1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Breaking Bad

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door PBateman, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, waar heb je last van, ieder zijn eigen ding. Beetje :emo: bezig jij.

2. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Een 'ding' beschouw ik eerder iets dat je niet zelf in de hand hebt.

Misschien dat ik ouderwets ben maar als ik iets kijk, kijk ik het ook. Beetje naar de dialoog zitten hebben ze podcasts of audiobooks voor. Jij maakt mij niets wijs dat iemand een wenkbrauw omhoog tilt als je in een discussie zit over de serie en de ander zegt "zag het vliegtuig niet omlaag gaan, maar hoorde hem wel." (Ep. 13 btw).

3. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Zo...heb gevonden wat ik zocht :)! Seizoen 1 is binnen met Engelse subs en seizoen 2 is ook bijna helemaal binnen, met Nederlandse subs! Dalijk de pilot eens bekijken of ik t wat vind ;)!

4. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Slaat gewoon echt helemaal nergens op8)

5. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    En deze reply's wel wou je zeggen. 't Is alsof ik met iemand op MSN aan het l*llen ben.

Je komt niet verder dan een :emo: of een 8).

Laatst bewerkt: 2 apr 2010
  6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Right...

Anyway,

gister de eerste aflevering gekeken van deze serie. En ik vind het een potentieel toppertje. Ga vanavond verder met het 1e seizoen. Overigens met NL subs en DTS 5.1.

En tijdens het kijken ga ik nog een beetje voetballen, msnen, huiswerk maken. Normalitair ook masturberen maar dit keer niet.

7. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0

Pas op hoor, jan tran gaat je meppen en zeggen wat hij van het woord 'ding' vind en dat je veel beter kan luisteren naar een e-book:x

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik bedoelde het dan ook sarcastisch en snap ook niet waarom je iets anders zou gaan doen tijdens het kijken van een serie die je schijnbaar interesseert. Waarom kijk je het anders?

Behalve masturberen dan, dat gaat soms heel goed samen. Alleen met deze serie wat minder... Of je moet...

9. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Een msn gesprek en een serie gaan prima samen voor mij(<---voor mij). Waar je je al niet druk om kan maken he? Zoek een vriendin, of doe iets leuks met je leven :)

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik maakte me gewoon even ernstig zorgen om je!

Maar nu niet meer hoor!

Zometeen tijdens Breaking Bad maar even een vriendin zoeken inderdaad. Dat zal het inderdaad zijn. Top man.

Duss...

Een vriendin.... hmmm.... Ja.

11. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Oh:eek: geen vriendin nodig?:eek:

vroeg me af waarom je het dan zo vaak over masturberen hebt.

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Och och och, je moest is weten.

Maar ik vind het wel sportief hoe je hapt op alle reacties hierzo.

Vind je reactie overigens wel komisch, voor iemand met twee zoenende mannen in z'n avatar.

13. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Masturberen, zoenende mannen, nee ik weet genoeg...:+

Nu weer ontopic, heb wel genoeg van al dat gebazel;)

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Degene die in dit topic zei dat de serie nogal zwarte humor bevat, geef ik groot gelijk :+ Heb nu tm episode 3 gekeken en af en toe zit ik me helemaal suf te lachen terwijl het vriendinnetje een kussen in d'r gezicht duwt omdat ze het vies en eng vind :+

Echt een serie voor mij dit, helemaal top.

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Zojuist de aflevering met de quote uit deze post van jan tran gezien. Geniaal. :D Ook geweldig hoe die Walt vragend tegen Jesse zegt dat hij een element in gedachte heeft wat elektriciteit moet geleiden. Jesse denkt zwaar terwijl Walt lekker met een koperdraad heen en weer zwaait voor z'n neus. Zegt 'ie: "Aaaaaaah, wire.". Wat een douche.:lol:

16. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Als ik dat zo lees denk ik niet dat ik mijn vriendin kan overtuigen mee te kijken :9!

17. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Aflevering 6 van seizoen 2 vind ik op dit moment de beste, best sick en toch ook zielig.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.642
    Wat een toffe serie! Zit nu in seizoen 3, seizoen 2 was ook echt machtig mooi.

19. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Heb de eerste twee afleveringen gezien (van seizoen 1 uiteraard), maar ben toch nog echt niet overtuigd! Vind het wel aardig, maar nog niet geniaal! Maja, ik kan nooit te veel series volgen, dus ik kijk gewoon verder :9!

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Je gaat hem vanzelf meer waarderen denk ik, ik had hetzelfde. Al vind ik het nog steeds niet zo geweldig als velen wel. Ik lig trouwens elke keer dubbel als die Jesse weer "bitch" zegt. Hij zegt het op zo'n heerlijke uitgesproken harde manier dat het bij mij op de lachspieren werkt. En dan soms die kop erbij nog van Walter. Maar goed, misschien is dat een kronkel van mij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina