1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd ik ontbreek nog, want ik heb nog geen exemplaar van halo 3, ik kom eraan jongens :9:9
     
  2. gekinskedel

    gekinskedel c3l Leader

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    stuur XoTiC c3l maar een FR hij zin in halo3 team
     
  3. Towel

    Towel Guest

    Lezen is niet jouwn sterkste punt he? Maakt niet uit, nemo maakt ook nog steeds fouten dat hij meerdere reply's achter elkaar doet.

    Het is de bedoeling dat het team dat tegen ons wilt spelen ONS toevoegt. We hebben meerdere fans die tegen ons wille spelen en we kunnen dat niet allemaal onthouden. Dus voeg maar raak!_0/
     
  4. gekinskedel

    gekinskedel c3l Leader

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan wel lezen maar ik ga jullie niet toevoegen want ik ben COD speler dus heb ik er niks aan daarom zei k voeg xotic maar toe want die is er nu niet
     
  5. Towel

    Towel Guest

    Dan vraag je aan je halo3 mede speler of hij ingemaakt wilt worden met halo3. Zoja, dan moet hij dus ons toevoegen! Simpel opgelost he:D
     
  6. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Let vooral niet op Towel. Hij is reservespeler van ons team. Als wij straks naar Engeland gaan mag hij onze zweethanddoeken meesjouwen. Maar als je ingemaakt wilt worden moet je mij toevoegen bedoeld hij, hij vergist zich alweer :confused: Arme stakker
     
  7. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de duidelijkheid: Iedereen die ons niet kent van halo zijn groentjes (iedereen 5 jaar ervaring en bekendheid binnen halo scene) wat ons betreft en dat betekent dus dat JULLIE degenen zijn die nog naam moeten opbouwen. Op vragen zoals: waarom denken jullie zo goed te zijn? zal dan ook NIET worden gereageerd.

    Wij weten wat we van onszelf kunnen verwachten, anderen weten dat ook, nu JULLIE nog.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  8. ItWasLucK91

    ItWasLucK91 Guest

    ik eet liever pizza,
     
  9. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Frite gaat er ook goed in hoor :{
     
  10. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeeeez, jullie hebben zelf ook nog geen 3 man, wordt een tijd dat tellen weer een hoofdvak wordt op vwo6|:-
    Ooh en je mag ook wel een friendrequest naar TsS killer sturen, nog meer fan's\o/
     
  11. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    patat met poepsaus8)
     
  12. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Hej towel,

    Ik hoorde laatst dat met halo 3 de volgende update je gwoon clantags voor je naam kan zetten, Dus hoef je je naam niet te veranderen. weet niet zeker trouwens. Die kerel zei dat dat in de herst ergens komt die update. Dus ik w8 voorlopig nog met naam veranderen.

    en Nemo Schiet op met je Halo 3. Je achterstand word zo wel TE GROOT :lol:

    lateer ouwe
     
  13. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    :confused:
     
  14. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Levi (desolation) begon over pizza...:thumbs:
     
  15. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    BrokenHunter: Bij Halo 3 kan dat wel, maar in je vriendenlijst staat dat er niet, en in andere games heb je ook geen Clantag voor je naam! Alleen bij Halo 3!!
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAHA

    ohh wacht

    Dat was helemaal niet grappig :{

    TsS>c3l.:x
     
  17. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/\o/Kijk eens aan jongens!!! Onze eerste fanboy!!!!! Woohoo!! \o/\o/

    :+;):thumbs:
     
  18. Towel

    Towel Guest

    hahaha airwave is integenstelling tot zijn quote wel weer grappig;) Ik vraag me echt af hoe oud sommige leden zijn op dit forum.

    @ Broken, als je clantag ervoor kan zetten in halo3 is natuurlijk helemaal mooi. Dat het alleen in halo3 kan is geen probleem. Dat is toch het enigste spel wat ik online speel. Oh wacht, kut, ik BUM nu halo3, shit!|:-

    Hopelijk heb k geld op mn nieuwe pas, dan hoef k alleen nog maar een core te regelen.:)
     
  19. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit voor nerd taal? =( Daar zijn wij niet van gediend Towel :mad:
     
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Darkraver zei het altijd, maar wilde nooit uitleggen wat het eigelijk betekende.
    Ik weet het nog steeds niet :'-(.
    Ik ben 18 btw
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina