je kan kiezen: Halo besturing default (up down normaal) of inverted dus: omlaag is omhoog en vice versa mzzl Munch and Abe
Ik zou Turok ook boven Enclave plaatsen.Ze hebben alle twee GEEN in game save optie maar met Turok zal je niet zo de haren uit je hoofd rukken.Enclave is grafisch wel veel mooier maar de A.I.is in alle twee de spellen aan de magere kant.(Ik zit nog maar in chapter 3 van Turok maar ondervind al een veel betere A.I.).Enclave laat je ook meer uitzoeken met wat voor personage je aan een level start en zonder die save optie kunnen het lange uren worden voor je weet welk personage je het best kan gebruiken.Turok is een frag feest en Enclave wat meer denkwerk maar ze krijgen alle twee een 8/10.
WOW YES!! IK HEB HEM GEHAALD!! ik zat een stuk of 2 dagen vast in een grote soort van arena.In chapter 8. Die was zooooo mooilijk. ventjes worden steeds overnieuw gedropt met parachute, er zitten van die hele grote gasten met minigun, en noem het maar op. Daarna kwam er ook nog een gast op een dino met rocked laungers. En als ik die heb verslagen moet ik ook nog op een gebouw met een kernbom klimmen!!! MAAR NU HEB IK HEM!! ik heb die kenbom gepakt, en alles in de arena vernietigt. PRACHTIG!! zoals je die ventjes ziet verschroeien! YES!!
keb het spel nu ook en ga um morgen meteen ruilen an school echt gadverdamme was saai en die vijanden irritant man het heeft geen sfeer en het duurd veeeeeeeeelste lang voordat je een nieuw wapen hebt ik vind ut echt ik weet niet maar BEHOOOOOORLIJK saai spel ik geef het een 3/10 voor dat geld kan je (over een maand) wel een beter spel krijgen en het zal zeker geen classsic worden
ik heb geen spijt van mijn aankoop van Turok...... en heb altijd met plezier TUROK 2 gespeeld op de N64 maar ik vind Turok evolution beetje tegenvallen....... en ik weet eigenlijk niet waarom???? misschien heb ik wel te vaak HALO gespeeld en begin ik de spellen te vergelijken!!! krijg wel telkens te neiging om TUROK ER UIT TE HALEN EN HALO ER IN TE DOEN......hopelijk gaat dit gauw over! Must like turok Must hate Halo for a moment
Ik heb 'm vandaag ook gekocht, echt een gaaf spel. Zat eerst wat te kloten met die besturing want heb maanden met HALO gespeeld (sniperen), en dat ging niet want naar boven was naar beneden en naar beneden was naar boven. Ik begon me al een beroerte te ergeren aan dat richten totdat SLAYER ff langs kwam, en rustig het boekje begon te lezen en alles even heeft goed gezet. Nu heb ik precies dezelfde besturing als HALO. Dus SLAYER bedankt !!!!!!! Ik vind het spel een aanrader, sommige lopen te zeuren over die graphics en dat valt mij reuze mee. Het is natuurlijk wel logisch dat als je met je snufferd voor een struik staat dat hij dan wel blokkerig is. En nu binnenkort maar DEATHROW kopen en dan BRUTE FORCE. And maybe MORROWIND.
Die LARS laat er ook geen gras over groeien.Ik speel al jaaaaaren shooters en Halo is de max maar Turok een 3 geven is niet echt fair.Er zitten veel nieuwe en originele ideen in het spel maar je moet wel de tijd nemen om ze te vinden.Omdat je wapen arsenaal niet snel genoeg aangevuld word,bewijst een zeer lage geduld factor.Er is nog leven na Halo en Turok is misschien niet perfect ,maar het vlammetje voor unreal blijft zeker branden.
Turok is heel tof, vooral vanaf chapter 3 met die sniper gun vijanden schieten en bloed zien van de rotsen druipen Controls zijn ook heel vlot en misschien zijn de graphics niet supermooi , maar als gevolg zijn er ook bijna geen slowdowns minpuntje is dat er geen checkpoints zijn, zo 1-2 per level zou niet slecht geweest zijn :{ oh well...
Ik ben nu wat verder in het spel geraakt maar ik moet zeggen dat het me steeds meer begint tegen te vallen. Afschuwelijk veel fouten zitten erin. een aantal: level 1: bij de 2 brachiosaurussen in het water, als je daar op zo'n rots gaat staan net boven het water sta je vast. level 2: bij het vliegen van die pteranodon ofzo heb ik het vaak over moeten doen want die besturing is zo klote, als je snel wilt omdraaien klap je 9 van de 10 keer tegen een rots of op de grond omdat de camerapositie veranderd. - bij het vliegen voor de vallende stenen waren er op een gegeven moment geen stenen te bekennen? kon zo door vliegen - bij het vliegen over de dino's liepen er plots geen dino's (stegosauriers) zo maar weg, foetsie - bij het vliegen om de dam te destroyen, had ik alle 2 de vuurtorens kapot geschoten maar de dam ging niet open - watervallen die zwarte vlekken hebben - onder water kom je af en toe nauwelijks weer boven - etc Zoveel fouten, zoveel ergenissen en een klotebesturing van het vliegbeest heeft er voor gezorgd dat ik het een 6,5 geef op de schaal van 10. Acclaim zou zich moeten schamen!
nou......ik heb die fouten helemaal niet gezien hoor...... Je zal wel een beta hebben ofzo JIJ zou je moeten schamen Turok is gewoon super gaaf (vooral act 4 )
In het boekje staat dat je op de jump toets moet drukken om boven te komen. Dan gaat het veel makkelijker. Het vliegen is gewoon een kwestie van oefenen, als je het eenmaal onder de knie hebt is het zeer vermakelijk.
oke ik heb'm gekocht. De graphics zijn niet de mooiste om naar huis over te schrijven en die planten waardoor je soms helemaal niets ziet zijn knap irritant. Maar dit spel groeit wel naar mate je verder komt. Dus in deze droogte van spellen, raad ik 'm denk ik wel aan. O ja voor degenen die het spel nog willen/moeten kopen hij is maar 55 euro bij de mediamarkt in rijswijk. Dus voor deze prijs kon ik 'm helemaal niet laten liggen.
Het valt een beetje op dat sommige gamers een soort van vast patroon verwachten in een spel.Als er niet snel genoeg wapens te vinden zijn of de loading tijden zijn te lang, raken ze snel ontgoocheld.Al die zogenaamde fouten heb ik ook nog niet gezien en de besturing van de vliegmissies is gewoon een kwestie van oefening.Die dino waar je op zit maakt gebruik van turbelentie en je moet dus op voorhand een draai inschatten.Als je te dicht bij een rots komt is er bijna geen turbelentie en knal je zeker tegen de muur.Met dat in het achterhoofd ben ik snel door die levels gekomen.Oefenen is de boodschap maar daar is een beetje karakter voor nodig.Turok is zo'n typisch spel waar oefening bij tepas komt en veel gamers zijn daar gewoon niet voor te vinden.Ik heb dezelfde reakties gezien met Enclave.
ikm oet zeggen nu ik verder in het spel kom,begin ik het spel wel leukerder worden,alleen ff wennen aan besturing..GAAT ALLEMAAL ZO SNEL......maar ben bezig de halo besturing te maken........
And SOLDIER ............... Wat vind je van de game? Ik heb turok nou hetzelfde als mijn HALO besturing ingesteld, het gaat mij nou een stuk makkelijker af.
Jij weet echt niet wat je schrijft of wel soms? Dus omdat jij die fouten niet hebt gezien moet ik me schamen?? nee, hier kan ik niet op ingaan. Dit zijn gedachten van een hooguit 14 jarig jongetje dat zich nog duidelijk moet ontwikkelen als het gaat om intelligentie. Als je turok "supergaaf" vindt dan heb Halo waarschijnlijk nooit gespeeld, dat is het bewijs namelijk hoe het wel moet.
Ik heb Halo gespeeld en Turok. Turok bevat inderdaad wat fouten maar ik vind het ZO leuk dat me dat eigenlijk niet veel uit maakt. Halo heeft weer het euvel van de levels die allemaal op elkaar gaan lijken, zeker tegen het einde. Dan doe je gewoon weer de levels uit het begin. Saai! Duidelijk een teken dat Halo ook is gerushed. Beide spellen hebben goede en slechte kanten. Halo is vernieuwender maar Turok heeft leukere levels. Halo heeft beter Ai maar de levels in Turok zijn veel levendiger. Ooit een beest zien lopen in Halo, of vogels die vliegen of struiken die bewegen als je ze aan raakt? Halo is uiteindelijk misschien een wat beter spel maar ik geniet eingelijk net zo van Turok.