Ik heb 'm sinds gister. Wel op de Playstation 2 maar dat doet er niet toe. Zag er zeer cool uit. Ik was wat aan het klooien. Gelijk een paar doden enzo Vanavond of morgen maar even rustig gaan spelen.
whaahahahha dat had ik ook wel door hoor maar k bedoel een gedetaileerde map van de stad, met parkeerplaatsen en training punten aan gegeven. Heeft iemand daar een site van ofzo?
Nee, helaas als ik hem had dan had ik hem gegeven maar helaas! Ik zou nog eens even zoeken op het internet want ik was zelf ook wel benieuwd naar zo´n map!
ik ben een beetje een n00b met dit spel maar krijg het morgen ofzow van dioga, anyways. ik heb een paar vraagjes misschien kan iemand die beantwoorden - alvast bedankt!! 1) Kun je 10 verschillende wapens bij je dragen net als in GTA? 2) dat was het
die lvl met al die zombies zijn echt gaar. ze hebben dat wel mogen weg laten. en hoe krijg je die soundtracks dat je ze doorelkaar kan horen. dus nie op volgorde, want nu hoor ik de heletijd als ik in een auto stap het zelfde liedje.
ik ook wel maar het ziet er zo nep uit. want het is best wel een realisctisch spel(d8 ik) en dan krijg je ineens zombie's en draken. echt zwak van het spel zeg. ik heb hem nog maar een weekje(nog nie eens) en heb hem al uitgespeeld. het spel is te makkelijk, vooral die missie's zo kort en herhalend. das wel jammer van het spel, ik kan nie w8en tot GTA double pack uit komt.
als je alle missies achter elkaar gelijk doet denk ik rond de 7 uur(DENk ik) met de 24/7 en een beetje rondcruisen denk ik wel langer.
bv bij de missie's dat je ergens heen moet rijden doe je er 2 min over. met iemand vechten ongeveer 4 min. en schieten ook zoiets. alleen er zijn wel veel missie's.