Wie gaat er dit jaar allemaal naar de TT-assen? Ik ga zelf ook ik heb tot nu toe 3 keer op de Strubbentribune gezeten maar dit jaar zit ik te denken op op de Haarbochttribune te gaan zitten Ik weet alleen niet of daar veel actie te zien is maar ik hoop het. Wel vind ik het jammer dat Jurgen dit jaar niet mee doet dus ik denk dat het ook iets minder druk is als andere jaren.
Ik ga dit jaar voor het eerst met wat vrienden . Lijkt me echt super wreed . Wij gaan vrijdag al dan is het toch vet feesten daar ofnie??
tuurlijk ga ik daar weer naartoe... elk jaar weer. en ik hoop dat ik dan weer bij de geert timmer bocht zit (of hoe je het ook typt)(de bocht vlak voor de finish) ik vindt dat wel een leuke bocht, en er vallen er wel altijd een paar,
Ik ben er al een keer of 5 geweest. En ook 2 x nacht van Assen. De sfeer is echt geweldig elk jaar. Helaas kan ik dit jaar niet
Volgens mij wordt het, juist drukker. Nou rijden alleen maar 4-tacten, in de Motogp. Het moet volgens mij, een genot zijn voor je oren. Vooral de Aprilla RS3 Cube, klinkt niet normaal meer. Dit jaar zit ik op de Winterdijk-tribune. Hoop dat het weer gezellig wordt. ps: Ik hoop echt dat het dit jaar beter gaat, in de uitloopronde. Niet normaal meer als je zag, hoeveel "fans" over de hekken zijn geklommen. Wat mij betreft, mogen ze dit jaar, op strategische plekken, snipers neerzetten. Iedereen die over de hekken klimt, BANGGGG !!!!!!!!!!
Het begint hier al aardig druk te worden, en zo hier en daar hoor ik al een woordje duits. De campings (grasvelden, die gebruikt worden als camping ) Beginnen ook vol te stromen! Donderdag nacht van assen (ga ik wel heen) Vrijdag TT-nacht (ga ik niet heen). Ik baal wel dat ik niet naar de races kan want dan zit ik in de auto richting Italiƫ, ik zat altijd op het midden terrein... Of op het platte dak van de Pits.. Ik hoop dat jullie er allemaal vele plezier zullen hebben! De kermis is lache, en de nacht(en) worden vast ook wel gezellig! Groet'n uut Ass'n ....
Ik ga natuurlijk ook ik ga vrijdags s'ochtends al en dat doe ik al vana m'n 12e dus dit jaar word al de 13e keer.Ik kijk er al het hele jaar naar uit,lekker s'avonds naar de nacht van Assen en dan s'ochtends nog helemaal laveloos en een tikkeltje moe naar het circuit.Enigste wat me dan een beetje tegenzit is die 2 - 2,5 uur durende terugreis. Yup het gaat weer een groot feest worden.
Zijn er vorig geen mensen naar toe geweest? Mn vader vroeg een keer of ik mee wilde naar de TT, hij was zelf ook al lang niet meer geweest. Dat was 5 jaar geleden ofzo, sinsdien kom ik er elk jaar. Ik vind het geweldig, de sfeer op het circuit, dat heerlijke gebrul van die motoren en de geur van de banden. Vorig jaar was het wel klote op de vrijdag, tot 's middags regende het, maar het had wel wat bijzonders. Ben nog nooit bij de tt-nachten geweest, wil ik wl een keer doen, lijkt me erg leuk.
ik weet nog niet of ik ga, maar als ik tijd heb wil ik zeker wel even die nieuwe tribune uitchecken bij de gt-bocht, zag laats een foto in de krant, vet leip. De grindbak loop onder de tribune door.... das echt vet gedaan en mooi de leipste tribune van de MotoGP geworden, zwaar leipe dope shit ja dacht ik wel.
Die nieuwe tribune is idd dope, ga ik ook wel even een kijkje nemen. Als het goed weer is loop ik toch het hele circuit rond, dus dan kan kom ik m vanzelf tegen.
Vorig jaar bijna 3 uur overgedaan om van het terrein af te komen. Het trieste daarvan is dat dat met de motor was. Echt amateurs zoals ze de toeschouwers loodsen. Eenmaal op de snelweg was wel vet. Mensen die langs de weg zitten met hun camping spulletjes om naar de motoren te kijken.
Paar jaar terug duurde het een paar uur voordat we het terrein afwaren. Ik ga altijd naar de kwalificatietrainingen, dan is het nog wl rustiger dan bij de races. Dat vind ik idd slecht geregeld. Maar jah, hun kunnen er ook niks aan doen dat die weggetjes daar zo smal zijn. Ik ga er niet op de motor naar toe, ik kan niet 2 uur achterop een motor zitten (mag er helaas nog niet zelf op rijden) Vind ik altijd wel een leuk gezicht, al die mensen die langs de snelweg zitten bij de tankstation en op de viaducten.