ik speel elk spel op het moeilijkst en NOG vindt ik de single player TE kort. en ja het duurd best lang voordat je alles hebt ge-unlocked ja. aangezien er veel unlock bonussen zijn.
Wat zeikt iedereen nou over klote richt systeem...normaalgesproken is geen richtsysteem en dat is heus geen onoverkomelijke ramp. Kom op zeg, echte gamers wennen daar zo aan. En ik ken geen spel met zoveel opties en modes als TS2 .De graphics zijn misschien een beetje kaal maar dit spel loopt ten minste wel constant op 60 fps. Ook in 4 player splitscreen...dat kan UC niet zeggen. En SP kort en makkelijk? Niet als je het op hard speelt. Co-op SP is veel moeilijker dan Halo omdat je respawnt niet als je dood bent... en dan heb je die Stealth levels als neo Tokyo. Nee hoor. voldoende afwisseling... Prima spel. Niet zo goed als Halo maar wel veel beter dan UC (zonder LIVE) en Nightfire.
op hard is hij helemaal niet moeilijk enne, je moet co-op games niet met halo vergelijken omdat je daar altijd respawned.... met ghost recon ga je ook dood en blijf je dood.....
Ik wil TS2 kopen maar ik weet niet voor welke console ik dat moet doen, voor de cube of voor de xbox ik heb veel reviews gelezen en de beste cijfers kwamen er voor TS2 op de cube. Maar is die dan echt beter dan de xbox versie??
Omdat er op de Cube veel minder fps zijn is de lat minder hoog dan bij de Xbox. Vandaar dat het hoger scoort Maar beide versies zijn qua inhoud identiek, alleen de Xbox heeft technische voordelen zoals een hardeschijf om je savegames/maps op te slaan, en een iets constantere framerate bij 4psplitscreen. Zou de versie kiezen die je het minste kost
ze zijn bijna hetzelfde geloof ik, dus dan moet je ff kijke welke controller jij het fijnst vind. en dan koop je em op de console waarvan jij de controller fijn vindt
Nee zijn allemaal wel gelijk. Alleen de Ps2 versie is duidelijk minder. Cube en Xbox versie zijn ongeveer gelijk dus.
Ja ik denk dat ik maar voor de xbox versie ga vooral omdat je dan niet weer zo`n memorycard nodig hebt en de controller lijkt me er beter geschikt voor dan die van de cube
de graphics van de xbox versie zijn iets beter dan die van de gamecube dus das ook weer mooi meegenomen....
yo ik was eigenlijk van plan om ts2 zaturdag te kope mar als ik ier die reacties zie........ is hij nou het kopen waard of moek een ander spel hale? mechassault ofzo
Ik vind het het kopen waard maar het licht eraan hoe je meer van mechshooters of meer gewone shooters. TS 2 doet me een beetje aan quake denken, ook zeer coole,snelle actie.