Ik heb 'm eindelijk binnen... Ik heb effe een klein half uurtje gespeeld... Kickespel! Graphics zijn helemaal niet slecht, eerder goed! OK, hetgeen je in de verte ziet is soms niet zo gedetailleerd, vooral w.b. de rotsen, maar van dichtbij zijn ze prima in orde... De dino's zijn prachtig en je vijanden ook (soms zijn je vijanden ietwat blocky, maar verder geen probleem). Je hoort overal vogels fluiten en junglegeluiden... De muziek is ook prima, toppietoppie, past precies bij wat er gebeurt... Ik heb nog niet zo heel veel gezien, maar het spel draait als een tierelier, a la Halo (vrij solide framerate). Verder is de besturing tevens a la Halo dik in orde, goede bewegingen en respons op je controller... Ik vind het een uitstekend spel, ook al is-ie niet perfect (maar welk spel is dat wel)... Als je van first person shooters houdt, moet je hem in principe gelijk halen... Turok is een echt gaaf avontuur met een uitstekende sfeer en een goeie gameplay... I'm happy today! 
Multiplayer: Deathmatch, Hunter, One Flag, Monkey Tag, Turok Fight, Warrior Rage, Blood Bath, Beginner Deathmatch, Sniper Match en Flight... Ik heb de multiplayer helaas nog niet uitgeprobeerd, maar ik hoorde hier iemand zeggen dat er geen bots in Turok zitten en een coöp-mode, ik weet het helaas nog niet, ik zal later nog wat laten horen, sorry... Iemand anders weet misschien al meer te vertellen over de multiplayer mode?
Laatst bewerkt: 1 sep 2002