Ik snap 1 zo'n auto missie niet. Je moet dan je linker trigger doen dan je rechter en dan je linker loslaten en dan moet je ondertussen ook nog die obstakels ontwijken en dan komen er op je weg 3 mensnen ophoog en er valt zo'n deur dicht. Weet er dus iemand hoe dat precies werkt. Het kan zijn dat je het niet snapt. Dat komt dan omdat ik me instellingen op Preset2 heb staan en niet op 1.
je kunt eigenlijk beter 1 doen, maarja. je moet volgens mij gas en remmen inhouden, dan de remmen loslaten (linker trigger los), en dan ga je hard vooruit. dan hoef je alleen nog maar al die obstakels ontwaken(je mag er maar 3 raken), en dan moet je binnen de tijd binnen zijn.
Ik heb het spel ook pas en klopt het dat de game ontzettend traag is. Het duurt bij extreem lang voor het is opgestart en de menu's geladen heeft etc.
bedoel je in de game, of als hij aan het laden is, als hij aan het laden is, dat klopt. In de game, hoort het niet.
Krijg iig lang dat waarschuwingsscherm te zien met true crime logo erboven, en de menu's heeft ie ook best moeite mee. Was intro aan het laden toen ik moest eten, straks maar weer ff kijken.
ja, maar hij start toch wel, bij mij duurt het ook best wel, maar ik heb er niet zoveel problemen mee.
Ene moment loopt het heel soepel en andere moment loopt ie om de 10 sec een paar seconden te laden. Zie nou ook allemaal krasjes op dvd, dus maar een keer goed schoonmaken.
Mag ik even zeggen, dat dit een ongelofelijke saaie game is. Grafisch stelt het niks voor, muziek is wel vet, missies zijn zeer eentonig, hele tijd rondrijden is saai. Zo zijn de missies: vecht, sluip en wegrijden met je auto. Ik snap eigenlijk niet dat de game overal voldoendes krijgt. Maar, ja is mijn mening Het is maar goed dat er een game is als GTA*)
ja, het kan natuurlijk niet gta overtreffen, maar ik heb hem helemaal uitgespeeld en ik vond hem toch wel leuk hoor.
Heb het ff-tjes gespeeld, liep weer best lekker (zonder haperingen, komt vast door vuile disc). Heb nooit veel gta 3/vice city gespeeld dus kan er weinig over zeggen. TC heb ik ook nog niet zoveel gespeeld en het is ff wennen de besturing, maar tot nu toe bevalt ie me wel.
Eg wel kopen , Maar het spel is tog veel anders dan Gta . Het leukste vind ik altijd de shoot-gevechtun , en iedereen controleren is ook erg vet !! En je kam egt nog super veel leren /knokken , schieten , auto's ...
Uitgespeeld met veel moeite die Generaal verslagen. Toch wel een schitterende spel alhoewel ik die verhaal een beetje raar vond lopen, niet echt logisch in volgorde. Wel jammer dat er ook niet meer voertuigen er in zaten, alleen maar auto's. Ik had best een helikopter willen hebben om grote stukken te kunnen overbruggen en te vliegen over LA maar goed, Vice City blijft aan de top staan!!!