1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel towel? En wtf zijn rgb aansluitingen :confused:? Misshien ben ik geintereseerd.

    Wij denken gwoon dat we qG aanpakken, qG denkt dat ze ons kunnen aanpakken, gezonde competitie is dat. Ik vind het zelf wel een leuke toevoeging :9. En je kunt je filmpjes alleen op je Xbox kijken, of je moet ze opnemen.
     
  2. Towel

    Towel Guest

    Rgb is die ingang van je tv waar je je xbox op aansluit. Hier moet je er 2 van hebben zodat er 1 van de xbox in de tv kan, en 1 naar je tv kaart kan. Ikzelf heb een tft voor de 360, dus die heeft geen rgb.

    Ik wil ook snel halo3, zit voor de gein op halo2 te kijke... in geeneen gametype vind je een game:+
     
  3. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Qg & vVv praatjes alom! Wacht maaaaar ;) ...... tot towel een 360 heeft en nemo h3 oftewel dat duurt nog ff :b:
     
  4. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is DE trend van deze herfst...

    Towel, stel ik ben geintereseerd, vertel eens wat meer :b:
     
  5. x15killer

    x15killer XoTiC c3l

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou bij deze clannaam toch eerder denken aan een stel meiden:9 Laten we maar hopen dat ze niet zo spelen:+
     
  6. x15killer

    x15killer XoTiC c3l

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat ik iets tegen vrouwelijke gamers heb hoor;)
     
  7. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha wat lul jij nou weer
     
  8. Towel

    Towel Guest

    Misschien ben je zelf niet de mooiste 15killer, maar jongens kunnen ook sexy zijn. Vandaag mijn kamer fockin leeg gemaakt. Mijn xbox360 verkocht, mijn xbox naar mn broer, mn tv naar het goed:'-(. Mijn laatste potjes halo2 waren wel weer te makkie. Speelde met de Clan: Legit Lesson v2. Zijn die bekend? Ze waren wel goede spelers vond k...

    En airwave, het is heel simpel. Wat ik hier voor jou heb is een tv tuner. Hiermee kun je simpelweg tv kijken op je pc. Natuurlijk gaat het om de video-in die het kaartje bevat. Verder heb ik dan nog eens scartblokje met switch (voor OUT signalen) en dan geel tulp videokabeltje naar de tv kaart, en 2 tulp kabeltjes (rood wit geluid) die naar een mic stekkertje gaan. Wat je dan alleen hoeft te doen is Dscaler installeren en met pal 60 werkte het altijd wel goed. Met 360 zal het wel geen verschil maken toch?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 sep 2007
  9. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 30 sep 2007
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet niet zeker dat of ik ze ga kopen, heb nog te vette nikes gezien. En die wil ik zeker gaan kopen, maar zijnnog niet uit dus weet niet wanneer ik ze kan gaan hale :+.

    Lol @ smartiez, wist niet dat die er nog op stond, was een geintje, ik had em geupload en aan joep en vincent gerecommend toen we ze tegen kwamen. Ik wist niet dat die er nog op stond. Had je die heady gekeken op de camo?

    Edit; wow 27 downloads...
     
  11. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Laat hem even staan ik zit nu op PC en kunt alleen op 360 kijken ;) Ik d/l hem morgenvroeg was.
     
  12. Towel

    Towel Guest

    Haha airwave k hoef er ook nie veel voor te hebben hoor, k neem ze wel een x mee naar syco, die zul je noig wel vaker zien.

    @smartiez, hoezo wil je graag mij zijn?:) Vind ik een aardig compliment van je!
     
  13. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ook al ben je een old-skool H2 speler die wat randomshizzle gewonnen heeft praat je jezelf nogsteeds met kop en schouders boven een echt team uit.
     
  14. Towel

    Towel Guest

    ?

    ...

    Ik ga planet terror kijken, fijne avond jongens!:b:
     
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Towel is niet oldskool, hij was bridger vroega
     
  16. Towel

    Towel Guest

    Oldskool-->Baas-->Bridger-->Koning

    Vraag ipzor wie er in het begin domineerde op xbc:)

    En smartiez ik wil qg niet omlaag halen ofzo hoor, ik heb echt respect voor jullie clan. Maar mensen zien het teveel als iets onverslaanbaars. Logisch, want in spellen als GoW, Cod, en pgr nu zijn jullie de beste. Alleen op halo heerst er veel meer competitie dus moeten mensen nie zo lovend zijn over een overwinning op qg. Over and out!
     
  17. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Toch lijkt het niet zo, de mensen in qG hebben naar mijn weten minstens net zoveel / meer als bereikt als elke andere bekende NL gamer. Naar mijn mening kan met de juiste middelen dit team uitgroeien als een van de beste. Competitie is inderdaad veel hoger en ik ga ook akkoord met je als je zegt dat mensen niet lovend moeten zijn op een overwinning op qG. Maar ok, dit gaat uberhaubt nergens over en ik had mijn post ook weer niet moeten maken, GL op Halo 3 en voeg me anders maar eens toe op LIVE als je weer een 360 hebt ;)
     
  18. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Jan, die snipe clip.

    ZIEK.

    Ik zag die gast nie eens:p
     
  19. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Adam, ik ben er trots op :+

    Wij begonnen te slecht, maar kwamen langzaam terug. Een goede win van qGs kant.

    Jullie hadde best goede setup op topblauw/toplift met de ball in het begin.

    Ik zie dat masterspy zn enigste snipe (op mij) ff heeft geupload, dadelijk ff kijken :9
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina