True Crime streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door cookiemunsta, 8 nov 2003.

1. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat namelijk ook.
    hij lult gewoon uit zijn nek.
    maar misschien heeft hij het gewoon over bij je ''stats''
    jeweet wel, waar staat dat je zoveel bad en good daden heb gepleegt.
    misschien heeft hij 134 goede daden gedaan....:confused:

2. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Hij lult niet uit z'n nek..je teller gaat maar tot 99, maar als je op start drukt kan je zien hoeveel je hebt en kan je dus wel boven 100 komen. Je ziet dan ook dat als je op 99 staat en je wat slechte daden doet je nog steeds op 99 staat..omdat je dus meer dan 100 hebt..

3. dotcom

dotcom --Re$peCt ThA RulEz-

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha k heb gisteren wat ondekt , kweet niet of iemand dit al bekend was maar het leek me iedergeval leuk om t e melden ...

jat eens een stuk of acht auto's en zet ze allemaal naast elkaar , of bij elkaar , je zult dan zien dat er geen auto meer rondrijd in je omgeving , als je te ver van die auto's wegrijd dan wordt het weer druk ..

op deze manier heb ik ook een blokkade gemaakt om streetracers tegen te houden :) die rijden n.l nog wel ...

groetjes

4. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe kan je die &$%#generaal de hele tijd verslaan? Dat lukt me echt niet.... :mad:

5. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je op de zijkant rijden met die auto van nick??

Laatst bewerkt: 10 aug 2004
  6. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand ut??

7. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0
    moet dat kunnen dan ??

8. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat kan maar ik snap er geen hol van, je moets met die linker en rechter thumpstick doen

9. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je in dat gebouw waar een vijver/waterbak in het midden zit ?

je moet gewoon die shotgun nemen of die mitrailleur... en achter een steen blijven staan .. als hij gaat laden dan moet je die matrix sprong doen .. dat hij op zijn zijkant zweeft en dan erop losraggen

10. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    heeh Mo-star weet jij Hoe je op de zijkant kan rijden met die auto van nick?

11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Makkelijk, je moet volgens mij het eerst halen door naar die baan te gaan waar je nieuwe auto's moves leert, hetzelfde als met dat vechten. En dan is het één van de laatste die je hebt. En als je hem hebt moest je volgens mij rechts, links, rechts, of links, rechts, links. Maar je moet hem dus eerst halen voordat je hem kunt doen!

12. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0
    ohjah w8 ik weet het al .. et is flink makkelijk.. net wat blackspider zegt .. met die hendels .. ...maar bij welk level ben je dan ? dat heb je niet echt nodig or .. ik gebruikte et nooit.

maar ff btw dat spel is echt iets te makkelijk vinden jullie ook nie ? als je er even voor gaat zitten heb je et in 1 dagje uitgespeeld .. das wel minder :'-( maar voor de rest wel grappig spel.. :)

Laatst bewerkt: 10 aug 2004
  13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, ik vond alleen die zombie's er absoluut niet inpassen. Dat konden ze er beter uitlaten, maar voor de verder rest was het wel een leuk spel(Maar ik vind gta 3 en vice toch beter).

14. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel een leuk spel! alleen ik vind eigenlijk vice city makkelijker dan true crime.. bij vice city is het meer schieten enzo en dat kan ik beter dan dat vechten enzo..

ik heb btw net een cheat gebruikt voor snoop dogg en dan krijg je dogg patrol ofso en dan kan je dat op de zeikant rijden enzo, 't is echt masterlijk met dogg _O_ alleen je kan geen missies doen met hem das we jammer

15. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0
    heb je ook al die gouden botten allemaal al gevonden ?

16. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0
    idd GTA heeft veel mooiere graphics en al .. maar GTA is gewoon de besto op dit gebied .. DRIV3R kan er ook zeker niet aan tippen.

17. Gravedigga

Gravedigga On the move again

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoeft niet daar is namelijk gewoon een cheat voor. Die botten kan je natuurlijk ook gewoon gaan zoeken maar die cheat is voor de luieren onder ons :cool:

18. mo-star

mo-star Predator

Leuk Bevonden:
    0
    maarjah dan heb je het helemaal snel uitgespeeld.

19. Scott

Scott Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de eerste pagina hebben ze het over dat Lola moeilijk te verslaan is... Ik weet precies waar ze het over hebben, ik kom er namelijk ook niet uit. Er wordt ook gesproken over combo's enzo.. Wat zijn dat en hoe kom ik daar aan ?

Bedankt voor de moeite,
    Scott ;)

20. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    combo's krijg je als je bijv. B + Y + A inklikt als je aan het vechten bent

Deel Deze Pagina