1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Turok Evolution aanrader!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xbox gamer, 6 sep 2002.

1. Versteegh

Versteegh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We wone naast elkaar....

hij op nummer 7 ik op 5, zelfde school, zelfde klas, zelfde baan.....
    bijde xbox :D

2. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    yep spideramn is buurjongen...kweni of wouter kan zien welk ipadres is ingelogd...maar is egt niet zelfde

3. Versteegh

Versteegh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We gaan een beetje off-topic...

4. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    mark het is VIND zonder T:)

5. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook daar zijn manieren voor.

6. Versteegh

Versteegh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof ons nou maar, we wille egt ni dit forum verzieke!!!!
    Hebbe er juist super veel aan gehad...
    Zonder dit forum hadde we een systemlink kabel van 29 euro gekocht!!!!!

[edit] goed nederlands !?!? [/edit]

Laatst bewerkt: 7 sep 2002
  7. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    yooooooooo markie ze denken dat wij zelfde zijn:D egt lol ej...was hier al lang voordat xbox uitkwam...hoor bij de senioren...mark jij bent nah is t 3-9 uhh 4 dagen...zeg t is dat jij mij niet bent en ik jou niet...

enne leg is uit wat t voor zin heeft ej, 2 profielen??

8. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    uhh kijk je zinnetje is onder je tekst...school will be a airport is t tog?? niet..school whil???

hahah goede nederlands:D

9. Versteegh

Versteegh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope want airport begint met eenn klinker, dan is ut "an"!
    en over die will geen idee.....

[edit] Zet maar een slotje op of verplaats naar offtopic......[/edit]

Laatst bewerkt: 7 sep 2002
  10. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees vaak van mensen die het spel EVEN gespeeld hebben , het spel slecht vinden.
    das niet zo gek, want er zit ZO FUCKING VEEL variatie in het spel!!
    DUS ALS JE HET SPEL "EVEN" GESPEELD HEBT, HOU DAN JE MOND!!
    mischien zat je wel net in een rustige jungle en vond je die saai, en als je later in chapter 8 9 en 10 in de stad komt, en je hebt geen moment rust, en het is een close gevecht vind je het wel helemaal super.!! dus gewoon niks zeggen als je het EVEN gespeeld hebt!!!:mad:

11. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    als je in HALO alleen THE LIBARY ( zoiets?) gespeeld had, zou je HALO ook een kut spel vinden!!!

12. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    mij lijkt ie saai!!!
    ik dacht eerst:eek:hhh kixxx dino's 8)
    maar toen ik zag dat je ze maar moest dode dacht ik :'-(

13. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    hij turok verdwijnen de enemies...bij halo blijven ze teminste liggen :D
    En turok bestaat uit 60% vliegen op een dino... (dat is dus een behoorlijke tegenvaller als je val shooters houd)

Maar ik weet niet of ik hem koop... heb hem wel fftjes bij dimplus gespeeld.. en het was wel grappig :)

14. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    60% vliegen op een dino ? eum toch niet. 1chapter tot nu toe.... en er zijn er 15...

15. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ho, ho... Hier wordt m.i. ten onrechte een uitstekend spel afgemaakt bij het leven... Jerz probeert nog met een aantal pogingen een aantal luitjes hier aan het verstand te brengen dat Turok Evolution wel degelijk een goed spel is, maar er zitten hier een paar eigenwijze knakkers... die het spel denkelijk niet eens gespeeld hebben of hooguit effe in de gameshop...

1. De vliegmissies zijn GEEN 60% van het spel, hooguit 25%, dus dat is gelul;
    2. De vijanden verdwijnen nadat je ze hebt neergeknald, kun je onrealistisch vinden, maar waar draait het eigenlijk om...
    3. De leveldesign mag er dan (vooral in de verte, de rotsen) soms wat simpel uitzien, de game engine draait uitstekend en ik vind Turok Evolution een uitdagend spel, je moet het inderdaad wel de kans geven...
    4. Ik zie hier elders op het forum dat men liever Enclave zou hebben dan Turok Evolution... Ik kan me de dagen nog goed voor de geest halen dat Enclave nier op het forum meteen na de eerste review van Xengamers al tot de grond toe werd afgebrand...
    5. Je kunt Turok Evolution natuurlijk niks blijven vinden, maar zo'n slechte first person shooter is het helemaal niet! En hij is behoorlijk lang, precies zoals Jerz al aangaf in zijn eerdere posts hier...

Kijk, Turok Evolution is heus niet perfect, maar dat is Enclave ook niet en Halo ook niet... Misschien moet je het spel een kans geven en niet zo veel vergelijkingen maken met Halo, wellicht ga je Turok Evolution nog wel eens waarderen...

Laatst bewerkt: 8 sep 2002
  16. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0

:D Ik mag die Elite_Force wel:)

Deel Deze Pagina