ik wil niet het risico lopen dat ik in de min kom te staan, dus een echte credit card wil ik niet. Paypal heb ik een tijd gebruikt, alleen nadat ze via mijn account 800 euro van mijn rekening hadden geplunderd gebruik ik het niet meer. Voordeel van een debitcard voor mij is dat ik er geld opzet waarneer ik het nodig heb. Als er bijvoorbeeld op Zavvi ofzo een aanbieding is, kan ik meteen geld op een debitcard zetten, en dus ook meteen betalen. Met Paypal is het nu zo dat ik er altijd iets op moet zetten, aangezien het 2 - 4 dagen duurt voordat het geld erop staat. @Tyrant ik ben 20, dus leeftijd is geen probleem ^^
praat eens met je bank met de mogelijkheden van een credit card (je kan er een limiet op zetten, zodat je niet rood komt te staan)
nogmaals, een echte credit card begin ik niet aan, die debit card gaat eigenlijk alleen maar dienen voor online aankopen. ga vermoedelijk voor de neteller card, aangezien die relatief gezien minder kosten met zich mee brengt.
Ik heb zojuist een 3V voucher gekocht, ik wil namelijk iets bij Amazon.fr bestellen. Maar nu vraag ik me af hoe het gaat werken, want bij de betalingsfase lijkt me dat Amazon om een creditcard gaat vragen met de naam erop op de zogenaamde creditcard, in casu de 3v voucher. Maar op mijn 3v voucher staat toch geen naam?
Kut zooi, heb ooit een account aangemaakt die ik nu vergeten ben. Ik heb ook helemaal niks gedaan met dat account <_< en ze vragen om allemaal inlognamen, weet ik veel! Is er nog een andere manier om een virtuele creditcard te maken. Weet iemand de email die je ontvangt als je inlogt? Dan kan ik daar opzoeken in mijn hotmail. Oh nevermind ik kan nu wel mijn wachtwoord veranderen