind dan in GTA.

Zo vind ik de random opdrachten goed uitgedacht, afwisseld en erg leuk om te doen. In plaats van continue de bad guy uithangen (zoals in GTA), kun je nu ook je goede daden van de dag doen :)
    Ook het good cop/bad cop concept (met de consequenties die het heeft voor het verloop van het verhaal) is een leuke toevoeging.

Kortom, ik vind True Crime een topper, maar niet dé topper...

7. Cyberia

Cyberia Guest

Okay, ik geef toe dat dat Bad Cop/Good Cop gebeuren wel cool is, en dat het invloed heeft op het verhaal is ook cool. Maar het verhaal is toch TE kort. Als ik zou mogen kiezen tussen Good Cop/Bad Cop en meer missies kies ik voor de 2de. En die knoppen, ik blijf vinden dat ze dat beter hadden kunnen uitdenken, als Rockstar het kan, dan zou Luxoflux het ook moeten kunnen. Je kan er inderdaad aan wennen, maar tegen de tijd dat je eraan gewend bent heb je het halve spel al uitgespeeld...

Cyb.

8. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    TC vind ik ook minder leuk dan dat ik er van verwacht had, hij is gewoon net ff te kort. Ik heb de nieuwe OXM van december laatst gekocht en daar zit een Demofilmpje bij van Mafia, en die ziet er verdomde goed uit, en ik denk echt dat die game wel de sfeer heeft, wel het realisme heeft en ook de fun heeft die TC mist/in kleine mate heeft.

9. Cyberia

Cyberia Guest

Mafia heeft ook geen motoren, of wel?

Cyb.

10. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    nee heeft die niet

11. Cyberia

Cyberia Guest

Nouja, Mafia vond ik op de PC ook al cool! Dus nu maar hopen dat dat ook zo word op de Xbox!

Cyb.

12. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet goed wat jullie liggen te zeuren over de knoppen.
    Je kunt ze dan toch zelf goed indelen in de controller configuratie.:confused:

13. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit spel net gekocht , het is verder wel wijs maar ik heb hem net 2 uur gespeeld ofzo en ik heb nu al 55 % uitgespeeld , duurd hij nou echt zo kort ??

ik wou ff vragen hoe doe je je al die truukjes met je auto zoals op 2 banden??

14. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet/kunt ook veel 24/7 missies doen (die lichtblauwe tekens).
    Je kunt het spel snel uitspelen of langzaam uitspelen, maar dan alles proberen te halen. Ik had er toch wel zo'n 20 uurtjes voor nodig. Good cop van +122, 86% 24/7 missies en alle missies 100%.

15. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    heej ik ben opzicht wel teleurgesteld inhet spel.....:eek: je kan niet egt veel doen hehe. En die verhaallijn sgepte zoveel nieuwesgierigheid bij me op......maar komop die verhaallijn is egt zeer onprofesioneel in elkaar gezet of denkt iemand daar anders over?

16. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

die kun je net als vechtmoves aanleren tijdens bonus missies,,,

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ja, die kan je vinden door die blauwe tekens waar een auto instaat.

18. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    eve vraagje ikheb em nu wat meer gespeeld en hij word steeds vetter....die street crimes gaan gewoon niet vervelen :p iemand die me kan vertellen hoeveel upgrades er zijn voor vechten, auto en aiming?

19. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    kun je zien bij je stats. zie je upgrades en daar kun je het zien, veel geluk nog.

20. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand een gedetaileerde map voor me van de stad? Tnx alvast:p

Deel Deze Pagina