1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0

    uhh nee, ook al meende je het niet :9

    CoD is zeker goed, maar mn liefde voor halo1 draagt ook over naar h3 dus ik speel dit voorlopig wel. Hopelijk winnen wij dat xpower toernooi zodat we CoD4 winnen, want ik wil eerlijk gezegt zo min mogelijk aan games uitgeven. Anders word het gwoon h3 spelen (zoiezo tot de WCG). H3>H2, en ik snap nog steeds niet waarom mensne vinden van niet.
     
  2. Towel

    Towel Guest

    antwoord:
    - maps
    - matchmaking
    - 15 fps

    @revenge, nee je bent niet goed genoeg.

    *heeft net idols gekeken:)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2007
  3. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Gisteren was Idols Koning. Gordon die tegen de kandidate (een of andere Persische?) zegt dat ze weg moet gaan of anders moet Gordon naar het ziekenhuis van buikkrampen. Hij ging zelfs van z'n stoel af om achter de coulisen door te lachen/water te drinken.
     
  4. Towel

    Towel Guest

    Jah precies maar er was nog een scene eruit geknipt he omdat het ontoepasselijk was voorop tv. Hij zei "wie geeft haar die nekschot" ofzo: http://www.youtube.com/watch?v=X9API1RH5ak
    Vind dat meisje die nog zegt "nou zeg, weetje wat jullie kunne allemaal de tering krijge" erg grappig:eek:

    Ontopic: Revenge had ik al gezegd dat je niet door bent?
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Towel, misschien moet je wat meer search and destroy spelen op cod4, veeeeeel beter en tactisch ook diepgaander. zijn zeg maar de CS settings maar dan in cod :)

    Misschien dat je dan wel een keer positief staat (A)
     
  6. SmartieZ

    SmartieZ Guest

  7. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet realistiq niet van te voren zich lam zuipen xD
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    qG doet niet mee, als je dat bedoelt :9

    En ik had gehoord dat Search and Destroy DE settings zijn voor CoD toernooien
     
  9. Towel

    Towel Guest


    Haha jah misschien dan wel:+ maar daarvoor moet je vast ook een hoop geduld hebben, ontbreekt soms bij mij. Vind de actie allemaal wel leuk en snel, maar weet nooit waar ik moet zitten, waar k moet kijke, of k moet inzoome van dichtbij of nie etc... Dit is ook de eerste cod game wat ik aanraak. Maargoed ik heb zoiezo nie veel tijd en dan ga k die tijd niet in de game stoppe om er goed in te worden. K speel de sp wel uit ofzo:)
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je bent gwoon meteen goed.
     
  11. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je speelt dan snel even met mij8)...nee maar CoD is gewoon heel anders dan Halo en grotendeels van qG is begonnen met CoD2 en kent de gameplay dus van top tot teen.
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Man, SD is zwaar vet _O_

    Ja man, ik moet dat ook even afleren. Ik heb alleen maar halo games serieus gespeelt, en was altijd een redelijke agressieve speler. Nu ben ik ook veel tijd kwijt om me aan te passen aan dit spel, maar het geeft zoveel meer voldoening om in cod4 een mooie kill te maken dan in halo. Als je in halo een tegenstander voorbij ziet lopen word je daar niet echt wakker van, in cod4 schrik je je kapot en moet je gelijk er bovenop zitten. Heerlijk die spanning:b:
     
  13. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond SD ookal zwaar vet op CoD2, dus dan zal het ook wel bij CoD4 zijn :9
     
  14. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha godverdomme zeg. Jesus. dat die mensen niet doorhebben dat ze zo kut zijn dat het gewoon leuk is, pf echt slecht ::)
     
  15. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zou jij het vinden om in ons call of duty team te joinen? ( in de veronderstelling dat je dit spel nu gaat spelen )

    @ fearrr, wil je niet zo schelden, met jezus spotten doe je maar in je eigen vrije tijd
     
  16. Towel

    Towel Guest

    Nou nou nou fearr er zitte hier een hoop christelijk opgevoede forumlede, dus dat taalgebruik mag wel wat minder.:thumbs:

    Hoe staat het omtrend de website? En hoe ziet de line up er zover uit?

    TsS.CoD4:
    TsS Killer
    TsS Nemo
    TsS Eddy64
    TsS Switchblade?
    TsS Sostic
    ?

    TsS.Halo3:
    TsS Fearrrrr
    TsS Silencer
    TsS Towel
    ?

    Anton?

    PS. haha niels we wille echt precies hetzelfde zegge:d je bent net wat eerder...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2007
  17. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor pgr4, (ja ik ben retesnel) Gewoon omdat ik het leuker vind en komt beter van pas ivm met clans enz, geen onderlingen verplichtingen naar elkaar toe ivm afspraken. Op halo 3 ben ik ook gewoon nog te vinden!

    Multiclan

    Trouwens, hoe zit het eigenlijk met de site?
     
  18. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    je gaat nog wel tss vertegenwoordigen he?\o/
     
  19. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik moet wel geen 800 punten meer he ;), nee geintje, natuurlijk wel! Halo 3 wil ik ook wel gewoon blijven doen, ik ben toch hooked aan de halo reeks.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  20. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag, ja ik weet het beetje laat, CoD 4 gespeeld. Dat spel is echt tering prof. Ik hoop dat iedereen uit mijn team dat gaat spelen. Die shit is vet. Maar Je moet mij nog wel bij Halo 3 bijschrijven want over een maand ofzo ga ik uiteindelijk toch weer terug naar Halo 3. gewoon omdat ik gwoon van de halo stijl hou, vooral 1. :eek:\o/. En om die verschillende halo squads en CoD squads te maken is nog veel te vroeg... zet mij maar bij Halo 3.

    CoD Ownt net als Battlefield 2 dat deed.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina