Ik heb net StudentenCC aangevraagd Volgens mij kijk ik dan niet goed, of ik was idd in de war met mn spaarrekening.
Bol.com verkoopt ook 2ehands dus dat kan toch? Haha godverdomme.. Het geld stond op mn Wirecard dus ik dacht, test het ff uit op Caliroots.. Blijkt het opeens geaccepteerd te worden Nu heb ik een jas (die had ik gisteren al gekocht) en een Carhartt varsity gekocht hahahaha
Vraagje: Is het mogelijk om met de rekeningnummer van mijn ''broer'' geld te storten naar mijn wirecard account ?? Alvast bedankt
Moet ik er geld op storten door het IBAN nr te gebruiken? Of moet ik het gewone rekening nummer gebruiken? Rekeninggegevens Rekeningnummer: 4610430*** Bankidentificatiecode: 51230*** IBAN: DE65512308004610430*** SWIFT / BIC: WIREDEMM Als ik een IBAN storting wil plaatsen, klopt het iban nr + BIC niet. Welke moet ik precies gebruiken?
Ik heb mijn wirecard een tijd niet meer gebruikt. Nu heb ik er weer geld op gestort maar kan niet vinden hoe ik dit kan gebruiken. Heb op één pagina wel wat info staan, maar niet de volledige cc nr en de vervaldatum staat op 12/2010. Hoe verleng ik dit?
Startpost vernieuwd! (nog niet helemaal klaar) Als een mod hier kijkt kan je dan even de topic titel aanpassen naar bijv: [Tutorial] Wirecard
Kan je de visa ook in Nederland kopen? Op de site hebben ze het alleen over Duitsland. En waarom zou iemand eigenlijk ''Internationale overschrijving'' doen als je het gewoon via de normale manier?
Ik heb een tijd geleden 200 euro op mijn wirecard gestort, maar toen bleek dat de kaart niet werkte op de site waar ik iets moest bestellen. Nu zou ik graag dat geld terug op mijn rekening willen, aangezien ik nooit iets met een cc betaal. Ik weet dat dit niet kan, maar is er niet een of andere constructie te bedenken? Iemand nog 200 euro nodig? Bestellen jullie ook op Nederlandse sites met deze CC?
Awesome, je kan nu bij https://www.3vcard.nl/ (is vernieuwde 3vcash) een creditcard kopen voor 10 euro. Die krijg je dan gewoon thuisgestuurd en kan je gewoon overal gebruiken (net als een echte creditcard) en blijven opwaarderen.
Ik zou maar opletten met wirecard. Ben (helaas) ook ooit met ze in zee gegaan. Het begon steeds langer te duren voordat een overschrijving op mijn rekening erbij kwam (soms wel 20-21 dagen). Uiteindelijk ermee gestopt. Toen verliep de kaart en heb ik er niet meer na uitgekeken, tot een paar maanden geleden mijn kaart opeens weer geactiveerd werd (nadat hij dus bijna een jaar verlopen was). Op emails naar hun klantenservice met het verzoek mijn account te sluiten wordt niet gereageerd. Uiteindelijk heb ik mijn account door het invullen van een verkeerd wachtwoord dus handmatig geblokkeerd. Tot op het heden hebben ze niet aan mijn verzoeken tot het verwijderen van mijn account voldaan. Pas dus op met wirecard!
mensen een vraagje, ik zit er sterk aan te denken om ook een Debitcard te halen, alleen zit ik nu te twijfelen tussen een 3V card, en een Neteller card. wat ik als nadelen kon vinden bij de 3V card was dat je bij zo'n beetje iedere actie extra betaald ( geld storten op de kaart enzo ), terwijl dit bij de Neteller Card gratis is. Daarintegen is de currency convertion prijs van Neteller 2,95% extra kosten, terwijl die bij 3V 'maar' 1,90% is. Tevens wordt er bij neteller 30$ in rekening gebracht als je de kaart langer dan 14 maanden niet gebruikt heb. Iemand die mij hierbij kan helpen?
Geld storten bij een 3V Card is nu 2,- per storing ongeacht het bedrag, wel handig bij hoge bedragen, maar klote bij lagere bedragen..
tjah, het ding is voornamelijk voor spullen kopen uit Japan, UK en US. en dan vooral games en dergelijke, dus 'kleine' bedragen zullen het niet zijn die erop komen.