Ts2

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 15 feb 2003.

1. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    james bond : goldeneye op de n64 lijkt er het meest op

2. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    hij heeft perfect dark nooit gespeeld dus ik betwijfel of hij goldeneye kent

3. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    dit hoeft niet zo te zijn hoor. goldeneye was er veel eerder en ook enorm populair.

4. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik zeg alleen...ik betwijfel het..meeste mensen die goldeneye hebben gespeeld hebben PD ook gespeeld

5. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0

dan hoor ik niet bij de meeste mensen category.....

6. Da Mo

Da Mo Unseen, Unnoticed

Leuk Bevonden:
    0
    muhaha i've only got one word to say to you 'DUH'
    natuurlijk heb ik goldeneye gespeeld
    wie nou niet (behalve kiddycube spelers)
    maar uhh thnx dan weet ik gnoeg
    ik von nolf echt een wreed spel
    allemaal die gadgets
    houk wel van , is da bij dinge ook uhh ts2
    heb je dar ook gadgets
    wat is eigenlijk het verhaal?
    ok je reist in de tijd maar thats it?

7. Da Mo

Da Mo Unseen, Unnoticed

Leuk Bevonden:
    0
    oh en hoeveel berichtjes moetje sture om van n00b af te komen?

8. the-X

the-X XBox is the Future.

Leuk Bevonden:
    0
    :) dat kun je zelf invullen bij je profiel.

9. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    waarom klaagt iedereen over het richtsysteem? spelen jullie met auto-aimmode aan? ja dan is het kut ja 8)

zonder crosshair spelen is helemaal niet moeilijk:confused: gewoon midden van je scherm of als je beweegt waar die gunnetjes naar toe gericht zijn :)

maar de game is saai dus weer ingeruild :D

10. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    dat d8 ik ook van perfect dark...maar niet dus...trouwens hoeveel antwoorden moeten wij geven om van een n00b af te komen

11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    je moet er gewoon van houden

12. nioz

nioz Pro Timesplitter ;)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb TS2 afgelopen zaterdag gekocht, op aanraden van een vriend die de cube versie had, en baalde in eerste instantie wel een beetje: Ik was de graphics en controls/gameplay van halo gewend en in TS2 moet je toch iets voorzichtiger doen. De controls waren het voornaamste minpunt voor mij: mikken ging gewoon minder soepel dan in Halo. Maar ondertussen heb ik hem 3 a 4 uurtjes singleplayer gespeeld en flink wat multiplayer op de cube bij een vriend van me en de controls zijn dan ook geen probleem meer en het spel is er gelijk stukken leuker op geworden :)

Vette multiplayer met bots (virus, samen met wat vrienden+bots is zoooooo gaaf :D), leuke variatie in singleplayer. Ze hadden er alleen wat minder 'gepuzzel' in mogen doen; af en toe is het imho echt een raadsel wat er nou precies van je verwacht wordt. Er is verder genoeg te unlocken, dus je bent echt wel even zoet met het spel, ik zou het geen 9,3 geven zoals op de doos staat, maar het is zeker wel een 8, wat ook een hoog en mooi cijfer is natuurlijk :D. (ik vond Halo trouwens ook 'maar' een 8 waard, al die andere vage hoge cijfers die het kreeg :confused: daar is het echt te incompleet voor, maargoed dat hoort in een ader topic :p)

Co-op is iets minder leuk dan in Halo, maar de andere mulitplayer-modes zijn door toevoeging van bots wel veel leuker dan multiplayer in Halo imho.. of je moet natuurlijk 4xboxen linken, maar dat is een heel ander verhaal, dat doe ik niet elk weekend.)

13. Da Mo

Da Mo Unseen, Unnoticed

Leuk Bevonden:
    0
    wohohoho watch your words mista
    nobody calls me a n00b
    dat dat er toevallig staat ok
    maar dat ik dat ook ben
    noooo way

---------watch your words or ill let my goldfish eat yours----------

14. Da Mo

Da Mo Unseen, Unnoticed

Leuk Bevonden:
    0
    en trouwens in ben nog nooit in mn profiel geweest (alleen om mn wachtwoord te verandere om dak die was vergete)
    oh en thnx voor je info nioz
    maar ik zit nou weer mee een keuze
    Mechassault of Ts2?

(oh en jij natuurlijk oook thnx X)

15. Da Mo

Da Mo Unseen, Unnoticed

Leuk Bevonden:
    0
    hmm effe teste

16. Da Mo

Da Mo Unseen, Unnoticed

Leuk Bevonden:
    0
    cool thnx X
    (dit begint op spamme te lijke)

17. Da Mo

Da Mo Unseen, Unnoticed

Leuk Bevonden:
    0
    OEF
    wat zie ik nou???????
    zonder crosshair
    omg da ga leuk worre
    al mn kogels op zonder dak iemand raak
    hmmm minpuntje erbij

18. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    er is ook een edit knop

19. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij uitleggen wat crosshair is? Dat is toch dat rondje in het midden van het scherm wat je ziet...als je je rechter stick indrukt dan krijg je die toch?
    WAT IS NOU HET PROBLEEM?

20. nioz

nioz Pro Timesplitter ;)

Leuk Bevonden:
    0
    Joost, het probleem van die crosshair is dat die in de 'normale' modus ontbreekt en zodra je je rechter analoge stick indrukt dan heb je hem inderdaad wel, maar dan gedraagt hij zich enigzins als een soort van cursor: Je beweegt de crosshair over het scherm en je beeld draait pas zodra je hem ver naar rechts, links, boven of onder beweegt, terwijl je in de normale modus al je beeld kan draaien dmv van een klein tikje naar links, rechts etc. zoals dat bij halo ook werkt. Ik vind dat zelf een betere manier van mikken (je kan op die manier ook beter lopen en corrigeren/mikken tegelijk, wat je helpt kogels te ontwijken), maar het probleem is dus dat dat alleen op die manier kan zonder crosshair, gelukkig wen je daar echt snel genoeg aan (2 a 3 uurtjes op z'n hoogst) dus daarna mis je hem niet echt meer.

Ik hoop dat het verhaaltje hierboven een beetje te volgens is, moet lukken als je TS2 al hebt.. en anders moet je me maar gewoon geloven als ik dit zeg: het mikken is wat wennen en soms lastig, maar je went er snel genoeg aan en het is en blijft een goed spel :)

Da mo: Ik heb mechassault (nog) niet, maar ik denk niet dat je je een buil kan vallen door ts2 aan te schaffen tenzij je echt niet van dit genre houdt. (en als je hem koopt en hij valt tegen.. speel hem dan even 2uurtjes langer door, eventueel met wat vrienden en ik verzeker je dat je hem steeds leuker gaat vinden)

Deel Deze Pagina