1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. Wulf

    Wulf Gras snoeien? 1€!

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of het al bekent is, maar er zit WEL bullit-time in het spel. Je kunt trouwens volgens xbox magazine WEL auto's stelen, ik citeer: ''True Crime is dus een spel waarin je met een personage door een enorme wereld kunt lopen of rijden, waarin je 'voor de lol' auto's kunt jatten, mensen in elkaar kunt meppen en een groot aantal verschillende wapens van munitie kunt ontdoen.'':D
    er staat nog wel meer in het magazine, en ik zou 'm ook aanraden te kopen, staat ook info over fable & star wars: KOTOR in en nog veel meer:p
     
  2. Wulf

    Wulf Gras snoeien? 1€!

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Enneh, (mods vergeef mijn 3x achter elkaar posten:))
    dus je hebt iemand doodgemept en je hoort: ''I don't wanna go on, living in this world, whitout you...'' :D
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2003
  3. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    wel jammer dat ie pas in sep komt ;'(
     
  4. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben alleen bang dat het spel niet zoveel vrijheid heeft als GTA. Ik denk dat het net als Mafia wordt: vrijheid, maar toch levels die je op een bepaald moment MOET spelen....
     
  5. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar in Mafia zit toch ook een free-ride mode waarin je kunt doen wat je wilt dus dat is toch ook goed.
     
  6. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    wat mij iritant lijkt is het volgende...ik heb al meerdere malen gelezen en dat weten jullie al, als je een missie failed dan moetjem nie overnieuw doen maar dan word het plot anders en krijgt het verhaal een andere wending....nou lekker dan! Bij de eerste keer gaat een missie tog echt in de meeste gevallen wel fout hoor! Zit je daar ben je binnen een paar dagen uitgespeeld.....als je net die ene bocht mist en hem niet meer in kan halen of wanneer je net de verkeerde moves bij de eerste keer uitbasht:eek: :'-( :)
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2003
  7. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    1 oplossing:

    load game.






    voordat je een missie begint, gewoon ff saven:)
     
  8. Wulf

    Wulf Gras snoeien? 1€!

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou dat irritant zijn? Lijkt me juist wel lijp, Bijv, je krijgt iemand niet te pakken tijdens een achtervolging, dan heb je kans dat je hem later weer terugziet, en het be-invloed het het verhaal ook! Lijkt me best kewl hoor!:D
    Geeft ook weer een replay waarde, bijv: van wat zou er gebeuren als ik wel te pakken heb gehad??... Dan krijg je weer een heel ander verhaal :p
    Niks Irritants aan volgens mij:9
     
  9. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, is niet echt irritant.
     
  10. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop wel dat de gameplay een beetje verniewend is en niet precies hetzelfde als gta.
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    ja, gta 3 en vc heb ik bijna niet gespeeld dus is voor mij niet zo erg, wachten wachten en nog eens wachten:mad: weet niet eens meer hoe lang ik nog moet wachten
     
  12. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    tot 19 september.
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ingame Screens :

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  14. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    1e en 2e zijn geen in game m8 dat is vaan zoon filpje heb ik ook gezien,.......
     
  15. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet der weer goed uit.
     
  16. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, die 2e zou echt vet zijn in game :{
     
  17. Wulf

    Wulf Gras snoeien? 1€!

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze die mini-map linksonder nog wat gaan veranderen, want zoals hij er nou uit ziet is gewoon lelijk:{
    Maar verder heb ik er vertrouwen in dat het een topper wordt! *)
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    ziet er wel best uit, nog niet echt onwijs mooi, maar als de gameplay goed is vergeten we de gfx gewoon
     
  19. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    DIe mini map ziet er idd niet uit en dat moet echt anders :) doe dan geen map of maak een goeie :p

    En eerlijk gezegt zien deze screens er niet uit... echt boutgfx!
    Ook de HUD vind niet mooi.. die levens meter en dat gezichtje erbij, er moet echt nog heeeeel veel gesleuteld worden aan deze game!
     
  20. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat zeker, maar er moet idd wel wat aan die map gebeuren. Anders is hij echt lelijk, en nog onduidelijk ook. De map van GTA is een goed voorbeeld van hoe het wel handig is (vinnik dan). Verder zier ut er niet erg slecht uit. En bij zon game gaat ut toch vooral om de fun die je ermee hebt.
     

Deel Deze Pagina