1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Haai Sgat uit Friesland :+. Watsmetjou dannnnn? Ga je nog steeds elke zondag naar de kerk?

    Ik heb vanmiddag nog met EDDY GESPEELD wajooooooooooooo!! Was echt uber rape gek. Double team pakten we iedereen aan. Ik pakte Broken ook nog ff aan. Heb ik ook een filmpje van, Iedere TsS-er moet die ff zien, niet omdat ik van broken win, maar omdat we allebei sick snipes hebben gek! :9 Ik heb ook nog ZON prof snipe op een ghost gemaakt :p samen met eddy toen, ook het downloaden waard ;)

    Ciao Matties

    @Airwave thx voor de steun :thumbs:
     
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Yeah, soms speelden we goed. Maar er zat geen duidelijke tactiek in, Hunter rushde als een gek en verwachte dat ik hem overal kon helpen met mijn snipe :+ Verder speel ik echt nauwelijks met hunter en x, ze zitten constant in DT :D Dus verder niet echt een optie, wel gay trouwens dat x en hunter gelijk weggingen toen ze dat potje verloren:'-( O-)

    Verder speel ik veel met nuked, is gewoon een toffe gast die zich niet te druk maakt als het niet nodig is. Mag die gozer wel :)
     
  3. Towel

    Towel Guest

    Dudes ik heb gisteravond voort eerst halo3 gespeeld met wat maties, en wat was ik weer goed*). Wat me opviel is dat auto aim ietsjes minder is maar vooral met snipe. Bij br merk je nogsteeds die auto aim. En is br nou minder sterk dan in deel 2? Volgens mij kon je gewoon 4shots schieten, vond um iig fijner dan carbine. Als afsluiter was het team slayer ik tegen 3 andere op zon kleine ronde gras map met ondeergrondse troep. Die won k nog net met 50-49:b: Ja leuk spel leuk spel:D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 okt 2007
  4. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Isolation :eek:
     
  5. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    recoil van br is slecht,kan ja 4 shots maar meestal zijn t er 5 :thumbs:

    btw die needler is echt te gek :+
     
  6. Towel

    Towel Guest

    Needler heb k nog nie me geschoten, kon k nergens vinden. Maar 1vs3 was nog best lastig op die map omdat k nie wist waar die snipers lage en hun die telkens hadde. Maar ik had soms wel zoooo'n mooie acties die je bijna alleen op freakindell kan maken:cool:. The pit is ook wel vet level, wist gelukkig van een filmpje waar de rockets lagen. Ook daar wist ik geen snipe te vinden8)

    Freak als je op live komt kan ik je billekoek geven. Ik ga nu naar psycho ff wat spele en hem gelijk les geven. Je kunt er wat van meepikken als je slim bent.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 okt 2007
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Towel, wat is je GT. Zal ik je ff toevoegen :)
     
  8. LoDiSh

    LoDiSh New Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    aaaaaaaaah lekker wijf.
    hahhaha gaan we spotten met het geloof ;).
    haha ik moet he, vergeet dat niet. maar is nu wel wat minder
    viel altijd in slaap omdat ik om 5 uur snachts thuiskwam en om 9 uur in kerk moest zitten. dus ze maken nu uitzonderingen :D.

    maaaaaaaar tjapie voeg Lodieshje maar even toe,
    moet hele tijd in me eentje spelen :mad:
     
  9. Towel

    Towel Guest

    Was bij psychokid online op zijn naam, zelf heb ik geen GT. Vind die mappen op de pit na echt geen reet aan:{.
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    GeefmijeenTowel?

    Ik vind isolation wel vet en guardian ook wel, en narrows kan ook echt vet zijn met de goede aanpassingen
     
  11. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    komen binnekort alweer nieuwe mappen aan :b:
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    weet jij wanneer dan?

    Anders, nee echt :{...
     
  13. Towel

    Towel Guest

    Vind het jammer van die mappen dat het allemaal zo overdreven moet. Neem nou desolation, wat een beetje op die oude moeras level van halo2 lijkt. Waarom stoppen ze daar zon ondergrondse onzin in? Houd het gewoon lekker makkelijk. Mappen als de pit zit volgens mij iedereen gewoon aan zijn eigen kant, en heeft er amper 1 kant voordeel voor set up. K heb natuurlijk niet veel gespeeld, maar mappen als lockout en midship vind ik beter in elkaar zitten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 okt 2007
  14. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    ik krijg anders maar weinig billenkoek:b:
     
  15. ItWasLucK91

    ItWasLucK91 Guest

    indd, eerste waar ik aan dacht toen ik h3 speelde was, "..erhmm waar is lockout :p.." , ik vin alleen pit en high g, valhalla leuk :p
     
  16. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha eej man, ik ik zal je toevoegen vandaag, als ik eraan denk dan :):.
    Enne voor de andere TsS boys, ik ga vandaag na trainen halo3 halen! WajoOoOoO \o/ Dusse, Be prepared to get owned 8)
     
  17. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    :+
     
  18. Towel

    Towel Guest

    Nemo heeft hoge verwachtingen van zichzelf, en dat is ook goed:) Derest van TsS moet ook een tikkie arroganter worden*)
     
  19. Towel

    Towel Guest

    kut dubbelpost sorry...
     
  20. ItWasLucK91

    ItWasLucK91 Guest

    er staat toch geen dubbele post :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina