turok te koop

Discussie in 'Algemeen' gestart door x-box player, 31 aug 2002.

1. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Damn!

Ben in R'dam wezen kijken, maar daar was ie niet te koop, hebben em pas de 6e ... van de week gewoon hier nog ff kijken ofzo (R'kerk) anders moet ik nog tot vrijdag wachten .. :mad:

(en geen zin om em van die gap hierro over te kopen nee :))

mzzl Munch and Abe

2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Hij ligt in A'dam in de winkel en ik heb tevens een blad met review gekocht. 7/10.

3. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Jeetje hier ook al niet vet dom.
    Maar morgen bij de Free Record Shop....
    MAAR 2 EXEMPLAREN EN IK MOET NAAR SCHOOL DAT WORD NIKS...:'-( :'-(

Moeder ooooh lieve mammie:
    Moeder:Ja okeej ik ga wel naar de winkel om half negen.
    Yesss dus morgen als ik uit school ben lekker turok spelen!

4. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je dat mij gebeurt dan ben ik bij de FRS in Leidschendam hebben ze 2 Turoks staan ik denk toppie kopen!

Ga ik afrekenen zegt tie gozer ja ik heb hem niet, ik heb een nieuwe collega en die heeft alle spellen verkeerd neer gezet sorry!!

Ik balen natuurlijk hij had nog ff voor me doorgezocht maar helaas, ik was er zo dichtbij , ik beschouw het maar als een teken dat ik hem beter niet kan kopen!!!!!!!1

5. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    In Den Haag hadden ze er gisteren 3 bij de FRS... Eentje in de Venestraat en die heb ik dus gekocht en 2 bij de FRS aan de Lange Poten in Den Haag dus... Maar of die er nu nog staan... :confused:

P.S. Als je Turok Evolution ECHT wilt en naar Den Haag kan gaan, kun je natuurlijk ook de FRS aan de Lange Poten effe opbellen of ze er eentje voor je hebben en evt. apart willen leggen... Want ook bij de FRS kun je games reserveren! ;)

Laatst bewerkt: 2 sep 2002
  6. Cyrillus

Leuk Bevonden:
    0
    Nou bij onze niet vet een naaiers willen ze niet eens reserveren dus dan mijn moeder er maar opaf sturen.
    Die gozer is ene kennis dus als ik mijn achternaam had gezegd deed hij het wel maar ik vind het gewoon een klootzak.
    Mijn moeder gaat wel eens even met hem praten.
    Ze ook effies mijn woede afgereageert.

7. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    het spel speelt met CHAPTERS.
    Elke chapter bestaat uit en aantal bij elkaar horende missies.
    De missies worden steeds groter, net zoals de chapters.
    Het gaat dus steeds langer duren.

Ik wil alleen graag weten HOEVEEL chapters het spel heeft.
    Als iemand dat weet , of te weten kan komen.
    Laat het hier dan ff weten.
    Dan kan ik een beetje berekenen hoelang het spel duurt.
    :)

8. Quasar de Duif

Quasar de Duif Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Turok zit nu ook bij mij in de Xbox.

9. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit las ik op internet. Het spel heeft 15 chapters, elke chapter bestaat uit 3 tot 5 missies die elke steeds groter en moeilijker worden dus reken maar uit.

Wat ik zelf van Turok vind : Ik vind het een geweldig spel alleen moet je ff door de eerste paar levels heen want die zuigen zwaar. Vanaf chapter 3 vind ik het echt volop cool worden. De graphics zijn niet echt super, het had allemaal mooier gekunt, de enemies zijn echter wel mooi gemaakt.

Wat ook wel eruggg jammer is de AI. Op zich is de AI redelijk, enemies duiken/rollen/rennen weg, straffen en halen soms hulp. Tot zover dus ok, maar dan. Ik knalde een ventje af en het ventje wat naast hem stond reageerde nergens op, pas toen ik op hem schoot, deed hij wat terug. Of een mannetje blijft steken bij een rots en doet vervolgend niks meer, dit is echt zonde.

Verder is het spel ok en zeker de moeite waard.

10. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Even over die 2 ventjes.
    Dat verschilt ook wel eens, want de ene x als je iemand afschiet loop hij niets van zich aantrekkend verder.
    Maar ik heb ook vaak dat als ik een ventje afschiet, de hele horde slegt en andere beeste meteen op me afkomen om me een kopie kleiner te maken.

15 chapter?? Hmmmm.
    Ik zit nu in chapter 6, en nu kom ik echt in lange levels moelijke levels. Het kan dus nog even duren.

Maar ik denk dat niet elke chapter 3 tot 5 levels heeft.
    ik heb over chapter 5 namenlijk lang gedaan, ik dat er als ik er zo overna ga denken, minstens stuk of 8 levels in zitten.

11. Cyrillus

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien oud maar wel een beetje duidelijkheid in Turok zijn er wel beestjes in sommige multi levels die je opvreten. Of bedoelen jullie dat niet als bots dat zijn het wel toch een beetje?

12. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Turok is net als sex,hoe meer tijd je erin steekt hoe beter het word.De eerste chapters zijn niet zo leuk maar daarna komt de aap uit de mouw.Een spel dat ondanks de slechte A.I zeker een 8/10 moet krijgen.Vette wapens en veel variatie in de levels.Omdat het een multiplatform spel is laten de grafix wat te wensen over, maar ze zijn niet slecht.Het mooie voorbeeld zijn de lichamen die verdwijnen.Met de Harddrive van de Xbox kunnen ze best blijven liggen, maar er zijn consoles die géén HD gebruiken en daar is de engine op afgesteld natuurlijk.

Deel Deze Pagina