Turok +/- ??

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzer, 2 sep 2002.

1. occultux

occultux ::silent::

Leuk Bevonden:
    1
    voor de xbox krijgt turok vrij goede reviews , je moet maar es www.gamerankings.com checken en zoeken op turok.

voor ps2 zijn de reviews slecht. dit commentaar zegt al veel :9

In the end if you are a Turok fan you will not be disappointed, Evolution is a great game just so much better on the Gamecube and Xbox. If you have all three systems then get it on one of those two, if not then you will have to suffice with what the PS2 can do and honestly it's truly showing it isn't the graphical powerhouse it used to be. Top that off with the ability to only play two player death matches and you get ripped off all around. If you don't own an Xbox or a Cube it's time to upgrade otherwise you will have to continue to settle for less!
    :

2. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook bij de FRS!! Hij is erg gaaf ja!! Voopral sniperen met veel wapens!

3. Xbox gamer

Xbox gamer Guest

Gameplay:8,
    Grafiek:8,
    Geluid:8,
    Origineel:7,
    Verslaving:8,
    Moeilijkheid:7,
    Leercurve:7,
    Stabiliteit:10,
    Multiplayer:8
    OVERAL:8,1

Bron:gamespot.nl

4. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem vrijdag kopen!:D 8) :+ Maar ik heb ook nog een vraagje op wat screens van deze game zag ik dat er zo'n ventje op zo'n super grote dino zat. Kan jij dat zelf ook of blijft het bij die ene vlieg dino?

5. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
  6. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    chapter 2 is een vliegchapter moet je de hele tijd op die pterao blabla vliegen... is op het begin best lastig maar als je het door hebt wil je niets anders.... OVERDRIVE wiieehhh... ik vind het echt een stoer spel... die ene Hellraiser achtige kubus is ook gruwelijk.... met die vortex... of die explosie dat je het door het hele level voelt trillen.... of dat spinrobotje hihiihi... maar ja... als je chapter 1 hebt uitgespeeld en je gaat met die chic praten... DAMN wat ziet die chic er lelijk uit... haar gezicht lijkt net een klomp met een paar hobbels wat haar neus en ogen moet voorstellen.... maar verder is het spel super!!!!!:D 8) :p :) ;) :cool: }:]

7. AmpH

AmpH PC gamer gone Mad

Leuk Bevonden:
    0
    Heel leuk spel!

Zeer levendige wereld, overal lopen en vliegen beesten.
    Vliegen is leuk na wat oefening.
    Het spel is bovendien heeeel verslavend.

8. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind turok erg langzaam met laden!
    halo is sneller!

9. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    halo laadt echt niet sneller hoor.... misschien heb jij de ps2 versie van turok gespeeld:+

10. AmpH

AmpH PC gamer gone Mad

Leuk Bevonden:
    0
    De levels in Halo zijn groter dus er wordt minder vaak geladen in Halo. Niet sneller.

Bovendien begin ik me te ergeren aan dat gezeik van Halo dit en Halo dat. Ook Halo had zijn fouten.

Kijk eens hoe levendig de levels zijn in Turok!
    In Halo bewoog er niets behalve de tegenstanders.
    De laatste levels van Halo waren de zelfde als in het begin omdat ze geen tijd meer hadden en de framerate was ook niet altijd helemaal ok.

Turok heeft ook fouten maar is toch een heel leuk spel.

11. The Summoner

Leuk Bevonden:
    0
    ik vergelijk Halo helemaal niet met turok..wou ff een voorbeeld geven......

en nee ik heb niet de Ps2 versie!

12. AmpH

AmpH PC gamer gone Mad

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vind je van het spel dan, behalve de laad tijden?

13. The Summoner

Leuk Bevonden:
    0
    erg goed!!!!
    behalve het vliegen met dat .....beest!!!!.
    logisch dat die beesten zijn uitgestorven!!!!

14. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    LOL:) :) :)

15. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    et lijkt me een heel vet spel, maar bij sommige shots zie ik ook van die gemuteerde figuren, gewoon soldaten eigelijk, dat lijkt me minder. Als alles in outdoor natuur zou zijn was et helemaal koel.

16. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    t is cool als je met een poison pijl op van die soldaatjes schiet dan gaan ze overgeven.:9

17. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ondertussen een stuk in chapter 3 aan het afwerken en Turok RULES.Grafisch is het wat magertjes maar goed genoeg voor de nieuwe generatie.De figuren zijn wat blokkerig maar bewegen wel zeer realistisch.Het zou wel eens kunnen zijn dat sommige mensen de vlieglevels niet zo leuk vinden.Voor een first person zijn het er wel veel maar ze zijn prachtig gedaan.De wapens zijn zoals verwacht supercool met veel afwisseling in scope en munitie uitbreidingen.Als je voor de eerste keer de werking van een gifpijl aan het werk ziet lig je wel eventjes in een deuk.Het spel zit ook vol onverwachte momenten zoals een T-rex die aan een karkas zit te vreten en waar JIJ langs moet(eventjes slikken).De levels zitten vol leven maar de A.I. is meestal maar slapjes.Voor dit soort spellen kan dit door de beugel omdat je met al die leuke wapens smeekt naar 'kanonnenvoer'(gewoon zalig) Voor mij een goed spel die het wachten op de top games minder lang maakt.Ik heb de multiplayer nog niet getest maar zonder bots is dat wel een enorm minpunt.Daardoor verliest Turok wel een punt.Mijn score 8/10.

18. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah combat is leuk, lkker gore :) (GWAHAHAHAHA :))

vliegen is nietzo best K*t met appelen, beest botst de hele tijd kapot :confused:. mjah oefening baart kunst he :D

ME IS TUROK! GRUUUWAAAAR!!!

mzzl Munch and ABE

19. chris

chris fat B!TCH

Leuk Bevonden:
    0
    is het nou zo als je omhoog drukt dattie naar beneden gaat en andersom?

20. occultux

occultux ::silent::

Leuk Bevonden:
    1
    'k geef hem ook 8/10

:)

Deel Deze Pagina