[Tutorial] Wirecard / Virtuele Creditcard

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 12 nov 2008.

  1. dragonflo

    dragonflo Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt :) was gewoon zeer verwarrend. Het was ook de eerste dus dan sukkel je meestal wel eens :p
     
  2. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee of dit ook werkt op thefootballshirt.com ?
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Vast wel, en anders zou je nog altijd via paypal kunnen betalen ;)
     
  4. Madmax NL

    Madmax NL Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan het eigenlijk dat je als je punten koopt via xboxlive deze duurder zijn dan punten die je koopt bij bv. Gamehubs :confused:
     
  5. SonofGod

    SonofGod Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je minimaal 10 euro storten op je wirecard rekening (dat las ik volgens mij ergens) ? Of kan je ook minder storten. Want ik wil voor de grap eerst even een eurotje storten. Als alles goed verloopt, zet ik er meer geld op. \o/
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Misschien wel een heleeeeeeee late reactie maar: Kan ook minder.
     
  7. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    en als ik nu bij thehut wil bestellen? kan ik dan gewoon euro's opladen en dat ie dan gewoon in ponden(omgerekend natuurlijk) betaalt?
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Jah, kost wel iets meer.
    Staat ergens in de startpost volgens mij.

    EDIT:

    Ja, nu kan ik het nergens vinden 8)
    Was iets van 1.5%
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2009
  9. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    zei pikken 1,5% mee als het moet worden omgewisseld? ok, bedankt voor de snelle reactie!
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Jep, Gevonden:

     
  11. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ferron, Bedankt!

    Ik ben altijd zo'n 'eikel' die oude spellen nog voor teveel koopt :). Nu is dat verleden tijd.

    Dankje man! :)
     
  12. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is me geluk om te registeren. Het stelt niet veel voor, maar helaas is de site nogal onduidelijk over hoe je het geld op je wirecard-rekening kan storten.

    In de startpost staat de gegevens van wirecard-bedrijf in NL. Ik wil graag de gegevens controleren, maar die gegevens kan je niet terug vinden bij de site :confused:
    Rekeningsnummer van wirecard in startpost is: 0637037383, en dat klopt niet. Want rekeningsnummer bestaat uit 7 of 9 cijferige. Dus het moet: 637037383 (nulletje in begin weghalen). Dat heb ik op andere site gecontroleerd.

    Ook stond in de startpost dat het mogelijk is om wirecard aan paypal te koppelen. Jammer genoeg staat het ook niet bij hoe je het moet doen. Ik heb even gegoogld, maar kon niet veel vinden :mad: Heeft iemand dat al geprobeerd?

    Ik heb 2 euro overgeboekt om te testen of het werkt :)

    Stel: Ik koop de artikel bij de winkel en wil betalen met mastercard. Dan kies ik voor optie "mastercard". Wat moet ik dan invullen? Welke code?
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    1: Kon ik ook nergens vinden, had ze een email gestuurd ;) De 0 kan je volgens mij ook weglaten ja, maar heb nooit problemen gehad met de 0 er gewoon voor.

    2: Gewoon op paypal.com inloggen met je account en dan net zoals je je bankrekening koppelt, alleen dan Creditcard koppelen kiezen. Alleen zie ik hier het nut van koppelen niet in, als je je bankrekening al geregistreerd hebt bij paypal

    3: Succes :9
     
  14. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor je antwoord.

    Aan Paypal koppelen heeft het inderdaad geen nut, want je moet het geld toch handmatig naar Wirecard overboeken.

    Dat kan ik net zo goed doen met ouderwetse overschrijving ;) Het is ook misschien stuk veiliger.

    Maar wat moet je invullen als je voor optie "mastercard" kies?
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Mastercard nummer
    CVC-Code (Validatie code)
    Vervaldatum
    Naam

    Of bedoel je dat niet?
     
  16. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Misshien. Ik heb iets over mastercard nummer en cvc-code gelezen, maar deze nummer/code kan ik niet vinden. Misschien krijg je pas nadat het geld op wirecard is gestort. Ik moet gewoon even afwachten, dan zie ik wel.
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Krijg je idd pas nadat er geld op je wirecard staat ;)
     
  18. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Gamehubs kan je niet met Wirecard betalen, kan je wel WireCard -> PayPal -> Gamehubs?

    En is er niet een Nederlandse rekening om geld naartoe te storten? Anders moet ik een overschrijvingskaartenboekje voor naar het buitenland aanvragen en daar heb ik geen zin in.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2009
  19. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Gamehubs betaal ik gewoon met Paypal, dan wordt de bedrag automatisch van mijn rekening afgeschreven.

    Ik wil graag wat bij zavvi bestellen, en dat kan niet met Paypal. Gelukkig is het te doen met Wirecard. Eerst moet ik zien of het me lukt ;)
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Kan je dan niet beter bankrekening -> PayPal -> Gamehubs? :+
     

Deel Deze Pagina