1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen de kosten gewoon verdelen, is ook geen probleem, we hebben een vrij groot aantal members.
     
  2. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Anton telt voor 2, dus dan is mijn deel geregeld. Enne @ Towel hoezo moet ik maar CoD4 gaan doen omdat ik dat beter kan dan Halo3???? 8)8)8) Viezerik...:9 Ik bedoel NiemandIsBeterDanIk, dat weet je toch? ;) en zo slecht ben ik echt niet in halo hoor :'-(:mad:
     
  3. Towel

    Towel Guest

    Je weet dat ik je dik sniper koning vind in halo maar ik zei alleen dat je volgens mij in verhouding beter bent in cod dan in gaylo 3.:b:
     
  4. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Nóg beter???? :eek: Nou dankjewel man ;) Dan ben ik wel HEEL erg goed :b:
     
  5. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Batties, ik wil ff op een rijtje hebben wie er CoD4 gaan spelen. Ik wil het proberen, niels gaat ook kijken of hij misschien wat beter kan worden ;). Eddy speelt ook CoD4 heb ik gezien. Verder is Towel te slecht om in ons team te komen, dat is inmiddels wel duidelijk geworden, he Towel? ;) :b: Switchblade vond het ook een vette game, dus hopelijk doet hij ook mee \o/

    Verder speelt sostic de game ook, en die is volgens mij ook niet slecht :9. Dus als we binnekort gwn lkkr gaan rapen in CoD4 kunnen we ff team samenstellen. :thumbs:

    Ow en jongens, post ff wat vaker hier, dat is leuker namelijk. :) Ciao
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  6. PheniX

    PheniX Guest

    Morge scrim? (CoD4)
    voeg mijn gamertag ff toe dan als jullie willen!..
     
  7. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil best een keer scrimmen man, prima :)! Alleen ik heb het spel pas rond een uur of 5 en ik weet niet of mijn clanmaten online zijn of niet :+ Maar als je mij wilt toevoegen is sowieso fijn, dan zien we vanuit daar wel verder. :thumbs:

    <-- hier dus ;)


    Ik moet er wel bij zeggen, dat wij 0 ervaring hebben nog. Dus verwacht geen tactics, we kunnen alleen nog maar killen :)
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  8. PheniX

    PheniX Guest

    Gewoon beetje chillend spele toch(H)
    maar dan met je maten in een team!
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Mèn, wat voor matches had je in gedachten en hoeveel gamers? Dan kunnen we members een beetje optrommelen om online te komen :)

    Overigens, weet niet of ik nou al TsS member ben maar als ik join vind ik niet erg bijdrage te leveren aan de site. Wie maakt de site trouwens?
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  10. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    vriend van mij maakt de site, maar hij is een beetje langzaam bezig... |:- .

    En ik heb nog vraag, Op de site van Ups staat dat mijn pakket op 02/11/07 GERETOURNEERD is naar verzender, wat betekent dit. Is die op die datum teruggestuurd naar mij, want dan is die al 14 dagen onderweg dat kan dus nooit. Iemand die meer weet many thnks.
     
  11. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat het wordt teruggestuurt naar de verzender.
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Was je xbox kapot dan? Ik dacht dat ik je laatst nog online zag 8)
     
  13. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Haha dan is je xbox360 onderweg kwijtgeraakt, 14 dagen geleden verzonden en nog steeds niet bij jou, ik zou UPS maar eens bellen.
     
  14. PheniX

    PheniX Guest

    Wat willen jullie?
    5vs5 is dat goed?
    the matches die we dan gaan spelen is
    SnD, Hq, en TDM als jullie dat willen!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2007
  15. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent TsS member :b:, een vriend en professionele sitebouwer van Brokenhunter houdt zich bezig met de site :thumbs:
     
  16. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    je vergeet Sabotage & Domenation, ook leuke gametypes voor clanmatches.. vooral Sabotage ^^ mijn persoonlijke favourite :)
     
  17. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind je dat grappig ofzo

    @ Sostic Ja dat klopt ik was bij een vriend van mij aan het spelen. Dus ik kon jou invite niet accepten. Maar zodra ik Xbox terug hebben gaan we als clan spelen :thumbs:
     
  18. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is niks aan de hand aangezien hun de verzenders zijn ;)
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    5v5 gaat waarschijnlijk niet lukken, eerder 3v3 of 4v4. We zijn nauwelijks op gang met COD :) Mijn voorkeur op dit moment gaat uit naar TDM en SnD, alhoewel smartiezz wel gelijk had over de gare rondes met SnD waardoor dat weer fokt is.

    Aight :b: ik hoor dan wel hoe het zit met de site :) Wel handig om een plek te hebben naast deze thread en live waar we met elkaar kunnen communiceren.

    Ahh ok, nu snap ik het :) Ik zou inderdaad even bellen naar UPS, want normaal gesproken zal dat toch niet zo lang duren? :confused:
     
  20. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik leg het uit jij krijgt een sticker van microsoft die plak je op de doos het is hun sticker niet de jouwe.

    Dan word hij verzonden onder hun naam naar hun dus hun verzenden ehm, niet jij dus jij bent niet de verzender :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina