1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    En jongens? Hebben jullie nog wat scrims gewonnen? Ik ga er wel vanuit ;)
     
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ik hoorde dat h3 team vvv met 4-1 had verslagen, maar was geloof ik geen officiele scrim :)

    Cod4 team is nooit geheel online, dat is wel jammer :mad:
     
  3. Towel

    Towel Guest

    We hebben 2 scrims gespeeld:

    TsS vs eOS = 0 -2

    14 - 50 Slayer on Isolation
    36 - 50 Slayer on The Pit

    TsS vs vK = 1 - 1

    2.5 - 1.5 Oddbal on Guardian
    45- 50 Slayer on Guardian

    Toch aardig wat resultaten geboekt, ik hoop dat je tevrede bent nemo!:)

    @ Sostic, het was inderdaad geen officiele scrim, gewoon 3 van TsS tegen 3 van vVv. Wij met een random, hun met een random. Vreemd dat we in de avond wel konde scrimme tegen wog, maar fear opeens verdwenen was.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2007
  4. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Verloren met 14-50, welke goddelijke spelers hebben zij daar?
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou het was 4-1 tegen mij toen we tegen heel TsS speelde samen met roman, en 2 andere randoms. Toen we 3v3 speelde + randoms was het om en om volgens mij.

    En wtf zo hard verliezen van eOs? wie de fok zijn dat dan?
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  6. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    GVD, idd Anton, ik wou net zeggen, volgens mij wordt het toch tijd dat wij aan de slag gaan met halo 3, want 14 -50!!!! OMG ik heb al 4 jaar niet met zon slechte score verloren! Waren jullie met jullie voeten aant spelen? Damn zeg, niet normaal, sorry Towel, moetk daar blij mee zijn :confused::b:

    Netjes tegen vVv en de rest dan, maar kom op heej... :'-(
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  7. Towel

    Towel Guest

    Mijn overgrootoma zei altijd "Ben blij met wat je presteert, ook al kan het beter". En btw: Hebben JULLIE al uberhaupt iets gewonnen?

    Hadden we niet meer dan 3 potjes gespeeld airwave? Op bungie staan er namelijk maar 3 aangegeven.... Hadden er dachtik 4 gespeeld waarvan 1 verlore...

    En ja don.... Ik lul maar wat met die scrims, tuurlijk verlieze we niet van zon teams... duh.. haha, die nemo tuint ook overal in
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2007
  8. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben wij niet toen 50-14 gewonnen towel, draai je de boel niet om? Ik kan me die score nog wel herinneren
     
  9. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    hahah die towel, wat een grap haha

    maar hadden 5 tegen jullie gespeeld
    king of the hill op construct en oddball op guardian staan niet op bungie, wel raar
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet ook niet meer zeker, had niet op bungie gekeken, maar we hadden zoiezo 2 potjes gwonnen, verder weet ik het niet meer al te best (ik dacht dat het 3-2 voor jullie was), maarja maakt ook niet uit het waren gwoon leuke games. Eindelijk de hele dag gwoon lekker custom gespeelt :D

    Fear was erg lekker bezig btw
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Man, ik dacht al.. hoe de fok kunnen ze zoveel verliezen 8)

    Misschien is het verstandig om nog wat te recruiten voor onze cod4 gedeelte, het is nu erg lastig om met een complete team te gamen. Wat denken jullie ervan?
     
  12. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    welke 2 hadden jullie gewonnen dan? :+ koth op isolation ( die met die flare bovenin )
    maar was idd wel lache, hele weekend scrimmen en geen saai matchmaking.
    maar fearr was lekker bezig?:eek: ik stond elke game positief:'-(
     
  13. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Sostic, Ik ben de CoD leader samen met Broken. Hier bedoel ik niks mee ofso, maar vind ik gwn leuk om te zeggen :lol: Cod ligt nog bij een maat van mij, die leent hem ff, daarom ben ik heel even niet online te vinden. Maar ik heb het sowieso druk met school zoals ik al in die post tijdje trug had gezegd. Ik ben van plan om Psychokid in de clan te gooien, want hij is een te chille gozerT en hij ownt kk hard :thumbs: Tenzij hij niet wil dan. Dan zouden we al 4 man hebben. Verder hoorde ik dat Airwave misschien ook CoD wilt gaan doen? nja ik hoor dat wel, maar het liefst wil ik mensen in de clan gooien die ik al beetje ken van halo ofso. Niet van die onbekende tjappies snapje :b:

    Peace
     
  14. Towel

    Towel Guest

    Njah of misschien bedoeld airwave die game op de pit waar alles anders was? Tonnetjes op de zolder spawn, vliegende camo etc:confused: Maargoed boeit niet. Haha niels wilt ook complimentje, ik vond jou erg goed hoor:): En positief staan boeit nie, het gaat erom als team:b:
     
  15. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar daar was airwave geloof ik niet bij, was eregister\o/\o/

    en dankjewel, jij bent ook ons talentje:D
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Aahh ok, nu snap ik het. Ik heb het nu ook even druk maar de keren dat ik online ben zag ik echt niemand online :'-( Nog even wachten dus en dan volle bak rapen! :thumbs:

    Thumbsup voor psyco, airteef heeft het spel nieteens dus dat hij komt spelen lijkt me stug :):
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  17. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar als ze het spel zouden winnen met een toernooitje dan zou hij het waarschijnlijk wel gaan spelen :9. Mja het is maar een suggestie, Jan zal zelf ff moeten aangeven oftie interesse heeft ja of nee :b:

    Groetjes
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    We hadden ook nog een slayer game gwonnen, maar weet niet welke dat was.
    Fear had ongeveer 2 gams jullie allemaal op de bolderkar, vooral toen hij +11 ging op Guardian TS 8)

    En thomas, we spelen een toernooi en dan kunnen we CoD4 winnen. Morge weten of we die game krijge of niet. Ik wil zeker met lars jullie CoD team versterken, voor de lol met die oldskoolplaya's _O_. Je hoort nog wel van me.
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Proffa :cool:
     
  20. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker Proffa :thumbs: Dat lijkt me echt vet team

    vVv Airwave
    vVv Psychokid
    TsS Sostic
    TsS SwitchBlade
    TsS Nemo

    I liiike ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina