1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Turok uitgespeeld.. pcies 2 weeken.

Discussie in 'Algemeen' gestart door jerz, 13 sep 2002.

  1. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    SICK (die bovenste)!!! 8)
     
  2. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    btw turok heeft met multiplayer wel 4 players toch? kun je trouwens ook co-op doen (zoja ook met z'n viertjes?)
     
  3. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je kan niet niet eens linken! :mad: De singleplayer is wel prima. :+
     
  4. ThaFrag

    ThaFrag Just a n00b, 4 life?

    Berichten:
    620
    Leuk Bevonden:
    0
    Ej stoer! Vooral die avatar die je nu hebt. Had voordat ik die grote foto had gezien die krassen nog niet eens opgemerkt 8)
     
  5. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    haha ja ik vond het ook heel ruig ik ben nog op zoek naar meer plaatjes :D
     
  6. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    wow, volgens mij verveelt die MUNCH zich gewoon dag en nacht!
    ze zit altijd maar plaatjes te zoeken en te kloten met dr avatar enzo. en ze maakt treads omdat ze geen zak te doen heeft!
    whahah, maar zo heb ik door haar in iedergeval wel de geilste nieuwe plaatjes gezien van DOAXtremevolleyball ( zoiets:+ )
     
  7. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Exactement! 8)
     
  8. Cyrillus

    Cyrillus Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej ben uit dat stuk van de leeuwenhol! Dus voorbij die leeuwenhol beneden bij de berg!
     
  9. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    ik verveel me dag en nacht?
    checl de tijden het is meestal 's avonds gepost en heeeel soms door de weeks 's middags, maar in het weekend wel vaker 's middags,maar boeien...ik wil gewoon een klein beetje op de hoogte zijn....Had net screens gevonden van Fatal Frame die Mirik nog niet had *dat is een wonder snappie...maar die was er nog niet blij mee..maar ik wel*
     
  10. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    jah, dat plaatje met die jongen met die "krassen" op het gezicht kende ik al..

    Hte ps2 blad van me broertje stond helemaal vol met reclame voor turok..
     
  11. The FragmaN

    The FragmaN Active Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb Turok uitgespeeld n 12 dagen, goed he! Ik heb het ook wel veel gespeeld,
     
  12. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeey Fragman betekent dat dat je turok nu kwijt wil;)

    hehe ik ben der namelijk nog steeds op zoek naar
    is het spel een beetje de moeite waard trouwens
    want ze hebben op deze site nog geen review van dat spel :confused:

    let me know people
     
  13. Foxz

    Foxz 343 Guilty Spark

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Turok nu even thuis liggen en om maar meteen met de deur in huis te vallen, het is zwaar onder de maat. Sommige zullen zich er misschien best mee kunnen amuseren, maar als je werkelijk kijkt naar de kwaliteit van de game stelt het echt helemaal niks voor. Om maar even te beginnen bij de graphics, die zijn nou niet bepaald van Xbox niveau. Lage resolutie textures en nogal matte kleuren zorgen er op de eerste plaats voor de meeste ergernissen. Vooral low-reso textures vind ik echt niet kunnen, want zo lijkt het net een kopie van een PS2 game (no offence, maar PS2 staat bekend om z'n zwakke textures). Ik moet trouwens wel zeggen dat de dino's er behoorlijk goed uitzien, maar daar is dan ook alles mee gezegd want de animaties en geluiden die ze aan deze prehistorische dieren hebben gekoppeld is ook om je voor te schamen in het huidige nextgen tijdperk. Zo kom ik trouwens meteen uit bij het geluid dat over het algemeen gewoon uitermate slecht is, het enige wat mij nog een beetje weet op te vrolijken is de bij wijle redelijk goede achtergrond muziek. Bij dit laatste doel ik trouwens niet op de verschrikkelijke environmental sounds die de jungle zogenaamd moeten laten leven, want daar klopt vaak geen hout van (ik hoor in de verte allemaal geweerschoten e.d. terwijl in de wijdse omgeving niemand te zien is). Gelukkig hebben ze bij de besturing geen 'goede' ingevingen gehad en alles net overgenomen van Halo zodat dat geen obstakel hoeft te zijn. Overigens betekent dat trouwens niet dat het spel ook lekker speelt, integendeel zelfs want je zult vaak genoeg op miraculeuze wijze mis weten te slaan en het lopen en springen voelt alles behalve natuurlijk aan. Hiermee wil ik trouwens niet zeggen dat je dit spel niet leuk kunt vinden, vele reacties in deze thread bewijzen namelijk het tegendeel. Echter, de kwaliteit van deze game is dus echt van het laagste niveau.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2002
  14. Foxz

    Foxz 343 Guilty Spark

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    *bump*
     
  15. maximus

    maximus loud pipe save lives

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet FOXZ absoluut gelijk geven met zijn bedenkingen.Ik zit nu in chapter 8 en het is grafisch een absolute schande.De eerste jungle levels zijn zeer mooi gedaan maar chapter 8 (in die stad) is gewoon LAX te noemen.In elke kamer staat gewoon niets of met uitzondering een tafel.Je wordt in de straten langs alle kanten beschoten maar er is NIETS te zien.Je moet gewoon in de gebouwen de level zien uit te spelen en een andere manier (door bvb.eerst de snipers uit te schakelen) kan gewoon niet.Het blijft voor mij wel een goede knaller want de animatie van de wapens en tegenstanders is wel leuk gedaan.Ik heb toevallig vandaag SOLDIER OF FORTUNE 2 op PC zien draaien en het viel onmiddellijk op dat TUROK van een zeer laag niveau is(op gebied van shooters).De vlieglevels zijn ook veel te moeilijk en het ontbreken van een 'in game' save optie is het bewijs dat dit spel voor de PS2 gemaakt is.Met de Xbox HD zou het saven wanneer je wil (zoals het al jaren zo is op PC) standaard moeten zijn.Ondertussen zakt mijn score van TUROK naar een 7/10 maar ik speel hem wel uit.Wil nl.dat atoom wapen zien werken en de variatie in wapens is nou net de factor die het spel iets naar boven krikt.
     

Deel Deze Pagina