True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Die allereerste screens in de openingspost wekken bij niet een echt goede indruk. Dat eerste plaatje doet me aan GTA 3, misschien een + punt. Maar daarna doet het me denken aan iets Matrix achtig, ik denk dat ze dit allemaal proberen te mixen en dat lijkt me géén goed idee.
    Ook dat 1e plaatje van dat racen ziet er wel leuk uit, maar het lijkt me een nogal saaie stad/wereld waar het zich in afspeelt. Was nogal een laaaange weg.
    Graphics zijn wel mooi, ik denk dat de gameplay een stuk minder wordt.
     
  2. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb tot nu toe vooral veel plaatjes gezien met Nick (zo heet die gast toch?) die aan het vechten is, in verhouding weinig plaatjes van de stad zelf (auto's, motoren, helikopters?) het ene plaatje van dat racen met die idd vrij lange weg is zo ongeveer het enige plaatje dat ik weet met auto's erop
    hoop dat dat autorijden wel beetje goed uitgewerkt is, waarom krijgen we er niet meer van te zien

    nu maar hopen dat die gameplay goed is, want dan hebben ze iets heel moois in handen
     
  3. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    hoop niet dat ze teveel gaan focussen op het hand-to-hand fighting met enkel het rijden naar je locatie maar je echt de vrijheid krijgt om flink te shooten en racen
     
  5. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iermand of er eigenlijk ook bullettime in het spel zit?
     
  6. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    voor zover ik weet zit er bullet-time in het spel (zie je ook in 1 van de filmpjes op de officiele site toch ??)
     
  7. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah maar kweenie of dat bullet time is. Misschien hebben ze het vertraagd om die move te laten zien.
     
  8. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Bullet Time is volgens mij alleen de naam bij Max Payne, maar je kan als het goed is wel iets met Slowmotion.
     
  9. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Bullet time is een algemeen begrip voor het vetragen van de actie voor de speler, het lijkt alsof de tijd langzamer gaat.. Max Payne had dit als eerste in een spel zitten.
    Ik heb in XBM gelezen dat True Crime dit ook zou hebben.

    _O_ Bullet Time _O_
     
  10. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    En kun je nu wel of niet op motors rijden, want ik weet het niet meer zeker.
     
  11. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat er wat tevinden is hierover bij poer unlimited game awards
     
  12. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik op de HipHop thread gelezen:

    Ice Cube Sign On For True Crime - StickyGreen 13.06.2003 - 08:38
    Game maker Activision has signed Ice Cube and a variety of West coast hip hop artists to provide tracks for the upcoming game, 'True Crime: Streets Of L.A.'

    Ice Cube, Mack 10, WC, E-40, EZ-E Jr., Kam & 187um (Above Tha Law) will all provide music for the game, which is similar in concept to the 'Grand Theft Auto' franchise.

    A double CD soundtrack will also be released featuring the music from the game, as well as selected classic hip hop tracks.

    "It is amazing to see some of hip hop's top West Coast artists come together to create original tracks for our game", Chris Archer, executive producer, Activision Worldwide Studios said. "Hip hop music is the voice of the urban lifestyle and capturing the gritty, raw sounds of the streets is an essential part of the 'True Crime: Streets Of L.A. gaming experience".

    The game features almost 250 square miles of Los Angeles for players to fight, drive and shoot through as fight the Russian and Chinese mafia and embark on a variety of missions.

    'True Crime' already features the voices of such celebrities as Christopher Walken, Gary Oldham & Michael Madsen.

    "This video game has all the action of a hardcore action film - Ain't nothing soft about it and Ain't nothing soft about the sound track", added Bigg Swoop, President and CEO of Vybe Squad Records, the label that pulled the artists together and that is issuing the soundtrack.

    'True Crime: Streets Of L.A.' will be available this fall for the PlayStation2, the Xbox and Nintendo's GameCube.

    Vet dat er ook HipHop in het spel zit, in gta zit er niet erg veel HipHop, dus weer een pluspuntje voor True Crime.
     
  13. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Hip Hop past wel goed bij de West Coast sfeer :cool: Alhoewel ik er niet van hou lijkt het me best wel vet om nigger te spelen in de straten van LA 8)
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    misschien kan je wel je eigen soundtrack erin pompen
     
  15. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah zeker dat dat kan. Er stond in XBM dat je zelfs die hele soundtrack kon 'managen'. Bij een vette vechtscene iets van Rammstein ofzo. En als je een btje aant cruisen ben een rlxd muziekje. Je kan je eigen muziekindeling maken en dat is dus echt rlxd! _O_
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ja, de optie om je eigen soundtrack samen te stellen is al bekend gemaakt door de makers (in de xboxversie dan uiteraard)
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    woot cool, alleen daarvoor zou ik hem haast al kopen, lopend door de stad met de beatles, sla je iemand neer komt Eminem's Kim uit je boxen knallen (now bleed bitch bleed, haha you can't run from me:D), jat je een auto om lekker weg te blazen in Slipknot style :D ik zie het al helemaal voor me!
     
  18. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar er zijn nog niet echt ingame Filmpjes verkrijgbaar :mad:
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    ga me nou maar niet te veel laten verlangen naar deze game, dalijk valt ie tegen en dan zit ik ermee, moet maar ff kalmeren met mn TC ideën:D
     
  20. Wulf

    Wulf Gras snoeien? 1€!

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk echt vrezelijk uit naar dit spel. Het verhaal kan zich ook nog opsplitsen, bijv. als je een missie niet succesfol volbrengt, kan dit invloed hebben op het hoofd-verhaal!:D
    de reggiseur dei het verhaal heeft geschreven heeft ook al wat hollywood films op zijn naam staan, dus dat belooft wat!:p
    bron: xbox magazine'''100% ONAFHANKELIJK 100% XBOX'':cool:
     

Deel Deze Pagina