Ik heb 2 euro op 18 december naar Wirecard overgemaakt, en het geld staat nog steeds niet op mijn wirecard-rekening Komt het door drukke kerst? 2 euro is misschien niet veel, maar dat is om te testen. Als het alles goed gaat, ga ik grotere bedrag overmaken. Ik heb oude post gelezen, en het stond dat je een screenshot van je rekening moest maken en naar wirecard versturen. Hopelijk is het eenmalige actie, want ik heb geen zin om elke keer een screenshot te maken Ik vraag me af welke systeem Wirecard hanteert Werknemer van wirecard gaat toch niet elke keer handmatig overschrijven naar rekeningshouder. Ik wacht tot maandag, dan zie ik wel
Ik heb 2x email naar wirecard ( service [apenstaart] wirecard [punt] com ) gestuurd over dat mijn geld niet op wirecard-rekening is gekomen. Tot nu heb ik nog steeds niks van gehoord Hoe lang gaat dat duren? Update: Toen ik voor zekerheid even op mijn wirecard-rekening kijk, blijkt dat mijn geld al op mijn rekening gestort is De storting is gisteren gebeurd. En ik had gisteren email om 17.13 verzonden. Het lijkt me sterk dat zij op mijn email reageren. Ik denk dat het toeval is, en nu kan ik grotere bedrag storten \o/ Vreemd dat zij geen antwoord op mijn vraag gaf over of dat ik elke keer screenshot moet maken voor de bewijs.
Ja, het duurt erg lang. Vanwege kerstvakantie en sneeuw Ik heb gisteren grotere bedrag op wirecard-rekening gestort. Ik ben benieuwd hoe lang het nu duurt. Tijdens opruiming op mijn PC kwam ik mijn account-overzicht van Wirecard tegen. Het stond rekeningsnummer van wirecard NL bij, namelijk 4610343248. Dit is heel ander rekeningsnummer dan ik het geld eerder had overgemaakt. Voorheen deed ik met: 637037383. Wil graag weten welke rekeningsnummer jullie gebruiken.
Kon ik maar vinden. Het is toch niet bedoeling dat XBW duidelijker is dan website van wirecard Het vermeldt geen rekeningsnummer Eerlijk gezegd heb ik nog niet geregisteerde bankrekening uitgevoerd. Te vinden via tabblad "GELD STORTEN". Ik ging gewoon meteen mijn geld overmaken. Vandaar dat het zo lang duurt? Hopelijk gebeurt het me niet nog keer
In dat tabblad staat het dus, je hebt dus gewoon niet goed genoeg gekeken Het staat er voor de rest heel duidelijk op meerdere plaatsen, ik had hem ook al in een pdfje staan toen ik me registreerde.
Ik heb afgelopen zondag grotere bedrag op wirecard-rekening overgemaakt, en nu staat het geld op mijn wirecard. Dus het gaat nu veel sneller
Als ik bijvoorbeeld €100 stort. Kan ik dan ook bijvoorbeeld op sites kopen die met andere valuta's rekenen dan euro's? (BV SEK zweedse kroon)!
Ik zou graag mijn bankrekening willen koppelen aan mijn wirecard account. Maar nu moet ik mijn bankadres opgeven o.i.d. Zou iemand misschien kunnen vertellen wat ik moet invullen voor mij bank (ING)? En heeft het koppelen van bankrekening aan wirecard veel voordelen? Nog 1 klein vraagje: Ik heb maandag overgemaakt naar wirecard rekening, maar met +316.... en niet met 06... als telefoonnummer. Maakt dit nog wat uit? Bij voorbaat dank
Bedankt voor de antwoorden! Het bedrag is al overgeschreven inmiddels. Ideaal dit! Dan begin je toch af te vragen waarom prijzen bij bijvoorbeeld bol.com zo duur zijn vergeleken met amazon.co.uk, met name blu-rays zijn een schijntje daar. Nogmaals bedankt!
Kick Ik probeer mijn rekeningnummer te registreren (Mijn profiel > Stortingsmethoden > Nieuwe bankrekening registreren), maar ik krijg de hele tijd deze melding: "Voer de IBAN in een geldig formaat in. De eerste twee karakters moeten letters zijn (A-Z) die staan voor de landcode gevolgd door maximaal 30 alfanumerieke karakters (0-9, A-Z) die staan voor het bankrekeningnummer. Alle karakters moeten in hoofdletters worden geschreven, spaties en speciale karakters zijn niet toegestaan." Terwijl ik echt wel mijn juiste IBAN invul (werk zelf bij de Rabobank, dus weet mn eigen IBAN heus wel )?! Maar in hoeverre is het registreren van je bankrekening nodig/noodzakelijk? En welke manier van overboeken is het beste/snelst; via gewone Nederlandse overboeking (naar rekening 0637037383 ovv mn Wirecard rekeningnr, naam, 06) of via buitenlandse overboeking (naar mn IBAN van wirecard)?
Registreren van je bankrekening hoeft helemaal niet, heeft ook niet veel nut. Ik denk de NL overboeking, maar heb eigenlijk nog nooit iemand gehoord die de buitenlandse overboeking heeft gebruikt
Hmz ok, ik heb nou de buitenlandse overboeking gebruikt ! Naja, was maar 3 euro om ff te testen, zal volgende keer gewoon Nederlandse overboeking doen dan! Maar de eerste keer duurt nogal lang toch? Hoe lang duurt t daarna gemiddeld?
Het staat er al op! Na 3 dagen dus, en dat voor de eerste storting, best snel dus?! Maar nou zegt play.com dat het een ongeldig kaartnummer is als ik daar mn wirecard wil koppelen aan mn account? Maar bij zavvi lukt t wel weer gewoon...? Naja, t is iig gelukt !
Ik heb een vraagje, via de Wirecard site als je op storten drukt zeggen ze je dat je een internationale overschrijving moet doen met iban en bic nummer. Maar eerder in dit forum zie ik dat jullie gewoon een binnenlandse overschrijving maken naar Wirecard bv of iets dergelijks. Wat raden jullie aan en is sneller? Ik heb op dit moment even naar allebei 2 euro overgemaakt om te kijken wat het best is. gegroet
Ik heb dus ook mijn eerste storting via buitenlandse overschrijving gedaan (zoals in de startpost als tweede optie staat) en dat stond er dus na 3 (werk)dagen op! Redelijk snel dus, zeker voor een eerste storting naar wat ik hier zoal gelezen heb! Ik ga binnenkort ook nog een keer overboeken via de eerste optie uit de startpost (naar Nederlandse rekening dus) en dan kijken hoelang dat duurt!