dus die ik graag wil van trust kan goed zijn! denk dat ik er tog voor ga ook omdat er kabels bij zitten voor een console... iedereen bedankt voor je reactie...
Naja kijk Trust is gewoon 1 van de goedkopere merken, wat niet inhoud dat het helemaal niet werkt of dat het altijd kapot gaat. We hebben een keer van Trust 20x 300 Watt voedingen verkocht, binnen een week waren er al 15 van teruggekomen, allen al doorgebrand (niet overdreven). En als je bijvoorbeeld een joystick hebt, dan voelt zo'n ding van Trust erg plastic en goedkoop aan ten opzichte van een Logitech en gaat meestal ook wat eerder stuk. Maar ja, je betaald er ook voor, dus het is een afweging die je maakt. En ik bedoel, het is maar een boxen setje dat je koopt. Daar kan opzich weinig stuk aan gaan. Als je er niet teveel mee gaat rommelen (wat ik niet verwacht, want wat moet je in godsnaam rommelen met een boxensetje) dan maakt het niet uit. Alleen ik PERSOONLIJK, zou dan voor een wat robuuster merk kiezen (wat overigens niet garandeerd dat het werkt he, want je kan altijd pech hebben). Maar goed, genoeg geluld! Nu mijn mening over jou geval: Kijk, je wil gewoon een simpele en goedkope 2.1 setje koopje. Ja koop gewoon een Trust zou ik zeggen. Ik dacht eerst dat alleen je budget bepaalde wat je wilde kopen, maar goed dat is niet zo. Dus koop gewoon dat Trust setje zou ik zeggen.
Ik zag laatst ook de nieuwste surround set van Logitech, waarin ze op hun site ook een demo lieten zien van het product en ik was toch wel erg onder de indru. Weet iemand welke ik bedoel en volgens een vriend van mij moet hij ongeveer 330 euro kosten
Ik zal voor een setje van Logitech gaan, zijn er natuurlijk in veel verschillende soorten van de S200 (25,-) tot de THX-gecertificeerde z2300 (129,-). Je kunt beter voor een goede 2.1 gaan, dan een prut setje 5.1 van een emrk zoals Sweex. Verwacht gewoon geen echte 5.1 van een bedrag rond de 60 euro. Dat KAN gewoon niet.. wanneer je voor een 5.1 gaat, neem dan eentje die DIGITAAL is, maar dan zit je dus ook boven de 200 euro, en ik denk niet dat je daar naar op zoek bent. Onderstaande link, is een link naar de site van alternate, daar heb je verschillende speakers staan. Zoek er een mooie 2.1 uit die je leuk lijkt, en kijk bij een review op www.kieskeurig.nl of www.prijsvergelijk.nl ...wanneer je setje daar niet opstaat, zoek dan even op google, daar staan goede reviews op. Die van trust zal miss. wel oké zijn, maar ik heb liever niets van trust.. t is echt zo'n B-merk. Gezien jou budget zal ik miss de X-210 of X-230 van Logitech proberen. Link naar alternate, met overzicht speakers: http://www.alternate.nl/html/shop/p...DWARE&Level1=Geluid&Level2=Speakers&#Logitech
@ Vic Vega Zoals ik al aangaf heb je digitale 5.1 set voor €80/100 (2e hands) En ik ben er erg blij mee (al jaren trouwens ) Voor de rest heb je helemaal gelijk hoor
okej die x-210 lijkt mij wel wat maar zitten daar ook gewoon kabels bij om aan te sluiten op een xbox360... kon ik niet egt ontdekken op de site???
Die zit er standaard niet bij, maar logitech heeft ze wel http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/NL/NL,CRID=2173,CONTENTID=9584