1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TsS, Skilled and Sexy [ deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 11 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Towel

    Towel Guest

    Oke dus als we het oplijsten

    1. Towel ( met sletten en bier)
    2. Airwave (= host)
    3. Twilight (met speciaal halo 3 energy drankjes)
    4. Fear ( met verse pannenkoeken uit groningen)
    5. Kamachi (met joints)
    6. Infernos (met monitor)
    7. Shinato (met monitor)
    8. Forreal (met monitor en chips)
    9. Experience (met monitor en eventueel netwerkvoorziening?)
    10. ?
    11. ?
    12. ?

    Wie vulle de laatste gaten? Als je wil vraag ik Vincent en joep even???
     
  2. Over welk toernooi of iets of wat gaat al deze shit?
     
  3. Towel

    Towel Guest

    Airwave organiseert een geheim tournooi, hij organiseert een super geheim tournooi!\o/
    Het is de EEP-Lan, welteverstaan als "Everybody Except Pillowz-lan" en we zoeken nog 3 mannetjes
     
  4. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha tauwawa :lol:

    Neem je serieus aanhang mee? gaat krap worden , gaat super krap worden:)
    \o/\o/\o/
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is eerweef?

    we laten towel+crew samen met het bier onder het afdakje slapen. En geen zorgen, er zijn stopcontacten voor een tv en guitarhero.

    kijk ik type als adam wajo.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2008
  6. Towel

    Towel Guest

    Haha ik zie het al voor me "buiten dikke party tent dik feest naakte wijfe. Binnen bloed serieus zweet hokje, allemaal headsetjes op8). Naja eerweef verwacht geen dames, als ze weten dat ik naar een "nerd-bijeenkomst" ga, schaadt ik mijn imago... We gaan ook wel in de latere uurtjes andere spelle spele niet? Burnout paradise lan :)?
     
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent gwoon bang dat ze met ro naar huis gaan. Ik wil best andere games spelen, CoD4 burnout lijkt me ook lache, maar wie zou dat spel nou kopen?

    We kunnen ook Dead or alive extreme beach vollybal doen.
     
  8. Towel

    Towel Guest

    Aantal vriendinne van me hebben ro al gezien\o/, en hebben inderdaad al nummers uitgewisseld. Ik neem iig wel burnout mee, kan eventueel veel meer spelle mee neme als er belangstelling voor is. En een doa xtreme tournooitje zie ik wel zitten:) daar ben ik tering prof in!
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zeker een potje mee burnout doen. Maar heb het niet meer gespeelt sinds 2 dus dan zal ik nog maar net winnen.

    Maruh uit hoeveel bestaat die posse van jou eigelijk?
     
  10. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, wij nemen opzich elk waarschijnlijk een schermpje mee, ik neem wel een 8-port switch dingetje mee + 1 ethernetkabel + xbox and stuff.

    Als iedereen nou gewoon een ethernet kabel + xbox en shit, meeneemt komt et vast wel goed.
     
  11. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand toevallig goed in ssbm , kan ik gc+supersmash meeneme \o/

    Jaaa tauwels chickys
    ownen
    ^ niet openen als je jonger dan 16 bent
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zeker SSBM spelen, ik was best goed, maar is echt zooooo lang geleden. Als je een teammaat hebt kunne misschien 2v2 met een vriend van me :9.
     
  13. Towel

    Towel Guest

    @airwave, k heb ook sinds burnout 2 niemeer echt gespeeld.. Vond in deel 3 takedown leuke toevoeging maar nietmeer interessant om te spelen. Burnout 2 heb ik (zoals qg het zegt) tot in de perfectie gespeeld. 1 Baan kon gewoon niet sneller gereden worden, en mn record met kettingen was burnout x38 ofzo 8). Hoe groot mn posse weet ik dus niet, wellicht kan misschien silencer komen? die woont toch dicht bij en is altijd in voor een feestje.

    @infernos, misschien kan k wel meer kabels meenemen, moete dan straights zijn toch?

    Edit: ikkeh met shinawa SSB spele:) je kunt kirby zijn toch? En als je GC meeneemt neem ik wel mario kart double dash mee... Een spel dat meer koning is kan niet!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jan 2008
  14. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    :)
    haha dat weet ik nog wel ik ben te prof met kirby :) als je tegen mij speelt mag je naar huis _0/
     
  15. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    #1 Towel
     
  16. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Towel 1#
     
  17. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    jup hijs gewoon de beste ..
     
  18. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Jep de enige echte
     
  19. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow jongens, ik ben ook wel Koning SSB van Venlo vooral N64 altijd met de vriendjes tegen elkaar spelen en guess who er altijd no 1 stond (hehe). 2v2 toernooi SSB anyone? ik neem wel extra controllertjes mee als het moet. Verder kan ik wel weer mijn xdoos + kabel meenemen.

    Forreal moet ook zeker niet zijn mora ballen vergeten die heeft ie mij beloofd :).

    BTW ik heb net Guitar hero III binnen + guitaar en dat spel is te prof wel nog ff wennen aan dat gitaartje maar het is echt TE vet. Als je een beetje geld hebt moet je dat kopen ;) forza reclame
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2008
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Aight, als er nog plek is let me know!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina