1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ja nou iig zijn er al wel stel die op cod4 zitten he, het is nu gewoon paar maanden afwachten wat iedereen gaat doen, je kan idd ook beter nog geen teams maken.
    en als iedereen beetje heeft gekozen wat die vet vindt kan je wel teams maken.
     
  2. Towel

    Towel Guest

    Naja je moet ook niet teveel waarde hechten aan de teams. Gewoon even een idee, kan altijd nog geswicht worden. De vlaggetjes vind ik namelijk al stoer om neer te zetten (zie startpost):)
     
  3. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Nergens staat waar de T voor staats in TsS :) Voor team neem ik aan.
     
  4. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Jo Batties,

    Ik weet zelf ook nog niet echt wat ik ga doen, ik vind op het moment CoD4 ZO TERING vet :9. Ik snipe iedereen in hun kop ;). Maar misschien ga ik ook halo doen als het meer gespeeld gaat worden en die nieuwe settings er zijn... Dus schrijf mij bij beiden erbij. Enne ik vind Sostic prima gozerT, alleen laten we het ff met zun allen over hebben voordat we weer een nieuwe member hebben :)

    Ik denk dat ik deze week CoD 4 ga halen aangezien iedereen hem haalt, en ik niet teveel achterstand wil hebben ;) Heb al 100 Headshots met mijn M21 :), ik heb hem nu met blauwe tigerprint, zo vet :D

    @ Pine Nl, kijk mijn signature :)
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    TsS Sostic it is? Of twijfelt nemo nog? :eek:

    Lijkt me iig erg gaaf om dit team te joinen, geef ons tijd om dit spel te leren en we zullen mee kunnen draaien in de ladders van de compo's..

    Ik hoor het wel :)
     
  6. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja sorry Sostic, niks tegen jou, maar ik hoor het ook pas net, en ik vind het stom om zomaar je naam te veranderen, zonder dat iedereen het weet en/of het er mee eens is. :) We moeten het er eerst eens over hebben of we CoD4 team gaan maken, wie dan, wat, waar, wanneer, waarom en hoe :9

    Als we daar zeker van zijn, dan kunnen we kijken wie we nog meer in ons team zetten :b:
     
  7. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    ?!:x
     
  8. Towel

    Towel Guest

    Nemo je hebt ook gelijk hoor, stel ik voor dat jij en niels verantwoordelijk zijn voor eventueel cod4 team. Zelf ben ik van mening dat je hieraan zeker een goede kwalitatieve speler aan hebt die bereidt is hogerop te komen met het team (mn rekeningnr had je he sostic?). En zoals k al zei line up in de startpost zegt nog niks over de teams. Puur even kijken wie wat wilt spelen. Voor definitieve teams is het te vroeg. Dat komt wel als we ook site hebben, hebbe hebbe.....

    @hierboven: ? ? Nemo heeft het niet tegen jou hoor.....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2007
  9. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Sostic is:thumbs:
     
  10. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, we hebben hier te maken met een rebellerende clanmember. Zullen we hem kicken? Dit vind ik niet kunnen! This is an Outrage!! You Bastard!

    :'-(_0/
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Nemo ik begrijp je wel hoor, heb het er maar met elkaar over en dan hoor ik het wel. Ik neem je niks kwalijk :)

    Mèn, wat is dit een heerlijk spel. Ik heb gehoord dat MLG veel aandacht besteed aan cod4, dit zou echt zwaar vet zijn. Search en Destroy (zoals eerder gezegt) is gewoon zo fucking dope en heerlijk in balans! Genot om te spelen :D
     
  12. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af hoe ze het met wapons gaan doen op een LAN. Ik bedoel ik wil graag iets met Red Dot maar kan dat daar ook? (het is namelijk een unlockable)
     
  13. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Heerlijk in Balans? Tenzij jij aan het customen geslagen bent (wat ik betwijfel) heb je alleen maar een ongebalanceerde SND gespeeld. Om de 3 rondes wisselen of je aanvallend of verdedigende zijde bent? Veranderd dat maar eens in om de ronde, dan speel je een relaxte en comfortabele SnD!
     
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet om de ronde dan? vaag...
     
  15. InteraXz

    InteraXz Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Boys wil het Cod 4 team mij toevoegen :)! Kunne we een keer een clanmatch spele! Op welke site spele jullie !? Groetjes dD InteraXz
     
  16. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Lees het dan eerst eens voor de lol, ze spelen geen CoD4 als een team.

    En kap met dat 'boys' gedoe.
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    CoD is meestal toch 6v6?
     
  18. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    @ TsS

    Aangezien onze clan veranderd is naar multigaming moet de site weer aangepast worden :'-(. Maar we moeten eerst een domein hebben dan kan die hem online zetten. Hoe doen we dat ???
     
  19. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ja we hebben nog geen team ofzo, zijn gewoon aantal die het spelen, en willen best eens tegen jullie oefenen, maar we zijn nog lang niet op het punt dat we voor al die site's gaan inschrijven

    @ hierboven: wat moet er veranderd worden dan? alleen maar wat text dingen ja?
    en die domeinen zijn heel makkelijk, kosten geloof ik niks, 20 euro voor nl per jaar ofzo
     
  20. Towel

    Towel Guest

    Inderdaad geeft zoeits niet veel veranderingen, het roster wordt wat groter. En dat is allemaal nog niet vast dus kan dat nog niet gemaakt worden. K ben wel benieuwd wat we nu hebben. Layout enzo... K kan opzich wel hosten maar een eigen domein is wel zo mooi.:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina