Het is een schitterend spel. het verhaal is niet echt logisch maar toch wel een leuk spel om te spelen. Wat ik met veel moeite heb kunnen uit spelen.
Ik heb treu crime ook gehad. Vond er niet veel aan. Het is heel anders dan GTA DP. En toch weer hetzelfde.
Ik vond dat er te weinig missies in zaten en ook hele simpele en korte missies. Ook waren ze redelijk eentonig zoals snel ergens naar toe racen, sluipen en vechten. Dat was bij Vice City wel anders. Toch heb ik wel genoten van True Crime alleen veel te kort.
kan je ook auto's jaten ,net als in gta vice city ,ik bedoel autos die op de weg rijden aanhouden en er gewoon mee weg rijden?
jah alleen willen de auto's niet echt stoppen voor je. Dat vind ik wel vet irritant, ze rijden je constant omver, en dan wordt je weer 20 m meegesleurd... Verder is het eigenlijk een vrij makkelijk en kort spel, viel me wel een beetje tegen. Sommige missies slaan ook gewoon echt nergens op, bijv. dat je die demonen neer moet schieten . Maar op zich is het best grappig om te spelen, ik heb me er wel mee vermaakt.
Ik persoonlijk snap niks van die straatraces die je kunt houden met andere auto (racen naar een checkpoint). Op een gegeven moment neem ik een voorsprong en ik zie dan dat die andere auto's zich terugtrekken. Ze racen niet verder. Erg vreemd.
sorry voor kicken ik zit vast met het spel als ik op het dak die chinees moet verslaan kom ik daar niet verder missie heet high-rise terror: finale: bad politics heeft iemand tips ?
wat gooien ? want zit daar nu een maand vast haha niet echt meer gespeeld maar oke maar me status is bad 99 echt klote want als ik dit uitspeel moet ik good status hebben om door te gaan
of gewoon de stealth missies steeds opnieuw te spelen en dan de vijanden niet vermoorden maar gewoon buitenwesten slaan zodat je steeds een + punt krijgt..............dat doe ik altijd als ik een bad cop ben om weer een good cop te worden
als je moet shieten shiet altijd naar de benen, als je ze niet dood krijg je een plus punt, en goed oppassen als je rijd da je geen mensen omverrijdt
ff een vraagje: ik zag vanochtend toen ik dit spel eindelijk na 4 maanden weer ging spelen een pier met een soort van atractie park erop, maar ik kon er niet komen...... nu is mijn vraag of je daar later wel kan komen en is daar nog wat te doen?