True Crime streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door cookiemunsta, 8 nov 2003.

1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die ken ik al, maar dan doet ie het niet en moet ik dus waarschijnlijk eerst die bones vinden. En daarna kan ik met die cheat snoop dogg pakken. Dacht ik.

2. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    nee, want de code deed het bij mijn broer wel.
    maar om er nog moeite mee te doen zou ik ze zelf gaan zoeken.

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Die cheat helpt echt niet. Volgens mij moet je echt eerst al die 30 bones zoeken. Ik heb er al 1!!! Maar jah dat level is ook 600 vierkante mijl groot. En dan vinden sommige San andreas groot.

4. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    nee, dat hoef je nie, dan werkt ie blijkbaar nie bij jou nee of je doet het verkeerd.
    ik weet 100% zeker dat me broer het gelukt is! ;)

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik die cheat invoer blijf ik gewoon Nick. Ook wel leuk om als een gewone politie agent in uniform te spelen. Heb je echt het gevoel dat je een agent ben. En dan nog in een echt woutenbak.

6. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Je moet dan ook als je die episodes kunt kiezen linksonder dat hoofdje van snoop dogg kiezen.

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar als je die cheat invoert moet je dat toch bij een nieuwe personage maken doen. Je krijg alleen dat hoofd van snoop bij je episodes als je hem hebt uitgespeeld. Ik snap het niet?

8. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet die cheat invoeren opslaan en dan zie op de map goude botten daar moet je heen gaan op pakken tot je ze allemaal hebt en klaar je kan met em spelen :D

9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dus je kan niet met een cheat in 1 keer snoop dogg zijn? Maar je moet dus eerst al de bones verzamelen.

10. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game op de cube en door kon je doormiddel van een cheat met snoop dogg spelen en hoefde je niks te doen, maar ik heb de game nooit op de xbox gespeelt dus :D

11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Die cheats zullen vrijwel niks uitmaken. Je moet gewoon een naam intypen bij een 'New game'. Maar als ik die naam intyp blijf ik gewoon Nick. Dus volgens jullie zou je gewoon inplaats van alle bones te halen gewoon die cheat moeten doen? Het zou wel kunnen volgens mij maar alleen werkt het niet bij mij.

12. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    op de xbox is dat ook.

Deel Deze Pagina