1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Tutorial] Wirecard / Virtuele Creditcard

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 12 nov 2008.

  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    heb n creditcard, maar volgens mij kost die €15 per jaar.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Dat verschilt natuurlijk 8).
     
  3. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook Click&Buy gebruiken ipv dit?
     
  4. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb me geregistreerd en een testbedrag overgemaakt. Nu hopen dat het werkt :)
     
  5. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2010
  6. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Dat is echt beste manier voor een virtuele CC, heb die site heel vaak gebruikt, en betrouwbaar :thumbs:
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Is dat beter?
    Heb net weer 200 euro op mn Wirecard gezet..
    Kan je dat er ook nog afhalen btw?


    En het rekeningnummer van Wirecard is toch nog steeds 637037383?
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Werkt goed dat 3Vcash, alleen moet je dan wel kiezen uit een bedrag tussen 20/30/50/75/100/150. Dus stel je wilt alleen iets kopen voor bijvoorbeeld €13 dan moet je een code van €20 kopen (die €7 kan je dan nog gewoon gebruiken).

    Gaat zeer vlot en werkt uitstekend. Begin deze week had ik een code van €30 gekocht, iets besteld bij Amazon voor €28. Volgende dag was het pakketje al verzonden en het geld eraf gehaald.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik ga denk eerder voor dat Moneybookers.. 3Vcash lijkt mij 3x niks ivm hele bedragen etc.

    En ik wil testen of die werkt met caliroots...
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Nog steeds niks op mn Wirecard 8)
    Stort ik eens een groot bedrag gaat het weer niet goed.. 8)
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hoe lang is het al onderweg? Duurde vorige keer (2 weken geleden) bij mij ook redelijk lang voordat het geld er opstond.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    2 dagen?

    Vorige keer stond het binnen 1 dag erop (maandje geleden).

    Ik heb geduld :p.
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    8)

    Bij mij is het meestal 5 dagen, één keer 2 dagen en de vorige keer was het een week. :+
     
  14. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nog nooit iets gekocht bij amazon ik denk dat het zoon soort marktplaats is alleen dan met van die oplichters ik wil misschien een Laptop(i:cool: kopen en een hauppauge hd pvr.
    En bijv. als er iets is op de amazon van duitsland kan je daarvan ook iets kopen en later versturen naar NL(en co.uk?)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Amazon is een webwinkel zoals Bol.com, niet zoals Marktplaats..
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Lol, wilde gister weer eens inloggen bij Wirecard, oa om mn wachtwoord te veranderen en paar gegevens (verhuisd) te wijzigen. Wist ik dus blijkbaar t juiste wachtwoord niet meer, maar ik wist daarna dus blijkbaar ook het antwoord op mn geheime vraag niet meer 8)! Werd mn account dus geblokkeerd :9! Ik mailen, bleek dat ik het antwoord verkeerd geschreven had (ck ipv k), maar gelukkig deden ze niet moeilijk en werd mn account meteen weer gedeblokkeerd.
    Heb alleen vandaag toch maar wel ff een echte CC aangevraagd, toch net wat makkelijker ;)!
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Waar CC aangevraagd? Ik zit bij ING, maar daar zijn geen fatsoenlijke CC's te krijgen...
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    ING is ook een slechte bank met slechte service :+! Nee maar waarom krijg je daar geen fatsoenlijke CC? Heb ff op de site gekeken, maar het BetaalPakket (7,80 per kwartaal) heeft toch gewoon een CC (MasterCard) met een limiet tot 10.000, wat is daar niet fatsoenlijk aan?
    Ik werk en bankier zelf bij de Rabobank, had voorheen een DirectPakket, maar heb dat nu omgezet naar het TotaalPakket (10,10 per kwartaal) waar een CC (MasterCard) bij zit met een limiet tot 10.000 (heb 2.500). MasterCard is gewoon een prima CC hoor, wordt wereldwijd geaccepteerd.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik wil de StudentenCC, maar daarvoor met je stufi op je Studentenrekening worden gestort (FYI, studentenrekening heeft belachelijke lage rente dus dat heb ik niet). Voor die andere 2 moet ik ook weer een aparte Betaalrekening openen.. Oftewel ik kan geen CC aanvragen met de rekening die ik nu heb...
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Wat voor rekening heb je nu dan? Als je een StudentenRekening hebt, dan komt je Stufi er toch op binnen lijkt mij? En als je geen student meer bent, neem ik aan dat je een BasisPakket hebt? Deze kun je dan toch laten omzetten naar een BetaalPakket?
    En op een betaalrekening ontvang je nooit rente, daar zijn spaarrekeningen voor!
    Maar ik zou als ik jou was gewoon overstappen naar de Rabobank :+!
     

Deel Deze Pagina