1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja gisteren was duidelijk te merken dat er veel mis ging 8)
    Heeft silencer nog geklaagt?
     
  2. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie nog een active halo team? Aangezien ik hoor dat jullie nooit kunnen spelen tegen qG en dus ook andere teams in het HLH Toernooi.

    Dus als jullie wat actie gaan ondernemen, ben ik ook weer blij.

    add me maar als je vragen heb
    <--
     
  3. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    Masterspy is zwaar relaxte gast :) jammer dat ie naar jullie is gegaan want hij is een loyale gozer waar je goed op kan vertrouwe ( + hij speelde heeeel degenlijk )
     
  4. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    nee joh, we zijn alleen maar de helft van de dag online:+
     
  5. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Je begrijpt wat ik bedoel te zeggen, hoop ik.
     
  6. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb hem ook binnengehaald... :lol::D;) Neej grapje, kben ook blij met hem ;) Vertel ff wat meer over de lan alsjeblieft :D Ik bedoel als Jerome Heel degenlijk speelde, dan zouden wij iedereen afgemaakt hebben 8):b:

    Niks tegen jou skills hoor jerome :p
     
  7. Towel

    Towel Guest

    Wauw.... Can u believe this:emo: En Merq we hebben vanmiddag al team training gespeeld hoor dus wees nie gerust:):

    Ik wil trouwens tegen masterspy spelen ipv twilight. Dat team staat ingeschreven en ik heb net al masterspy zn bewegingen, gedrag, strafes, routines etc bestudeerd. Het is niet eerlijk en ronduit cheatend om reinforcements te halen die niet overeenkomt in de line up. Dus als ik qg was zou ik even snel masterspy roepen (die is zo goed en degelijk) om nog wat te oefenen!
    Zo!
     
  8. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis al veranderd in twilight
     
  9. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    aaahw maakt niet uit towel, ze hebben nog altijd realistiq:): schieten we die wel de hele game af:+ haha

    maar ik wil ook niet de hele game tegen masterspy spelen hoor.. hij hoeft maar 1 ding te zeggen en de halve party lacht alweer om zijn belgische accent\o/
     
  10. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    @ TsS CoD, Wanneer gaan we weer 'n keer 'n clanmatch spelen dit keer wil ik meedoen :9, Mijn Golden AK en Golden snipe Raped als de tering ;).. En die ladders heeft iedereen eigenlijk al ingeschreven ??

    peace,
     
  11. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    De gestopte masterspy heeft besloten om terug te gaan naar qg voor het CoD team om fulltime aan de bak te gaan. Wispelturigheid any1?

    Naja ok Jerome, succes in ieder geval!

    @Towel, ff beginpost aanpassen of een nieuw forum aanmaken.
     
  12. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0

    het is nog niet 100% zeker en dat heb ik ook gezegd ik moet het er nog met dsis overhebben. Mauperd en Experienz kwamen met het idee om met dsis een team te gaan vormen omdat die ook fulltime cod wil doen maar nog geen team heeft
     
  13. Towel

    Towel Guest


    Kijk ik ben opzich niet de beroerste om dan tegen twilight te spelen, maar het lijkt wel alsof je erg moeite hebben met de oude line up. Was die niet goed misschien:confused:?
     
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Make up your mind :{
     
  15. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies heb ik ook gezegd. Twijfel twijfel, case closed!
     
  16. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    luister eens dwarsliggertje.. wat heb jij eigenlijk te maken met andere clans ? als jij tegen qG wilt spelen dan bepaal je niks bij ons.. voordat jij in qG zit zou ik maat niet te veel commetaar leveren op team line-up.. ik raak beetje geirriteerd niet omdat ik TsS niet mag ( zitte aardige members in neem nou bijv. dick ) maar ik hoor ook al van zoveel mense dat jij altijd irritant bezig bent en dan zeg ik het nog aardig..


    ps: gefeliciteerd om mij geirriteerd te krijgen, is verder op XBW nog niemand gelukt.. hoop dat je wat aan je instellingen gaat verrandere, want of ik begrijp jouw helemaal verkeerd of jij zit gewoon zwaar te klote op andere clans ( weer zeg ik het aardig )
    ps2: wat betreft masterspy: hij dacht dat hij niet met Cod4 top mee kon en was daarom weg gegaan, na het toernooi in eindhoven is ie van gedachte verranderd doordat hij weer het plezier van qG team + in een spel ( CoD4 ) had gevonde.. hij speelde erg goed dus had ook het idee dat hij toch in qG kon blijven.. zoals ik al zei hij is een super relaxte gast dus al ie terugkomt wens ik hem het allerbeste, mocht ie in TsS blijve.. wensik hem ook het allerbeste ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  17. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij snapt toch ook wel dat het een rare move is om te zeggen dat je ermee stopt en dat je zegt dat je het weer leukt lijkt om terug te komen bij gasten die je al 3 jaar kent. Die paar dagen geleden is ons nooit verteld dat masterspy in een CoD team wilde zitten, er is zelfs nadrukkelijk tegen hem gezegd dat er geen plek is in welk team dan ook en hij vond dat niet erg. Hij moet gewoon wat directer worden en niet zo twijfelachtig doen, want wij wisten dus van niks. Maarja Jerome, daar hebben we het vanochtend al lang genoeg over gehad. Het feit dat je een relaxte gast bent staat hier los van natuurlijk. Je verandert gewoon snel van mening.

    @deadbringer nogmaals, realistiq is anders erg vervelend. Wie de bal kaatst......juist! En wij hebben de bal niet gekaatst. Alles "tegen" qg slaat niet op het team in totaal want de rest mogen wij allemaal, er zit helaas 1 rotte appel tussen.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  18. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    je begrijpt denk ik towel verkeerd:p
    zitten altijd beetje te kloten tegen realistiq omdat hij altijd zo arrogant was met zijn team ( toen nog met masterspy ). verder niks tegen qg hoor.

    maar sowieso er is 1 gouden regel op live: neem towel nooit serieus.
     
  19. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    daar zit mijn probleem nu vooral..als ik mensen tegenkom schrijven ze me altijd af als 'qG arrogante lul' terwijl dat in dit geval jullie maar om 1 iemand gaat .. ik kan gewoon niet begrijpen dat je qG onderuit wilt halen alleen voor realistiq, ga dan tegen hem poste en niet heel qG ( / halo3 team )

    ik snap jullie wel, maar je zal ook moete begrijpen dat ik niet afgerekend wil worde door daden van iemand die ik nieteens ken ( nog nooit contact met realistiq gehad ).. als jullie egt wille weten hoe bijv. ik ben vraag dan maar aan envy, je kunt mij niet gaan weerspiegelen met zulke gedachtes over qG

    goude regel nummer 2: ga met respect om met andere mensen :) ;)


    ps: kijk hoe jullie nu posten is gewoon goed ! laat zien dat je goed ontwikkeld bent en dat je niet 'dom' terug gaat poste.. voor dit soort dingen verdien je wel respect
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  20. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet voortaan beter lezen als ik zeg dat er 1 rotte appel in qg zit. Daar bedoel ik realistiq mee, heeft niks te maken met wat jij zegt "qg onderuit halen". Ik heb niks tegen jou gezegd tenminste niet over een arrogante lul ofz? Heb ik iemand van TsS dat ooit zien/horen zeggen trouwens? Ben benieuwd. Je kan ook gewoon zeggen dat 1 iemand het voor de rest van qg verpest (realistiq). Dat jij je daar wat van aantrekt is jouw probleem, ik zou me er niet druk over maken.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina