1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Breaking Bad

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door PBateman, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Respecteren ja, begrijpen nee, vandaar.

Er komt nog een seizoen. ;)

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    toffe ep

en

het was dus toch Walt. Ik vraag me af of ze dit nog gaan recht praten in s05, door te zeggen dat je er niet dood aan kan gaan oid. Stukje met Gus was wel heel erg over de top, maar cool gedaan. Vet dat ie weg is, al ga ik hem als personage ook wel weer missen. Vraag me af of ze van Walt een soort van Kingpin gaan maken in S05. Echter daar lijkt 1 seizoen mij wat kort voor.

zo en nu eindelijk beginnen aan Dexter :+

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Walt en Jesse hebben al genoeg shit meegemaakt om zich weer in het drugswereldje te begeven lijkt me eerlijk gezegd... (en dan zeg ik niet dat ze dat niet doen.. scriptschrijvers moeten ook weer wat verzinnen).

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik dacht dat de schrijvers de hele serie al (in grote lijnen) hadden geschreven toen ze met seizoen 2 begonnen?

Don't qoute me on that, maar volgens mij had ik dat ergens gelezen.

5. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso de dood van Gus. Harvey Two-Face much?:+

6. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Tadaa

Waar lijkt dit op? :+

7. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    S5 zal gaan over de ondergang van Walt, aangezien ie nu aan het einde van S4 aan de top staat. Gilligan heeft al een tijd geleden geroepen dat ie net als Scarface zal zijn, oftewel de opkomst en ondergang van een drugscrimineel. :)

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Was het Walter dan? Die Brock vergiftigde? Er stond inderdaad die Lilly of the Valley, maar hoe heeft ie het gedaan dan? En waarom? Als ie Jesse's reactie precies voorspelt had was het wel heel vergezocht.

Walt aan de top? Dat lijkt me niet. Misschien dat de eerste helft van het seizoen gaat over dat ie naar de top gaat en de 2e helft de ondergang maar hij staat nu echt niet aan de top vind ik. Hij heeft er nog geen zak aan verdient en zit dieper in de shit dan ooit.

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja het was Walter. Hoe weet ik niet, maar hij deed het gewoon om hem te laten denken dat Gus het heeft gedaan, zodat hij veilig is gesteld. Walt wist dat Jessie dacht dat hij dit (een kind vergiftigen) nooit zou doen.

In het begin van S04 was Walt ff koning, toen had Gus hem in zijn macht, maar nu is Gus dood, dus van dat probleem is ie af. Maar nu moet Walt weer opnieuw beginnen met zijn emporium opbouwen. Ik vraag me ook af of volgend seizoen weer veel meth wordt gemaakt. En waar? Bij de carwash misschien?

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zou Walt na al deze shit in godsnaam nog gaan Cooken?

11. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Er staat niemand meer boven m, zo bedoelde ik 't.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    [spoiler1]Ik zie dat inderdaad als het meest logische gevolg. Hij voelt zich nu echt een baas en z'n geld is bijna allemaal weg, dus het beste wat hij nu kan doen is met het overgebleven geld een nieuw super lab bouwen in de kelder van zijn autowasstraat en Gus zijn rol overnemen. En dan zal Jesse er ongetwijfeld achter komen wat Walt gedaan heeft en zal dat wellicht het begin zijn van de teloorgang van Heisenberg.[/spoiler1]

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Omdat de serie daar om draait.

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, dat is geen reden. Het kan wel zijn omdat Walt ondanks alles, enorm power hungry is geworden.

15. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Breaking Bad oftewel helemaal slecht worden. Zodra je een kind vergiftigd, je buurvrouw even je huis laat checken en met haar leven speelt, je baas + hulpje opblaast en een hoop andere dingen ben je toch redelijk doorgedraaid. Ik denk dat het volgende seizoen (laatste seizoen) niet meer om het meth cooken gaat maar om overleven gaat. Mike weet dat Walt Jesse's vriendin heeft dood laten gaan een hele tijd geleden, hij zal er achter komen dat Walt Gus heeft vermoord, Saul heeft geholpen het kind te vergiftigen, Jesse is bekend bij de Mexicaanse zooi, Hank had gelijk met z'n onderzoek en zal nog wel wat verder gaan graven. Oftewel, meer dan genoeg dingen die fout kunnen gaan en een heel seizoen mee te vullen.

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat klinkt logisch, maar
    had Saul nou echt geholpen om dat kind te vergiftigen? Waarom? En hoe?
    Maar ik denk dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben met je voorspellingen over het volgende seizoen.

17. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals een aflevering eerder te zien geeft Saul wel eens snoepjes aan Brock. Nu had die op Walt z'n verzoek dus gif in zo'n snoepje gedaan en heeft die dikkerd van een bodyguard die sigaret afgepakt om het te laten lijken dat het Ricine was.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ah ok, het is dus wel precies zo als Jesse oorspronkelijk dacht.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die laatste 5 afleveringen waren echt.. wauw. Geen woorden voor.

[spoiler1]Die Lily of the Valley. Dat moment dat het kwartje valt. _O_ Tóch Walt die het kindje had vergiftigd. Hoe Gus uiteindelijk doodging was wel een beetje atypisch voor Breaking Bad maar geniaal.

Verder vond ik Pinkman ook echt weer briljant dit seizoen, die Problem Dog-monoloog('I made you my bitch'), in het Mexicaanse meth lab, die showdown tussen hem en Walt na de vergiftiging. Stuk voor stuk fantastisch geacteerd.[/spoiler1]

20. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Wow, laatste paar afleveringen gezien. Sinds The Wire niet meer zon goede serie gezien...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina