lijkt me cool om te horen als 2 gangs elkaar aan het killen zijn, jij er snel heen crossen om lekker te kijken, en misschien wel meehelpen
Dus die gast heet Nick!? Kewl! Das ook m'n echte voornaam! Is de 1e keer dat mijn naam in een spel wordt gebruikt! Ik hoop trouwens ook dat je je ook via de metro kan verplaatsen, zoals in gta3, zou wel handig zijn voor lange afstanden, want het is een grote stad als ik het mag horen!
Als er live bij het spel zit wordt er minder tijd besteed aan de singleplayer dus dat maakt me echt niks uit, omdat ik toch geen live heb.
ow.......wistkooknie whahha wannneer komen er weeres nieuwe shots of filmpjes van tc binnen?? En met die site schiet het ooknie op laturz
wist ik ook niet, iedereen zn eigen termen, ik gebruik woot meer als verbaast/verrast Damn lijkt me cool, in gta2 op de pc kon je ook met trein in dat was zeker chill lijkt me super als je hier weer taxichauffeur kan gaan spelen en als ze uitstappen omdat je te wild rijdt ze neer kan knallen
Je kunt de PS2 versie al spelen. IIG die heb ik in de winkel al gespeeld. Valt een beetje tegen op de PS2, maar waarschijnlijk komt dat omdat ik Vicy City speel en deze stukken beter is dan True Crime.
Jah was een demo versie. Heb ik gespeeld in Mystery Media in Nijmegen. [EDIT]BTW erg slechte graphix op de PS2. En niet omdat het PS2 was maar het spel daar had gewoon slechte graphix. IIG een stuk mindere als GTA VC.[/EDIT]