1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Towel

    Towel Guest

    Hey ja sorry airwave:): maar k heb alleen nu even echt het team neergezet van 6 man. Pim zit er namelijk definitief en volgens mij is dit dan het definitieve team. Ik weet niet wat we moeten bedenken voor meer spelers? Jerome wilde namelijk ook al het team joinen....
     
  2. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Even wachten he, Jerome kan TsS wel joinen maar er is geen team waar hij dan in zou kunnen zitten, hij zou dan puur kunnen meespelen met de members die hij al zon 3 jaar kent. Das ook de reden dat hij TsS wil joinen, hij kent ons al zo lang en onze skills zijn natuurlijk alom bekend, dat we sexy zijn trouwens ook maar dat terzijde...

    Daarom zeg ik Jerome kan in de clan maar hij moet dan begrijpen (doet hij ook) dat er nu geen plek is in een team voor CoD of H3. Hij wil eventueel later unreal 3 gaan doen en heel misschien met mij (als ik weer actiever word) en misschien nog een paar nog onbekenden een H3 team opstellen. Hoe meer hoe beter zou ik zeggen en er is niks mis met 2 H3 teams.

    Zet wel even een belgisch vlaggetje in de startpost ( ;) Jerome)
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    DDE overleg aub even met de rest van de clan, ik denk dat cod team niet zit te wachten op nog een member.
     
  4. Towel

    Towel Guest

    Hij zit niet in jullie team. Hij is nu gewoon inactive net als don eigenlijk. En jullie cod team moet echt ophouden met bitchen dat hij erbij komt. Jullie hebben daar geen reden voor, er veranderd toch niks aan de cod 4 line up. En het cod4 team heeft ook niks te zeggen over recruits buiten het cod4 team, dus met name Pim moet stoppen met bitchen.

    Greets
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    duidelijk 8)
     
  6. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks bitchen, What the fuck laten jullie gewoon jerome in de clan zonder het met het hele CoD team erover te hebben. Towel, je bedoeld eigenlijk, jullie zitten in CoD team dus jullie hebben niets te zeggen over de clan? Niemand van ons wilt jerome er zomaar bij hebben, theeft fokkin geen zin. Wij zien opeens dat hij TsS account heeft aangemaakt, dit is gwn bullshit man. wij met zijn zessen hadden zoiets van WTF. Hij is qG bitch man echt...
     
  7. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    en waarom heb jij het recht om te zeggen dat die er niet in mag dan, dat die baseball pim erinkomt ( zonder overleg met halo team? |:- , die hem er ook niet in wouden ) en dangelijk ook grote mond tegen masterspy heeft dat die opmoet rotten..
    bedoel wtf hoelang zit die gast in de clan? 2 uurtjes?
    hij staat gewoon inactive, hij kent ons allemaal vet lang dus scheit, hij zegt zelf toch ook dat die gaat kijken wat voor team die gaat maken ofzo
     
  8. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    SOrry, ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken. Ik baal ontzettend over de K*T communicatie van de clan. Dat is het enige. Ok dat van Pim vinden jullie misschien raar, maar hij staat elke gam 50-5 en wij kennen hem al 3 jaar. Jerome stapt van de ene clan naar de andere, zolang hij maar een sponsor heeft ofso. Maar ik zeg niks meer. Ciao
     
  9. Towel

    Towel Guest

    Inderdaad, naja nemo we hebben het er op msn over gehad dus k ga de discussie hier nietmeer voeren. En inderdaad in de toekomst hoeven nieuwe reqruits voor toekomstige games NIET met het cod 4 team te overlegt worden. Zie je het voor je? "Hey nemo er is een prof in tetris genaamd blotekont nl, wil jij die er wil in? Nee? Naja dan doen we hem weg...".

    Don regelt wie er in TsS komt, en hij heeft mij als "co-founder" ook gevraagd of masterspy erin mocht en dat vond ik goed. Hij moet er alleen wel bewust van zijn dat er geen plek meer is in het Cod4 en H3 team. Wellicht kan hij invalle voor h3 team als er iemand afwezig is, terwijl er gespeeld moet worde.. Maar da zie ik nie snel gebeuren.

    Maak er niet zon drama van, jullie lopen ook wel erg te overdrijve over het feit dat hij er niet in mag... Gaan jullie gewoon lekker cod 4 spelen en resultaten boeken toch?:b:

    @Nemo: Er is niks mis met de communicatie, je moet alleen nagaan met wie er gecommuniceerd moet worden. In een bedrijf vraagt de man van de personeelzaken ook niet aan de werknemers of ze het ok vinden als Klaas komt schoonmaken. Wat ik wil zeggen: "Als je alles via via moet vragen om toestemming kom je alleen maar in de knoop. Hoe wil je dat doen? Meeste stemme gelde? Don heeft gewoon de bevoegdheid om mensen erin te laten die in zijn ogen geschikt zijn. En hij gaat er echt niet misbruik van maken hoor, hij is juist de meest objectieve kerel in de clan... Als je jou die functie geeft komt niemand in de clan want jij wilt ze eerst 3 jaar kennen... En ik vind het niet raar dat pim erin zit, dat was immers jouwn keus. We hadde ook afgesproke dat jij de leiding over cod team zou geven, dus die keus respecteer je!

    En nemo kom niet aanzetten dat TsS het idee was van jou Don en Switch.... Het idee is eigenlijk tussen don en mij: We zouden oud l2k met niels en mij Halo3 teamen. Ik wilde ook graag met fear en silencer teamen, en kwam toen met het idee om 2 teams te maken. Ene team is naar cod gegaan en andere h3. Zo is het onstaan, en niet anders:)

    En syco vind het helemaal nie zo erg dat jerome erbij zit. Waarom zou je? Gelukkig is hij nie zo kinderachtig om daar een punt van te maken...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 dec 2007
  10. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0

    Nou sorry hoor, het klinkt misschien HEEEEEEEEEEEEEL raar dat ik dit nu zeg. Maar ik heb verdomme met jou de clan opgericht en je brengt me niet eens op de hoogte? :mad: Haha idee van jou an Anton, neej hoor ik heb er niets mee te maken... En niks tegen Anton, maar wat ik wel belachelijk vind is, dat jij hem mensen laat aannemen, terwijl hijzelf geen fuck doet met de clan?? Geen aanval op jou ANton. Maar ff om duidelijk te zijn, hoe lang is het geleden dat jij met Lars, Pim, Lars JT, Eddy of met mij hebt gesproken? Ik bedoel maar te zeggen, dat hij super weinig contact heeft met de members, omdat hij zelf niet speelt, en dan mag hij wel zomaar iedereen recruiten, niet logisch??

    Ik vind dat we op zijn minst op de hoogte gesteld mogen worden als er iemand wil joinen. Is toch normaal?
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2007
  11. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    nemo, hoeveel teiltjes heb je al vol gejankt vanavond zeg:):
    arme jongen.
    echt doe eens volwassen zeg.. baseball pim is er toch ook ingekomen omdat jullie dat graag wouden, naar mijn weten wou de rest het niet hoor, maar hij zit voor julllie in het team, dus wat boeit ons dat nou verder? heb dan toch niks met hem te maken.
    zelfde geldt voor jullie met masterspy, wanneer spreek of zie je die gast nou dan?
     
  12. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    NOOIT!! en daarom vind ik het ook super dom dat hij zomaar de clan joined, zonder dat wij het weten?? DOe nou niet alsof ik me aanstel, en geef gwn toe dat het raar is. Ik mag dat toch wel weten ofni?? Van pim wisten jullie al eerder.. maar ik houd ermee op. Ik ga slapen...
     
  13. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop niet dat je zo schrijft op je proefwerk, want zo haal je vwo6 ook niet he.
    /Mod Of krijgt hij een waarschuwing ivm slechte spelling ;)
    maar om effe on-topic te gaan.
    Nee ik vindt het niet raar dat hij de clan joined, jullie zijn toch een hele andere gedeelte van de clan, je moet je gewoon niet zo aanstellen, je bent opgefocked vandaag, moe enz.
    en dan hoor je dat masterspy in de clan komt, iemand waarmee je wel veel hebt gespeeld maar omdat je wordt opgefocked door andere mensen in de party oppeens gaat haten.
    ga er gewoon een nachtje over slapen, komt goed
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2007
  14. Towel

    Towel Guest

    Haha niels is op dreef8). Nemo hoop dat je er morgen wel wat normaler tegenaan kan kijken en dat deze kwestie je vanacht niet wakker houdt.

    Beter late we het hierbij, en maken we ons druk over de site. Ik wil bij 1000 nieuw deel maken met site. Dus kunne we dit weekend geregeld hebbe?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2007
  15. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Spammen, spammen, spammen.

    Ik wil een mooie site met foto's van de clan members\o/

    Wat een gebitch over et algemeen bij elke NL clan eh:\ vVv split, Powder leaved qG en jullie het 'fun'-team zitten nu ook al ruzie te maken:'-(

    Where is the love, lalalalala.

    Weetje wat, iedereen komt terug op Halo en bikkelt ff door totdat te update er is, dan gaan we weer allemaal lekker ownen:thumbs:

    BTW Towel, ik zie net dat jij in et Halo team zit van TsS, wtf? Ik d8 dat je in et CoD team zat, ik zie je sowieso nooit op Halo3.

    EDIT:

    Kom anders voetballen op Halo!:D

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2007
  16. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het voor onzin om the zeggen dat wij leider zijn van CoD 4 team als wij niet eens mogen beslissen over wie er in ons team komen en wie niet... Baseball was onze keuze en Hij is een Ver boven gemiddelde speler. Hoezo wouden jullie hem niet in ons CoD 4 team jullie spelen toch geen CoD 4.
     
  17. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie beslissen toch over wie er in het cod4 team komt? of ben ik nou gek?|:-
     
  18. Towel

    Towel Guest

    idd broken ik snap jouwn tekst ook niet?:emo:

    Infernos ik doe vanmiddag gelijk mijn voetbalschoentjes aan en dan kom ik eraan!:) En je ziet me niet omdat je mij niet in je lijst wilt! Iig is die vol:mad:
     
  19. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik add je wel als me xbox et weer doet, kreeg net een of andere vreemde error + 1 rood lichtje:|
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2007
  20. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Thomas, wij hebben idd ook niks gehoord over baseball maar daar had ik echt nooit moeilijk over gedaan. Hoelang kennen we die gast nu al? Zelfde geldt voor Masterspy en er is ook duidelijk tegen hem gezegd dat er nu geen plek voor hem is in welk team dan ook.

    Wel kunnen we een voorstel doen om tijdig even een slotje te gooien op het aantal members dat kan joinen. Ik vind dat we nu op een max zitten namelijk.

    Oke Thomas, ik laat het voortaan wel even weten, maar had jij dan nee gezegd tegen Masterspy? Maak er aub geen big deal van. Wel lekker geslapen verder?

    PS: Towel, laat dat manager maar weg idd, maak er maar co-founder van of laat het maar weg. Als manager hoor je namelijk active te zijn en dat is niet het geval.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina