TsS, Skilled and Sexy [ deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 11 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen veegde de vloer aan met towel. Niet om trots op te zijn hoor :x:b:
    En Mino was ook een beest in het begin. Een van de weinige nederlanders die ik echt indrukwekkend vond (omdat hij met me mee kon 8)).

    En shinato>Rimjob.
     
  2. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Ugh, echt zo'n kater gevoel xD.

    GG's tegen de WoG gasten, we konden amper 3v4 winnen sloeg echt nergens op:mad:

    Hoop dat jullie ver komen in et toernooi:D
     
  3. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga er geen woorden meer aan vuil maken, kijk maar wat je zelf het leukst vindt om te doen, boeit me niet meer echt
     
  4. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Maruh adam is het zeker dat jullie komen? En kunnen jullie die schermpjes regelen?
     
  5. nielzzzz

    nielzzzz Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen die dit weekend halo1 xbc spelen? Komen paar vrienden langs en we gaan beetje lannen / xbc'en
     
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel willen, maar ik heb geen xdoos op dit moment.
    Als je vertelt wanneer, misschien kan ik dan met een maat een 2doos maken voor XBC
     
  7. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast na gister kan ik niet wachten tot die LAN :'-(

    Volgensmij is er geen reden waarom we niet zouden komen, de schermpies moeten ook wel lukken maar et is nog niet 100% zeker.
     
  8. Towel

    Towel Guest

    Hoeveel tv's heb jij eigenlijk airwave? Ik hoef toch geen scherm mee t enemen?
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben 4 tv's
    Maar het gaat nogal uitmaken of die schermpjes komen, want ik wil nog 1 tv extra voor de mensen die dan ff niet kunnen spelen, of geen halo willen doen.

    Liefst zou ik 4 tv's willen voor halo (splitscreen) en dan 1 extra voor iets anders (smash of burnout van die dingen)
     
  10. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Jan's LAN-Center :cool:
     
  11. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Die win op L3 was zeker niet Fear en Twilight bolderkar, Darigaaz en scorpio hebben ook zeker hun deel geleverd en minstens net zo goed als ons gespeeld.
    Towel, de 'echte nieuwelingen' (mensen die bijna geen halo/halo2 hebben gespeeld) vinden vaak dat jij arrogant bent. Dit komt deels door jouw leuke praatjes. Mensen die jou kennen nemen dit niet meer serieus. Maar mensen zoals pino,sladz,scorpio en darigaaz nemen dit verkeerd op en ik kan het hun niet kwalijk nemen. Zij hebben gewoon 1000+ custompjes gespeeld in halo 3 en draaien gewoon goed mee. Ze willen zich maar al te graag bewijzen en als iemand van 'de oude garde' dan neerbuigend tegen hun praat, ook al is dit om ze te fokken, is dit zeer frustrerend. Ik kan het maar al te goed weten want zon 2 jaar geleden begon ik ook goed te draaien in halo 2 maar werd ik altijd beschouwd als 'lucky noob'. Het kwam er altijd op neer dat ik niet goed kon zijn omdat ik 'vroeger' niet goed was. Pas na dat ik de padawan van jan was geworden kreeg ik erkenning. De nieuwe halo 3 mensen hebben nu precies hetzelde. Dit systeem is lelijk maar het zal niet snel veranderen.
     
  12. Towel

    Towel Guest

    Ik begrijp je twilight, zo zie ik het ook. Maar nogmaals ik wil niet als een lul overkomen naar de nieuwe garde. Zodra ze door minj leuke praatjes kijken zien ze de ware towel, een leuke sympathieke mooie jongen\o/. Overigens ben ik niet alleen met praatjes, Maestro kan het veel beter "Halo pro:b:". En dat is alleen maar leuk toch? Zolang de nieuwe maar niet gaan bitchen (wat attilus al gelijk doet) vind ik alles prima. Genoeg hierover jongens:)
     
  13. De ijscoman

    De ijscoman THE DOA GOD

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Towel wel grappig:p
     
  14. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar maestro is nog grappig, ik vind ook dat je verandert Towel. Je doet constant die attitude en nooit meer grapje tussendoorr, je doet nie relax meer. Je speelt alleen maar een rolletje, is gwn dom. Laatst deed je ook dom tegen mij... Kan toch gwn relax doen tegen degene waar je al langer mee speelt. :confused:
     
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    En niet leuk tegen thomas is zeker niet relax. Thomas ook zin om te komen naar de JanLan v5? *)

    Ik ga morge onder school tijd ff een mailtje in elkaar fixen voor de mensen die tot nu toe komen.
     
  16. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind towel nog steeds grappig :D
     
  17. Towel

    Towel Guest

    God god god nemo kom ik maakte een geintje met je toen:b: Kom heej, waar blijft die nemo die daar wel tegen kan? Je weet dat je mijn voorbeeld blijft kerel, ik vroeg niet voor niets om een FR van jou, je bent mn batty. En we hebben elkaar 1x ofzo in lobby ff gesproke dus je hebt geen hoogte van mijO-). Je loopt nu meer niels achterna|:- Kom nemo, beetje aardig ook tegen mij doen:b:

    wow niels, je hebt me uit je lijst gegooid? Wat is er aan de hand kerel?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jan 2008
  18. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat is het probleem niet, ik ben altijd aardig. Maar ik wil ook dat mensen relax tegen mij doen, anders vind ik het kut :9 Dus volgende keer relax doen dan ;)

    Enne over die lan, jan.... Rijmt :) ehm moetk nog even kijken man. :D
     
  19. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    je mag de almachtige shienawa ontmoeten nemo , en dat voor niets!! :b:
     
  20. Towel

    Towel Guest


    Ohja vergeeeteeh, dan zie ik shinawa ooook. Hmmm hoe zou hij eruit zien? O-) Brad Pit? King arthur? Ik kan niet wachten! als ik maar op de foto mag met shinawa*). En natuurlijk zie ik de beruchte adam doe ook eens een x!

    K hoorde trouwens dat nemo super sterk is en wel 15 kilo kan tillen! daar moeten wij niet ruzie mee zoeken=(
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jan 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina