1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Breaking Bad

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door PBateman, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ook het laatste seizoen afgekeken, het begon echt langzaam en het boeide nog niet extreem veel, niet zoals de vorige seizoenen. Maar tegen de Problem dog episode aan en wat er daarna volgde was echt steengoed, niet dat de eerst paar eps kut waren, maar ze waren echt te langzaam vond ik.

Salud was echt geniaal gewoon....prachtig.

Zit wel met een paar vragen :

1- Hoe kun Gus nou weten dat er iets met zijn auto was? Hij staat een hele tijd stil, kijkt rond...ziet niks, en gaat er maar vandoor zonder auto.
    Ok , er is een kind vergiftigd waar hij niks mee te maken had...was dit de reden voor zijn argwaan?

2- Heeft Walt gewoon Brock serieus (laten) vergiftigen? Puur om Jesse weer een beetje voor zich te winnen..zodat ie dan wel zich volop tegen Gus zou keren? En dan de vraag...Walt heeft hier nooit de kans toe gehad, dus hij heeft het iemand laten doen?

Tja...naar mijn weten heb ik niks gemist..dus dit zal wel speculeren blijven.

3- Maar wat is er dan gebeurd met die sigaret?

4-Mike? Wellicht/hopelijk zien we hem terug in het volgende seizoen?

5- Ted Beneke.....dood of levend...erg onduidelijk nog, vraag me af of we dat uberhaupt nog krijgen te horen.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wellicht dat ik eerders ook begin aan deze serie op aanraden van een maat. Echter schijnt het begin niet zo sterk te zijn en is het even doorbijten voor ie goed wordt (s1 / s2). Wat ik van de serie vernomen heb klinkt echter wel interessant.

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Daar kan ik het echt niet mee eens zijn, ik vond juist de eerste drie seizoenen geweldig. S4 begint wat langzaam maar na de eerste 4 a 5 eps is het echt top.

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    1. Klopt wat je zegt, omdat Jesse zegt dat Brock vergiftigd lijkt te zijn en Gus van zichzelf weet dat hij het niet was, kan het alleen nog maar Walt geweest zijn. Daarom krijgt ie argwaan.

2. Ja, met dat minder giftige plantenextract, dus niet met de ricine wat in die peuk zat.

3. Die heeft die zwarte bodyguard van Saul omgewisseld tijdens het fouilleren van Jesse. (het hele pakje)

4. Dat lijkt me zo goed als zeker ja.

5. Ook dat zal nog een staartje krijgen denk ik, maar het lijkt me wel dat Ted dood is.

5. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    De hele serie komt qua actie wat langzaam op gang maar daar stoorde ik mij echt niet aan. Het verhaal is ijzersterk. Blijft geniaal hoe Jessie Mr White! blijft roepen 4 seizoenen lang. Dit is ook gebaseerd op Reservoir Dogs. Jessie Pinkman en Walter White. Mr White en Mr Pink

Ben echt benieuwd naar het laatste seizoen.

Vooral hoe ze het koken weer gaan oppakken.

6. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Het is dan ook geen actie-serie maar een karakter-drama.

Als je dit gaat kijken met de verwachting dat het een knallende actie-serie is dan ga je teleurgesteld worden.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Poeh....dan gaat Walt er wel erg ver in zeg, holy shit. Maar hij kan dat nooit zelf gedaan hebben, ongetwijfeld één van Saul's mannetjes. Dus tijdens fouilleren heeft Huel(bodyguard) het pakje omgewisselt met een ander pakje? Is al redelijk vergezocht vind ik....maar ok. En dan voor Walt in de hoop dat Jesse naar hem toe zou komen zodat ie hem kon overtuigen dat het Gus is geweest?

Dacht Walt er dus niet bij na dat Jesse misschien hem ging verdenken dus...was echt kantje boord bij die scene.

Gaan ze dat doen denk je? Walt zocht al een heel tijdje een manier om eruit te stappen, dit is het moment. Ik zie geen reden dat ze nog verder gaan koken eerlijk gezegd. Ik denk juist eerder dat het zal gaan om....Jesse die (misschien) achter de waarheid over Jane komt en wellicht ook Brock, dat zal wel flink fout gaan aflopen misschien. Dan Hank die uiteraard achter de waarheid komt, alles komt tot zijn eind in het laatste seizoen. Het is toch zeker dat het 't laatste seizoen is?

Laatst bewerkt: 1 dec 2011
  8. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Hele goeie serie, ben bijna klaar met seizoen 2.
    Ben helemaal fan van Dean Norris die hank speelt, wat doet ie dat goed.

9. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Breaking bad he, Walt wordt een steeds slechter persoon. ;)
    Die Huel heeft dat inderdaad gedaan ja (is ook te zien in de scène), en omdat die ene peuk dus niet meer in het pakje zat dacht Jesse dat Brock vergiftigd was met die peuk, terwijl dat niet zo is, waarschijnlijk heeft Saul tijdens 1 van zijn bezoekjes aan Andrea & Brock (waar ie geld van Jesse bracht) dat jochie een snoepje ofzo gegeven waar dat plantenextract op zat. Walt nam inderdaad een heel groot risico ja, toen Jesse bij hem verhaal kwam halen moest ie wel heel goed acteren dat Gus ’t was, maar goed, Walt had eigenlijk geen andere opties meer dus moest wel zo’n soort plan bedenken.

En ja, seizoen 5 wordt de laatste.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf 2 januari dagelijks op Nederland 3 om 23:15 uur! Nice.

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    vanaf seizoen 1?

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Lijkt me wel. 8)

13. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    ik krijg dat met de ondertitels maar niet goed:mad: Er word wat gezegt en 20sec later komt daar pas de sub van in beeld.

Hoe fix ik dit? want met: extra >> spoorsy >> en dan ondertitels voor laten lopen op video zetten op -20,000 of 20,000 helpt niet:mad:

14. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Iemand?

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Download andere ondertitels?

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Jup dan heb je de verkeerde subs te pakken :)
    Zoek op precies de naam die je hebt, dus bv: BB.S3E09.xvid.lol ofzo :p

17. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Okee want heb nu 3 verschillende subs gedownload, 1 dacht ik yes, maar na 10 min liep die helemaal verkeerd? terwijl hij in het begin wel goed ging:emo:

18. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ben er nu een tijd mee bezig maar het lukt niet.

Naam van mijn video bestand is: Breaking.Bad.S01E01.720p.HDTV.x264-BiA
    Afijn, ik heb subs gedownload (zo'n 10 stuks) allen lopen niet goed:mad: Ik pas ze aan met spoorsyn, en vervolgens lopen ze wel goed.

Je krijgt dat stuk dat hij zijn verhaal tegen de camera verteld, dat hij tegen zijn familie spreekt. Dit stukje loopt goed met de subs. Zodra ze in het huis zijn, aan het ontbijt, lopen de subs weer niet goed.....

Hoe kan dit?, en wie kan mij helpen?

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ga er ook eens aan beginnen aan het laatste seizoen. Heb het per se niet gekeken had het te druk met andere series en als die afgelopen waren zoals Boardwalk Empire en Walking Dead kan ik mooi deze gaan kijken. Alleen sla je me dood wat er in het laatste seizoen hiervoor is gebeurd. Lang geleden. :p

20. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    http://www.subtitleseeker.com/903747/Breaking Bad/Tv-Subtitles/Dutch/

Daar zijn de subs allemaal goed, te minsten bij mij wel. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina