1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TsS, Skilled and Sexy [ deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 11 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou gwoon fijn zijn als ze ook vertellen waar ze me van kennen, zodat ik ze niet meteen hoef te verwijderen....

    Ik kan voorlopig XBL nog niet op dus laat maar weten, owja tom 1dag :{
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Doublekill!

    Iemand die zoekt te lannen vanavond meld het hier ff ;)
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Heesch is the place to be brothers (H)
     
  4. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Heesch de gekste!
     
  5. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Helliemond nog gekker dan de gekste die al best gek zijn.

    Ja k vraag dan: Wie ben jij?
    Krijg ik een msg trug met zijn echte naam erin xD
     
  6. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
  7. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Maestro en Sand gaan weer met RealistiQ teamen en nog een random UK BK. Ze krijgen weer een sponsor en gaan waarschijnlijk ook naar XL4.
     
  8. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Supreme Gaming moet morgen tegen TsS voor een CoD 4 toernooi:

    Add: SG FuTuRe
     
  9. IX SilenceR XI

    IX SilenceR XI Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Heren,

    Ik ben toch weer aan het overwegen om weer te beginnen met H3. Vanmiddag een potje gespeeld tegen Fearrrrrr (te makkelijk). Maar aan de andere kant wil ik er niet te veel tijd in gaan steken en dat is weer de andere kant van het verhaal. Als je niet erg veel tijd in H3 steekt zal je ook nooit de beste van NL worden samen met je team. En dat is het dan juist waarom zou ik gaan spelen zonder iets te kunnen presteren. Nou ik hoop dat ik nu een aantal geruchten uit de wereld heb gehaald. Een voorbeeld hiervan is het pokerverslaafdgerucht. Dit is absoluut niet het geval namelijk! En Towel ik vind het leuk als ik bijvoorbeeld in de party van blackhawk em zit en opeens hoor van heb datie van jou moest zeggen dat ik baas ben in halo ahahahhahaha.

    XXX Robbert!
     
  10. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te denken over een lannetje voor XL4, Airwave ik denk aan jouw place;)

    Wel/geen intresse?

    Ik bedenk et me nu dus er zijn nog geen concrete plannen, meer beetje kijken of er intresse voor is en zo ja, wie?:)
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ehh wtf? Welk toernooi? Aangezien ons team uit elkaar is gevallen ivm inactiviteit lijkt me dit stug, verder zijn we NERGENS aangemeld naast GB en CG...

    Zie dit niet als haat maar ons team is kapot en dus niet in staat om nog matches te spelen...
     
  12. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Jan en ik zaten al aan hetzelfde te denken, volgens gaat hij binnekort een mailtje rondsturen
     
  13. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfecte timing, ik en tom zaten er gistere er nog over te lullen.
    Ik moet ff kijken hoe we het gaan doen, omdat jullie later vakantie hebben dan ons (je weet noord-zuid).

    Maar het zal de eerste vakantie na de carnavalsvakantie worden denk ik, maar ik weet niet wanneer XL4 is :confused:. En ik wilde dan meer mensen uitnodigen dan alleen iqK en wij dan, maar dat ligt aan de interesse. Dus als mensen nu al willen komen, laat hier ff weten of laat ff iets achter op msn, ik zit te denken aan zo'n 12 mensen, dat we ook gwoon kunnen mixen voor de lol.

    Hopelijk 'fixed' bungie de splitscreen niet zodat splitten gwoon beter is dan fullscreen, dan zou dit een GEWELDIG succes worden kerol. Gistere ff h3 gesplit en voelt echt lekker op splitscreen.
     
  14. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    vvv
    ex-qG/TsS
    iGK

    Of nie dan:p

    XL is paasweekend 21 maart-23 maart.

    Ik heb de LAN et liefst ervoor, ik weet alleen niet of dat mogelijk is.

    Gewoon, iedereen vrijdag daarheen, vrijdag alles upsetten en beetje spelen, zaterdag vol spelen, zondag nog fftjes spelen, 12 uur inpakken en iedereen weer om 3 uur weg ofzo.
     
  15. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow, dan zijn wij een ronde door neem ik aan:) www.x-power.be is de site
     
  16. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dat nou weer op:confused:
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja ik denk dat 3 dagen er niet in zit. Maar ik zal vragen of het kan (verwacht maar niks).
    Mn moeder is niet thuis, maar ik zal vragen of we dan 15-16 maart kunnen spelen. Ik zat eerst aan te denken de eerste weekend van pasen, maar als XL dan al is dan gaat dat niet he...

    We gaan het wel beter aanpakken deze keer, we doen gwoon 4 tv's (dan hoeven jullie geen tv's mee te nemen) en splitten we steeds 4v4's op 4 tv's. Dan is er genoeg ruimte om slaapzooi mee te nemen 8).
     
  18. Towel

    Towel Guest

    Jaaaaaaaaaaaa logeeer partijtje bij luchtgolf jaaaa\o/ Ik schrijf het gelijk in mijn agenda, ik kan niet wachten oh jee oh jee! Als ik ben uitgenodigd wil ik wel komen! Aub wel in het weekend want niet iedereen heeft vakantie...
     
  19. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    klinkt goed Jan Splitten op halo 3 is toch relax (breder zichtveld ftw) 15-16 maart komt goed uit voor mij want mijn toetsweek is pas 1 week daarna :).
     
  20. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker vet lijkt me echt lache \o/
    Heb alleen hekel aan split-screen =( al die granaatjes en die kogels die op de gast naast je worden geschoten denk je opeens dat er iemand achter jou aanzit echt kut irritant :) maja moet er maar mee leren leven
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina