True Crime streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door cookiemunsta, 8 nov 2003.

1. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    hoe zet je de sirene aan?

zit de sirene ook in normale auto's die je hebt geunlocked.... of alleen in politie auto's?

2. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    de sirene kan je aanzetten door op de linkerknop van de d-pad te drukken. ze doen het alleen in de auto's van nick dus die je hebt geunlocked en die ej in het begin kreeg. en auto's met sirenes zoals politie en ambulance

3. BIG TIM

BIG TIM StRiP It GiRL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet je doen als je het hebt uitgespeeld en je wil snoop dogg want je kan dan niet meer cruisen en trouwens wat moet ik nu doen krijg ik niks extra ofzo

4. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    als je het op alle niveau's hebt uitgespeeld krijg je een flimpje ofzo.....

zie een andere thread die gaat over cheats in TC.

5. BIG TIM

BIG TIM StRiP It GiRL

Leuk Bevonden:
    0
    thanks maar ik heb de filmpjes en nu kan ik die bones niet gaan zoeken want ik heb geen cruise meer!
    Damn ze hadden iets langer moeten nadenken over tc btw waar is zo/n bone te vinden en hoe ziet het eruit ik ben nu al 3 uur aan het zoeken en op de map zie ik geen gele dots
    wazig

6. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik aan het vechten ben met die gaste trap ik ze altijd dood :confused: lukt me niet echt om te arrestere whahaha

7. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    gewoon als je ze neer heb getrapt op linker thumbstick klikken+b dan arresteert hij de gastje die je hebt neergetrapt. ik stond eerst -24 maar toen moest ik good cop halen om verder te komen dus ik sta nu + 35:D:D

8. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik +67 ofzoiets

9. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    ik ging zo een schiet oefen ding binnen en toen was naar beneden drukken opeens naar boven richten. net zoals een vliegtuigbesturing zeg maar. hoe kan ik zorgen dat naar beneden gewoon beneden is en boven gewoon boven is.

10. Pimboy

Pimboy Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    bij opties-Game Setup...

11. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    neeh want je kan alleen preset 1 of preset 2. er staat niks over aim ofzo bij controls

12. Pimboy

Pimboy Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    en in het hoofmenu, voordat je begint met spelen??

13. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    neeh volgens mij heb je eht spel nog geen eens en dan zit je maar dom te posten

14. FallenOne

FallenOne stoner!@!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon teveranderen in opties......

15. Master Zerocool

Master Zerocool Life Is A Game,Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    heel de tijd op a drukken

16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Sta nu op + 89, ga es checken of ik boven 100 kan komen. weet niet of het dan nog wat opleverd, maargoed..

Vinden jullie trouwens de map niet onhandig? vooral als je doggbones zoekt. die map is zo groot en je kan helemaal niet inzoemen (toch?) dus rij vaak de verkeerde straat in, dan weer terug toch nog wat verder rijden. ebn je echt lang mee bezig..

17. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Kan iemand mij 1 plek zeggen waar ik zo'n botje kan vinden ? Ik zoek me kapot maar nog niks gevonden.. denk wel aan
    :X

18. MrJoinT

MrJoinT -=SMILE=-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel echt verneukt door die besturing, dat klikken op de linker knuppel in combinatie met b, is echt het kutste wat je zo ongeveer kan bedenken. Soms druk je nie helemaal tegelijk, en slaat ie. Dan ben je dus het zaadje, want dan krijg je een vechtpartij, waarbij die gast het natuurlijk ni overleeft. Vervolgens krijg je bijna geen punten, en ook nog eens badcop. En dan ben je een half uur bezig geweest een beetje punten te verzamelen door random crimes op te lossen. En dan gebeurt er weer zoiets vaags, waarbij een gastje ineens een dikke gun onder zn jas verdaan trekt, en je in een paar knallen neerblaft. Vervolgens heb je dus weer 20 minuten voor jan lul crimes op lopen lossen, omdat er ff flink wat punten afgaan. (70 ofzow) daar moet je godverdomme wel 5 tot 7 crimes voor moet oplossen. Zo schiet het echt nie op.

En sommige ventjes zijn trouwens gewoon echt niet te pakken zonder badcop. Die blijve maar rennen en in auto`s stappen. En als je dan ondertussen per ongeluk wat innocent bystanders over rijdt in de achtervolgingen, dan krijg je er ook ff lekker wat badcop bij. Ik word er echt gek van. En met een neutrolising shot kan je ook nog weleens de pech hebben een inoocent te raken.

Laatst bewerkt: 16 nov 2003
  19. ~X-Box Junkie~

~X-Box Junkie~ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    om snel good cop punten te krijgen:

Gewoon iederen die je tegenkomt fouileren.
    Dit doe je door b te drukken als je er bij staat.
    Ik kreeg hierdoor erg snel goed cop punten.

20. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand hoe je één save game kan verwijderen?

Via de Xbox memory manager kun je alleen alle save games verwijderen en in True Crime zie ik er geen optie voor...

Alvast bedankt!

Deel Deze Pagina