TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KunLan

    KunLan Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn exacte gedachte,

    Echter Halo 3 is weeral een heel nieuw spel met nieuwe nooberige elementen,
    neem daar nog eens bij dat dat toernooi met standaard slayer regels gespeeld wordt kan je écht alles verwachten.
    Met wat geluk win je zo van de beste spelers.. maar als het tegenzit :confused:

    Halo 3 is net zo random als Halo 2 op dat vlak,
    en wat is jullie excuus dan ;)
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja kwam er pas achter dat het gwoon default settings zijn, valt best tegen.
    Dus dat word opletten.

    Twilight kan niet spelen omdat zn xdoos kapot is en hij aan het verhuizen is, dus moeten we een 'mindere' speler als vervanger gebruiken :+. Maar was geintje het is geen excuus.
     
  3. Towel

    Towel Guest

  4. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, zo dacht ik er ook over.

    H2 was beter, helaas niet gespeelt in clan verband.
     
  5. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Jarig bitches! 20 \o/
     
  6. Towel

    Towel Guest

    Gefeliciteerd anton! Vast een feest met al die felicitaties van je collega's:eek:!
     
  7. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    zet die snelheid op 110% in customs en het is al veel beter,
    maar halo2 was in begin ook zo sloom en een beatdown gaat toen geen damage ( ranking systeem zoog toen ook btw ) dat is toen naar halfjaar ook allemaal veranderd, ik heb er dan ook wel vertrouwen in dat het allemaal veranderd gaat worden.
    voor nu gewoon aan de customs

    edit: bijna vergeten, gefelicteerd don, ouwe graftak:)
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd don.

    Hoe gaat het met de teams? Al beetje potjes gespeelt.
     
  9. Towel

    Towel Guest

    Hebben 1x tegen een ander team gecustomd (team van legend en pino). Tegen elkaar oefenen nog niet van gekomen wegens afwezigheid en/of kapotte xbox van broken....

    Haha, kapot....broken.....:emo:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 nov 2007
  10. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, Towel, grapjas:+ maare Anton Hoor ik eindelijk bij jou leeftijdsgroep, wordtie 20! pfff :b: Hartelijk gefeliciteerd man! maak er een mooie dag van \o/\o/\o/

    @ Airwave, neej we hebben nog niet echt veel gespeeld neej. Niemand durft ;););););) Neej grapje, we hebben tegen pino keer gespeeld, in slayer wonnen we, later in een team van 3 verloren we wel in skirmish, maar Team 2 hebben hen aantal keer verslagen al duss. Maar team 1 heeft nog nooit samen gespeeld :'-( Ik bedoel, broken is broken en Anton is altijd jarig en tja eddy is aant scheuren in zun nieuwe auto :thumbs: En ik maar beetje in mun eentje wachten in een room :'-( maar ze komen maar niehiet!! :'-(:'-(:'-(:mad:

    Attack of the smileys :D

    Wauw, die gast kan echt doubleshotten gek. Echt te ziek gewoon. Ik mis die tijd idd :mad:
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  11. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn halo3 in de verkoop gedaan omdat het een gigantisch kut spel is waar ik alleen maar van geeirriteerd raak
    daarna met towel afgesproken dat we cod4 maar online gaan spelen
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, die zag ik niet aankomen.
     
  13. Towel

    Towel Guest

    Vind jij het spel echt leuk airwave eerlijk? Of speel jij het ook alleen maar omdat dit "toekomst biedt" en niet dood is.... Halo 3 is voor de massa, iedereen kan het, en het is kut. Ik ben benieuwd of COD4 leuk online is, of misschien unreal tournament:).

    Volgens mij is VVV ook nie echt enthausiast over het spel. Kamachi vind het volgens mij nie echt tof, syco vind het ook nie echt vet, en twilight speelt alleen omdat ie goed erin is....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 nov 2007
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ja lars vind het niet zo leuk als h2, tom begint het steeds meer te waarderen (vond het eerst niks, maar vind het nu leuk totdat hij zn ring des doods kreeg). Kamach maakt het nooit uit :p(hij vind h2 nu wel leuker dan h3 ), maar hij speelt liever PES op dit moment. H3 vind ik leuker dan h2, want het lijkt meer op h1 dan h2 deed, niet in de buurt maar meer.
     
  15. Towel

    Towel Guest


    Halo 3 op halo 1? Nouja de snelheid van deeltje 3 is nog net niet zo erg als halo 1 pal. Verder zit er ook een AR in, maar verder is deel 1 vele male beter. Het ergelijke aan halo 3 vind ik :
    - vaak framedrop (misschien omdat tvtje pal50 is?)
    - wapens zo tering traag (met namen rocket)
    - snipe kogels lijken soms niet te registreren
    - Die X functies vind ik kut
    - maulers all over the place
    - die zwaardjes zijn 1 grote grap. Wie wint er team swords?
    - beatdown systeem is kut
    - halo 3 is voor de massa
    - overdreven en kut maps. Shieldpoortjes waar elke noob met een shotty achter hide....
    - spelsnelheid zuigt en moet custommatig worde aangepast:confused:
    - ranksysteem zuigt nog harder. 1000000 man online maar bungie heeft toch moeite met een match vinde als je paar leveltjes lager bent dan je teammates.....

    Ik ben er vast nog wa vergeten...:cool: Ik hoop dat ze maar snel met en update komen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 nov 2007
  16. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Stomme hoer, heb ik halo gehaald voor jullie, dan kapt iedereen ermee. Echt tering dom. Niet relaxed, echt niet....
     
  17. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap je reactie maar face it halo 3 stinks nog erger dan een varkensstal.

    Vind het eerlijk gezecht nog meevallen dat jullie het zolang hebben uitgehouden.
    Halo 3 was het met zo'n beetje alles net niet en dat is echt gewoon kut vind het 8eraf ook zonde dat ik ehm gehaald heb.

    En wetend dat CoD4 gewoon 10x zo veel beter is dan H3 vind ik het slim dat jullie overstappen:thumbs:
     
  18. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal gewoon op halo blijven ook al vind ik halo 2 vele male leuker dan 3
     
  19. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik w8 opzich wel voor een update voor Halo 3, maar ik vind et opzich net zo leuk als Halo 2:)

    CoD is zo saai:mad: (Die beta iig)
     
  20. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    yehh

    Luv de Forge, de theater!! , de uitgebreidheid qua game-settings,Fileshare! , het snipen het vereist wat meer skill wat ik zie als een uitdaging om goed in te worden(i luv a challenge)net zoals de minder autoaim met BR ,update met nieuwe maps om de aantal maanden ,powerdrainer_O_ , de gameplay overall eigenlijk...

    Of halo3 nou beter/slechter is dan h1 en 2 is en blijft natuurlijk een mening.

    Ik vind het beter,
    maarja dat komt mischien omdat ik geen Bitcher ben , niet heel erg kritisch een spel bekijk en me niet ga ergeren aan alle kleine minpuntjes wat een spel bevat , maar juist geniet van de pluspunten dat het bevat.:emo:

    Maar dan vraag ik me echt af hoe jullie het zolang hebben volgehouden met halo2 :confused: , zijn jullie nu al alle minpunten van H2 vergeten , want daar BEZOOP het van:{

    Vraag maar aan NEMO , ik hoor hem nog steeds de longen uit zijn lijf gillen als hij mij probeert te assassinaten(slaat , hoort de slag) doet me niks , ik draai om en bxr m in zijn gezicht|:- (ik kan er altijd wel om lachen:lol:) .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina