1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Tutorial] Wirecard / Virtuele Creditcard

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 12 nov 2008.

  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Mooie tutorial alleen ben ik op een probleem gestuit.
    Nadat ik een account op Wirecard en het proces van die activeringscode snel had doorlopen probeerde ik geld oer te maken via internetbankieren. Nadat ik op "mijn rekening" had geklikt bij Wirecard en mijn rekeninggegevens kon bekijken probeerde ik via de ING bank een overschrijving te maken op de rekeningnummer die te vinden was onder het kleine blauwe pijltje. Nu krijg ik wanneer ik geld wil overschrijven telkens een melding dat deze rekeningnummer niet bestaat(de wirecard rekening van mijn account)

    Zover ik weet heb ik de tutorial gewoon gevolgd en ging alles probleemloos totdat ik het geld wou overmaken. Ik heb trouwens ook mijn rekening geregistreerd op Wirecard, puur omdat het eerst niet lukte, en nu nog steeds niet.

    Help?...
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Omdat je bij rekening nummer niet je eigen rekening nummer moet invoeren maar die van Wirecard (het bedrijf zelf dus) en bij omschrijving of dergelijke moet je je eigen wirecard rekening nummer invoeren, inc mobiele nummer, en nog iets wat in de tutorial staat.
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Bedankt het werkt, wel maf dat je in eerste instantie het geld niet gewoon kon overschrijven aan de jouw gegeven rekening. Ik heb zelf nergens vernomen dat dit de bedoeling was op de site van Wirecard.
     
  4. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil so iets bestellen maar ze vragen een CVC voor 3 cijfers maar ik kan het niet vinden op mijn wirecard? Kan iemand vertellen waar die 3 cijfers staan?
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Staat gewoon bij ''mijn mastercard'' hoor.
     
  6. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    oh oke. Maar dus ik moet gewoon zeg maar van mijn eigen abn amro bankrekening zelf geld storten op mijn wirecard rekening?
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    werkt dit ook voor een Apple ID (voor de iTunes store)? Niet dat ik iets wil kopen, maar ik wil gewoon een Apple ID aanmaken.
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  9. Talicus

    Talicus Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik heb nu een tijdje een wirecard, en tot nu toe is het altijd goed gegaan, maar nu is een storting al 10 dagen onderweg maar nog steeds niet aangekomen. Heeft iemand anders wel eens gehad dat het plotseling veel langer duurde?

    Het heeft gelukkig niet heel veel haast, maar omdat het toch wel om een redelijk groot bedrag gaat is het wel belangrijk dat het uiteindelijk aankomt...
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Misschien ff emailen/bellen, want 10 dagen is wel een beetje te lang..
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2009
  11. Talicus

    Talicus Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is helaas nog steeds niet aangekomen. Ik heb ze afgelopen weekend gemaild. Ik heb zojuist een mail teruggehad, waarin ze vragen om een betalingsbewijs (screenshot van m'n internetbankieren).

    Even voor de zekerheid, zoals het in de startpost beschreven staat is voor jou altijd goed gegaan toch? Dan weet ik ten minste zeker dat ze niet kunnen gaan klagen dat het mijn schuld is dat het niet is aangekomen.
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Voor mij is het tot nu toe altijd goed gegaan, heb ongeveer 5x geld overgemaakt.
    Maar gewoon een screenshot sturen :)
     
  13. svennys2

    svennys2 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil geld storten maar
    hij zegt dat het rekening nummer niet bestaat
    moet ik een europeese internationale overschrijving doen?
    ik ben een belg
     
  14. Talicus

    Talicus Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Het geld is zojuist bijgeschreven, maar niet echt op de manier waarop ik het gehoopt had. Op mijn mail met de screenshot werd een kleine week lang niet gereageerd (bovenop de kleine twee weken dat ik al wachtte), dus ik heb een tweede mailtje als reply eroverheen gegooid, en ook nog een nieuwe ticket aangemaakt. Op de nieuwe ticket werd gelijk gereageerd, maar zonder bevredigend antwoord (alleen maar dat het werd doorgegeven aan een andere afdeling, mail me dan niet). Twee dagen later kreeg ik antwoord op mijn reply-mailtje, met de mededeling dat het geld eindelijk is bijgeschreven.

    Ik weet niet of het ermee te maken heeft gehad, maar hierbij een mogelijke tip: Registreer een bank/girorekeningnummer bij je Wirecard, zodra je een account aanmaakt. Het hoeft niet per se, ik heb het 5 keer over kunnen maken zonder me te registeren, maar als er een keer iets gebeurt zoals bij mij wens je dat je het wel had gedaan.

    Ik ga er zelf in ieder geval niet snel meer wat bijstorten, ik maak op wat erop staat, en maak er daarna alleen nog maar gebruik van als het echt niet anders kan (en ik kan me niet voorstellen wanneer dat dan zou zijn).
     
  15. svennys2

    svennys2 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    help mij ook aub
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Probeer idd de nationale.
     
  17. dragonflo

    dragonflo Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spijt me dat ik de thread terug bump.
    Ik heb mijn wirecard proberen koppelen aan mijn paypal, maar ik kan die 4 cijfers nog niet zien op wirecard. Er staat gereserveerd hoe lang duurt het voor die zichtbaar worden? of hoe lang duurt het voor dat een bedrag effectief word afgeschreven? Kan iemand mij vertellen hoe dit precies in zijn werk gaat want de klanten dienst van wirecard geeft niet echt een antwoord dat ik wou.
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Heb je al geld gestort op je wirecard?
     
  19. dragonflo

    dragonflo Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het geld stond er sinds gisteren op en gisteren ook mijn krediet gegevens ingegeven in Paypal. nu staat er bij wirecard dat er een aantal euro is gereserveerd maar ik kan dus die 4 cijfer niet bekijken(nog niet).
    Ook al een mail gestuurd naar wirecard om te vragen of ze die cijfers konden geven, maar dan krijg ik zo een soort van standaard antwoord dat je wircard plus moet zijn om betalingen te ontvangen van derden. terwijl ik gewoon die 4 cijfers vroeg|:-:confused:
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Late reactie:

    Als het gereserveerd is moet je gewoon een paar dagen wachten en daarna krijg je ze waarschijnlijk wel te zien ;)
     

Deel Deze Pagina