1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

1. bachus

bachus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een schitterend spel. het verhaal is niet echt logisch maar toch wel een leuk spel om te spelen. Wat ik met veel moeite heb kunnen uit spelen.

2. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik heb treu crime ook gehad. Vond er niet veel aan. Het is heel anders dan GTA DP. En toch weer hetzelfde.

3. Dinand

Dinand Haags Kwartiertje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat er te weinig missies in zaten en ook hele simpele en korte missies. Ook waren ze redelijk eentonig zoals snel ergens naar toe racen, sluipen en vechten. Dat was bij Vice City wel anders. Toch heb ik wel genoten van True Crime alleen veel te kort.

4. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    dat was waar ik vond de voorlaatste missie wel ok (bad cop)

5. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook auto's jaten ,net als in gta vice city ,ik bedoel autos die op de weg rijden aanhouden en er gewoon mee weg rijden?

6. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    ja

7. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    jah alleen willen de auto's niet echt stoppen voor je. Dat vind ik wel vet irritant, ze rijden je constant omver, en dan wordt je weer 20 m meegesleurd... :confused:
    Verder is het eigenlijk een vrij makkelijk en kort spel, viel me wel een beetje tegen. Sommige missies slaan ook gewoon echt nergens op, bijv. dat je die demonen neer moet schieten :confused:. Maar op zich is het best grappig om te spelen, ik heb me er wel mee vermaakt.

8. Dinand

Dinand Haags Kwartiertje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk snap niks van die straatraces die je kunt houden met andere auto (racen naar een checkpoint). Op een gegeven moment neem ik een voorsprong en ik zie dan dat die andere auto's zich terugtrekken. Ze racen niet verder. Erg vreemd.

9. mars15

mars15 Guest

sorry voor kicken :p

ik zit vast met het spel als ik op het dak die chinees moet verslaan kom ik daar niet verder missie heet high-rise terror: finale: bad politics

heeft iemand tips ?

Laatst bewerkt door een moderator: 6 mei 2004
  10. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    ik heb hem verslagen door als een malloot te buttonbashen, weet niet of er een andere strategie is :p

11. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Jah blokken en dan gooien... als ie is uit geraasd!

12. mars15

mars15 Guest

wat gooien ?

want zit daar nu een maand vast haha niet echt meer gespeeld maar oke :p maar me status is bad 99 echt klote want als ik dit uitspeel moet ik good status hebben om door te gaan

13. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Vermoord niet zoveel onschuldig volk en speel het opnieuw zodat je een lieve politie bent 8)

:+ :p

14. mars15

mars15 Guest

is volop veel werk :'-(

euh... misdaden oplossen geeft toch good status ;)

15. mars15

mars15 Guest

weet iemand nog tips om weer goede cop status te krijgen ?

16. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    die misdaden oplossen, en door mensen de onderzoeken naar drugs of wapens.

17. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of gewoon de stealth missies steeds opnieuw te spelen en dan de vijanden niet vermoorden maar gewoon buitenwesten slaan zodat je steeds een + punt krijgt..............dat doe ik altijd als ik een bad cop ben om weer een good cop te worden:D

18. E2EKIEL

E2EKIEL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je moet shieten shiet altijd naar de benen, als je ze niet dood krijg je een plus punt, en goed oppassen als je rijd da je geen mensen omverrijdt

19. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje: ik zag vanochtend toen ik dit spel eindelijk na 4 maanden weer ging spelen een pier met een soort van atractie park erop, maar ik kon er niet komen......

nu is mijn vraag of je daar later wel kan komen en is daar nog wat te doen?

20. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    een woord: Nee.

Deel Deze Pagina