turok te koop

Discussie in 'Algemeen' gestart door x-box player, 31 aug 2002.

1. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah die zijn er haal hem gewoon morgen man.

2. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nog geen links naar reviews op het web, eenvoudigweg omdat er nog geen reviews van Turok Evolution beschikbaar zijn... Je zult het met de info moeten doen die hier staat... :+

Ik heb 1 review in een gametijdschrift, maar dat is de review van de PS2-versie... Niet dat dat heel wat uitmaakt hoor... Het spel wordt in de review van de Official Playstation 2 Magazine voorzien van een score van 80:100. Een mooie score, als je het mij vraagt... Zoals ik al zei ga ik de game morgen halen, en zal daarna nog wel het e.e.a. hier komen posten over het spel... :cool:

N.B. De multiplayer van Turok Evolution is in de PS2-versie niet zo geweldig... Hoe de Xbox-versie zich in multiplayer gedraagt weet ik natuurlijk niet... :confused:

Laatst bewerkt: 31 aug 2002
  3. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah xbw is wel erg laat hij is al een hele dag uit.

4. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    heeft ie co-op

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Turok komt van Acclaim, het persbureau dat Acclaim doet wil niet echt leuk met ons samenwerken..

6. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ehm je kan hem ook gewoon kopen natuurlijk, van al dat bannergeld moet dat makkelijk lukken :+

7. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    op xboxaddict.com staat nu een review grafisch krijgt het spel een 2.5 (van de 5)

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb het spel ook :mad:

pro's

leuk dino's schieten
    multiplayer
    tussen filmpjes
    gameplay
    muziek

cons

graphics
    multiplayer (geen bots/geen system link)

Spel is leuk voor het wachten op UC ... maar als je geen geld heb zou ik hem niet kopen

9. ThaFrag

ThaFrag Just a n00b, 4 life?

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt hoog :eek: Een vijf voor de graphics...iehhhh!

10. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    PS2 versie..

Turok: Evolution || Maxim Online|| 5/5

dus 5/5 vind i kbest hoog, maar dan is het nog maar 1 revieuw volgens mij..

€lp

11. ThaFrag

Leuk Bevonden:
    0
    Ja he is nog maar 1 review he...het gemiddelde komt over een tijdje wel. Ik heb het spel zelf nog niet gespeeld, maar de pics zijn veelbeloven :)

12. viper

viper .: | Xbox Master |:.

Leuk Bevonden:
    0
    geloof mij...de graphics zijn echt wel mooi hoor! Als ik een spel koop, kijk ik ook voor een groot deel naar de graphics. En als het echt bagger is koop ik hem niet.
    En Turok is gewoon mooi :9

13. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    ja het is wel een mooi spel. Alleen de eerste missies ( klein) zijn niet zo mooi. Later word het kollosaal en super mooi.
    Voorlal de vliegmissies zijn erg mooi.
    De gameplay is ook gevarieerd.
    Zo heb ik bevoorbeeld gevlogen, gefragd, en een stealthmissie gehad ( DIES TOF!!)

14. $$$$$

$$$$$ El Mic-nificent

Leuk Bevonden:
    0
  15. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    KUTTTT wist ik dit gisteren amar ach ja dan maar wachten tot morgen want het is hier geen verdomde koopzondag!!

16. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    de shots die bij de XBW preview staan vink wel aardig hoor, beter als de shots bij UC, maarre zitten er nou bots bij of niet, en is er een coop??

17. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm eindelijk binnen... Ik heb effe een klein half uurtje gespeeld... Kickespel! Graphics zijn helemaal niet slecht, eerder goed! OK, hetgeen je in de verte ziet is soms niet zo gedetailleerd, vooral w.b. de rotsen, maar van dichtbij zijn ze prima in orde... De dino's zijn prachtig en je vijanden ook (soms zijn je vijanden ietwat blocky, maar verder geen probleem). Je hoort overal vogels fluiten en junglegeluiden... De muziek is ook prima, toppietoppie, past precies bij wat er gebeurt... Ik heb nog niet zo heel veel gezien, maar het spel draait als een tierelier, a la Halo (vrij solide framerate). Verder is de besturing tevens a la Halo dik in orde, goede bewegingen en respons op je controller... Ik vind het een uitstekend spel, ook al is-ie niet perfect (maar welk spel is dat wel)... Als je van first person shooters houdt, moet je hem in principe gelijk halen... Turok is een echt gaaf avontuur met een uitstekende sfeer en een goeie gameplay... I'm happy today! :9

Multiplayer: Deathmatch, Hunter, One Flag, Monkey Tag, Turok Fight, Warrior Rage, Blood Bath, Beginner Deathmatch, Sniper Match en Flight... Ik heb de multiplayer helaas nog niet uitgeprobeerd, maar ik hoorde hier iemand zeggen dat er geen bots in Turok zitten en een coöp-mode, ik weet het helaas nog niet, ik zal later nog wat laten horen, sorry... Iemand anders weet misschien al meer te vertellen over de multiplayer mode?

Laatst bewerkt: 1 sep 2002
  18. Blackadder

Blackadder Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    godver de godver

Godverdomme! Iemand in dit forum zei dat er verschillende setups zijn voor de controls. NOU BEDANKT! er zijn er maar 2 mogelijk en niet 1 waarmee je kan draaien en lopen met het linkerstickje. Dit spel is voor de rest wel kickass trouwens. Maar DAMN wat flip ik hier van.

Wie wil Turok kopen? 50€ vaste prijs. Jouw voordeel: ruim 30 piek.

19. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Jemig! Nu al verkopen, omdat de besturingsoptie niet zo is zoals je had gewild? Een teleurstelling voor je dus... Ik vind het geen enkel probleem om met 2 analoge sticks te bewegen (links vooruit en achteruit en strafen links en rechts; rechter voor ronddraaien, omhoog en naar beneden kijken), dat is precies zoals je ook Halo bestuurt... Maar ja, als je het niks vindt zo'n besturing kan ik je frustratie voorstellen als je na het kopen van het spel er achter komt dat je vastzit aan enkele besturingsopties... Balen... :confused:

20. ThaFrag

Leuk Bevonden:
    0
    Re: godver de godver

Watha hoe speel jij Halo dan? De standaard instelling bij Turok is de Halo instelling. Die zit toch wel oke? En als iemand zegt dat er verschillende setups zijn heeft hij gelijk. Er zijn er twee, daarmee zegt hij niks verkeerd...

Deel Deze Pagina