Ho, ho... Hier wordt m.i. ten onrechte een uitstekend spel afgemaakt bij het leven... Jerz probeert nog met een aantal pogingen een aantal luitjes hier aan het verstand te brengen dat Turok Evolution wel degelijk een goed spel is, maar er zitten hier een paar eigenwijze knakkers... die het spel denkelijk niet eens gespeeld hebben of hooguit effe in de gameshop...
1. De vliegmissies zijn GEEN 60% van het spel, hooguit 25%, dus dat is gelul;
2. De vijanden verdwijnen nadat je ze hebt neergeknald, kun je onrealistisch vinden, maar waar draait het eigenlijk om...
3. De leveldesign mag er dan (vooral in de verte, de rotsen) soms wat simpel uitzien, de game engine draait uitstekend en ik vind Turok Evolution een uitdagend spel, je moet het inderdaad wel de kans geven...
4. Ik zie hier elders op het forum dat men liever Enclave zou hebben dan Turok Evolution... Ik kan me de dagen nog goed voor de geest halen dat Enclave nier op het forum meteen na de eerste review van Xengamers al tot de grond toe werd afgebrand...
5. Je kunt Turok Evolution natuurlijk niks blijven vinden, maar zo'n slechte first person shooter is het helemaal niet! En hij is behoorlijk lang, precies zoals Jerz al aangaf in zijn eerdere posts hier...
Kijk, Turok Evolution is heus niet perfect, maar dat is Enclave ook niet en Halo ook niet... Misschien moet je het spel een kans geven en niet zo veel vergelijkingen maken met Halo, wellicht ga je Turok Evolution nog wel eens waarderen...
Laatst bewerkt: 8 sep 2002