1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    geen koekje?
     
  2. Titan

    Titan New Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar ik heb wel trek in een koekje!
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Moet je even naar de donkere kant komen... Frrrrrr :cool:
     
  4. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben jarig:)
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Wist ik niet adamn.

    Gefeliciteerd, je word nu 15 toch?

    Btw, zet eens wat leuke scrims op je fileshare.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2007
  6. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Me xdoosje is toch kapoet:mad:

    + we hebben maar 3 scrims gespeeld, als k weer een doosje heb zet k er wel wat op:)

    Ik ben 19 btw:D
     
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Feli infernos, jan hoe zit het met je cod? :mad:
     
  8. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd Jan, mijn hart klopt vol verwachting 8) Maar je bent waarschijnlijk naar die lan in Eindhoven, naar al die matties die wij strax gaan afmaken :+ @ gedeelte van TsS dat niet over CoD gaat, we hebben gister lekker met zijn allen gespeeld, en tja hard geowned :cool:, what else...? :b:

    Anton begint het spelletje ook een beetje te leren, dus als we ECHT niemand anders kunnen vinden, huren we Anton in :9:lol: Neej maare zonder gekkigheid, we zullen hem tactics leren waar je het benauwd van krijgt enne tja dat was het wel weer. Komen er nog mensen online vandaag? Ik waarschijnlijk zo! Eerst ff ontbijten ;)

    @ Towel: zet misschien even de leeftijd achter elke clangenoot, of is dat raar :p. Nja ik vroeg me iig af hoe oud iedereen was. Ik ben 19 btw :)

    @ Infern0s: Gefeliciteerd man :)
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2007
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    onze enige tactic was "aim for the head"

    Meer was ook niet nodig :D
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    owja fok vergeten.

    En de finale moet nog gespeelt wordne, maar die belgen hebben proefwerkweek, dus die moeten de hele dag 'leren'.
     
  11. Towel

    Towel Guest

    Wat als jullie eens spelen tegen die clannetjes op dit forum, om even te peilen hoe goed/slecht jullie zijn i.v.m hun. Bij halo3 zuigt toch 80% van de clans... En hebben aantal potjes met 4en gespeeld en merk toch dat voornamelijk de slayergames tegen randoms nog krap aan winnen, maar dat objective wel veel beter gaat. Mensen hebben wel volle verwachtingen maar ik denk dat het nog nie super veel verschil maakt omdat er gewoonweg nog niet erg goeie taktieken zijn...

    Maargoed de 1000ste post nadert en nieuw deel komt eraan, en de site zou dit weekend af zijn. Broken we moeten echt wat fixen hey. Lars en ik regelen dan wel een host, als die maat van je de rest kan doen?
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Dus, die is binnenkort online :)
     
  13. Towel

    Towel Guest

    Als dat volgens hem voldoende is vind ik het prima... Airwave heb je al rippons last H1 montage gezien? TE prof:eek:
     
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb het even bij anderen gepolst en die vinden het ook genoeg. De site zou hij deze week afmaken, hij heeft het superdruk.
     
  15. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo man ff weekendje weg geweest en wat heb ik nu het meeste gemist???
    mn xdoos misschien?
    Nee hoor,maar mn favoriete TsS soapie!!!
    Toch weer ruim 4 pagina's aan dialogen en oneliners

    pssst nieuwe gerucht:
    ik heb gehoord dat Towel stiekum FreakinDell aan het recruiten is voor TsS aangezien dat die zowel op CoD4 als Halo 3 Pwned,ik ben benieuwd of ie idd gaat zwichten voor Towel's geslijm en dat ie FLK de enigste clan die nog bestaat sinds het begin van Xboxlive gaat verlaten:+

    TsS FreakinDell,nee man is toch veel te lang_0/
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Pas 10 keer, goede aflsuiting vond ik 8)

    Btw towel je kunt dat percentage wel verhogen naar 95%
     
  17. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die montage nie zo goed als ze andere om eerlijk te zijn, kreeg er ook niet echt een 'Rippon-gevoel' bij. Komt denk k door et gebrek aan editing, maarja die kills waren wel weer te ziek:9
     
  18. IX SilenceR XI

    IX SilenceR XI Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil...

    Ik wil...

    Ik wil de 1000e post posten. Jongens van H3 vanaaf online ok?

    /Mod Je krijgt er een waarschuwing voor. Hou je een beetje aan de forumregels! Ik heb de berichten dan samen gevoegd.
     
  19. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik en towel zijn in de middag al effe online om tactics te maken op paar maps waar het moeizaam gaat, ik stuur ze daarna wel in word bestand naar iedereen op:+

    yeah 999ste post is veel vetter als de 1000ste
     
  20. Towel

    Towel Guest

    Najah word bestand:p we kunnen beter dmv plaatjes van de plattegrond ff met paint en pijltjes enzo neerzette hoe we die mappen gaan doen:b:.

    @ Silencer, je bent ook wel dom dat je denkt dat het met die manier gaat lukken om de 1000ste post te halen he:9 Maargoed ik heb de DUIZENDSTE post:b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina