Beetje nieuw leven inblazen zie ik? Zijn er trouwens nog nieuwe dingen over bekent?? Deze game lijkt mij wel vet trouwens
Ziet er prachtig uit. Ik vond Turok Evolution best leuk trouwens, met je bijltje onder het bloed en je boog. Alleen die mensachtige dino's waren lame (die schoten terug ). Dacht dat zowel Acclaim als Turok dood waren, valt weer mee dus.
Die screenies zien er echt heel wreed uit!! Ik vond alle turok delen wel vet die ik gespeelt heb Speelde ze allemaal met plezier uit!!
Die is nog niet bekent die release datum, hij zou ergens deze maand uit moeten komen! en hij heet geen Turok meer, maar Turok Rebirth
wtf komt ie deze maand al uit even op gamespot gekeken, daar vind hij niets op Turok Rebirt maar wel op Turok bij de 360. Dus volgens die site heet het nog gewoon Turok en de release date staat er ook niet alleen dat het in Q3 2007 komt. Waar heb jij die datum vandaan als ik vragen mag.
Suggestie, op IGN stond een artikel van DE games van zomer 2007, Turok stond er ( volgens mij ) ook bij.
Hier staan een aantal vette filmpjes / http://www.360party.nl/nieuws/item/35886/ Hier staat ook dat er waarschijnlijk coop is.. klopt dat?
turok rebirth komt van Insidegamer, de hoofdpagina. En pietlut dit zijn zeker strakke filmpjes zie hem die dino`s killen met zijn mes