De enigste die hier waarschijnlijk van die leeftijd is ben jij omdat je zijn mening niet respecteerd. Als hij die fouten nog niet heeft gezien en het spel supervet vind dan mag dat toch? Misschien vind hij het zelfs wel veel leuker dan Halo. Over meningen valt niet te twisten en jij bent er niet om dat te veranderen. Voortaan even nadenken bij wat je zegt. Komt nogal onvolwassen over
precies!!! dat vind ik ook........kga niet elk spel volledig zijn fouten controleren........een spel is er om te spelen en niet te zeiken over elk klein foutje (als het hele grote fouten zijn OKE) , want dan is er over elk spel wel wat te zeuren. (maarja....dat zal JIJ wel weer onvolwassen vinden ) In ieder geval........veel plezier in het vinden van fouten in spellen!!!!!!!!!
Wat mij het allermeeste stoorde en wat ik nog niet in deze thread gehoord heb tot mijn verassing = dat je de hele tijd het gevoel hebt dat je een bepaalde richting ingepusht word. Omdat je gewoon "struikmuren"om je heen hebt, dit vind echt zwaar waardeloos in Halo kon je nog lekker rondstruinen over bijvoorbeeld het hele eiland(Silent Cart), nou weet ik wel dat de levels in turok ook wel vrij groot zijn, maar ik vind die muren zo verdomd irritant, konden ze daar nou geen elegantere oplossing voor vinden???