1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Breaking Bad

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door PBateman, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Was zeker nice.

Komt een mooie oorlog aan tussen Walt en Mike :D

2. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn dat zag er weer bijzonder fraai uit, die muziek er ook bij _O_

Wel een beetje raar dat walt eerst weigert meth te maken als er 1 enkele vlieg in een steriel lab is maar tussen de kakkkerlakken in een stoffig huis is geen probleem meer.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond hem wel vet. Hoe ze een nieuwe kookplek zoeken is wel vet gemaakt. En het verdelen van het geld was ook top. Skyler word helemaal gek binnenkort dat wel. Vraag me alleen af waarom Jesse zo raar keek wanneer Walt vertelde over Victor?

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
    Haha, nieuwe plek om te koken is geniaal. Scarface-gedeelte was ook wel typisch voor BB, al is Walt tegenwoordig zoveel gevaarlijker en meer badass dan Tony Montana. Daarnaast waren de gedeeltes met Walt en Marie en Brock echt geweldig. _O_

Schijt in je broek als Walt naast je zou staan. 8)

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou dat was ook meer een reden zoeken om niet te koken. En dit is ook nog steeds behoorlijk steriel (in de tent dan)
    Dat vroeg ik me ook af ja.
    Ik denk dat het komt omdat walt eerst zo pissig werd over dat geld en Jesse denkt dat walt het verhaal vertelt om wat duidelijk te maken over wat er kan gebeuren met Mike of een andere 'employee'.
    Aangezien het verhaal ging over Gus die als baas zijnde een bericht wilde sturen naar Walt, maar het ook kan zijn dat wat victor deed gus pissig maakte.

Ben in ieder geval benieuwd naar het verloop \o/

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb zojuist de eerste 3 afleveringen van seizoen 5 gekeken, ik vond er nog maar weinig aan eerlijk gezegd. Aflevering 3 werd al beter though.

7. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Was weer een toffe aflevering :)

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ben ook begonnen met seizoen 5 en heb wat vraagjes...heb tot episode 2 gekeken.

Het is alweer een best tijdje geleden dat ik S4 heb gekeken en weet bepaalde dingen niet meer zo zeker. De reden dat Walt Brock had vergiftigd was puur om Jesse te laten denken dat Gus erachter zat, toch? Er staat me iets bij van dat er nog meer was..maar weet niet meer zeker.

En dan episode 2 van S5....in het begin dat ze opzoek gaan naar die sigaret is toch gewoon een flashback? Is me niet helemaal duidelijk....nevermind. Ik heb het teruggelezen in de topic, Jesse kwam ook bijna in aardige problemen met de cops toen hij Ricine opnoemde. Iemand anders in deze thread haalde ook de Lilly of the Valley en Ricine door elkaar..ik ook dus, lol.

Wat begint Walt trouwens een hufter te worden he en echt evil. Ook gewoon mooi weer bij Skyler spelen en doen alsof ze een gelukkig stel zijn. En dan die scene dat ie Saul verteld dat het pas over is wanneer hij het zegt....top!

That's all! Vind het een prima en opbouwend begin hebben en zie dit wel een heel tof seizoen worden, wat helaas pas in 2013 eindigt :mad:.
    Wat een acteerwerk van Bryan Cranston trouwens, die gast speelt zoveel verschillende rollen in die serie eigenlijk....pure top!

Laatst bewerkt: 31 jul 2012
  9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Maar hij was ook al awesome bij Malcolm in the Middle.

Ik moest echt nadenken wie Victor was 8) terwijl ik begin juli ben gaan kijken :+

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat een aparte dude trouwens, in het begin van episode 2, zit ie daar die snacks te vreten/testen of wat dan ook en zegt gewoon helemaal niks. Wat een strange knakker,lol.

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Wie is Victor ook alweer :+? Ben het alweer vergeten..

En van mij mogen ze
    Die irritante hoer Marie een kogel geven, wanneer zij dood gaat door drugsinvloeden zal haar man de DEA agent nog meer betrokken zijn en dan zijn we van het meest irritante personage af :)

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.861
    Victor was een werknemer van Gus.

Victor dus :+

En ik vind Skyler juist irritant, al valt dat allemaal wel te begrijpen met wat ze meemaakt. Zou wat zijn als ze zelfmoord gaat plegen, zie ik wel gebeuren eigenlijk. Reden waarom Walt aan het begin van het seizoen in de flashforward tweede naam van Skyler gebruikt. :eek:

13. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.405
    Vind Walt een naar mannetje worden.

Beetje vriendelijk en vaderlijk doen tegen Jesse en dan er voor zorgen dat hij het uitmaakt met z'n vriendin

Maar hij blijft een held natuurlijk.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook benieuwd wanneer Jesse erachter gaat komen dat het Walt was die Brock heeft vergiftigd. Het hangt telkens een beetje in de lucht en je weet gewoon dat het gaat uitkomen.

Verder weer een toffe aflevering. Deze serie steekt er wat mij betreft (nog steeds) bovenuit in vergelijking met anderen.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Walt vs Skyler _O_

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Die scene was meesterlijk. Seizoen 5 is tot nu toe echt geweldig. Geen momenten om het verhaal te vullen, elk stukje info heeft zijn doel. Heel benieuwd hoe dit verder gaat!

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.861
    Damn, hoe lang blijft deze geweldige trein doorstomen en wanneer ontspoort het gigantisch. Machtige episodes, en deze was weer grandioos prachtig. Skyler gaat echt helemaal kapot, damn. En daarna dat geweldige gesprek met die laatste zin van Skyler over Walt's kanker, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn. Walt is ook helemaal los, 24/7 Heisenberg nu. _O_

_O_

Laatst bewerkt: 6 aug 2012
  18. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Nothing stops this train. Nothing. :D

En dit was ook gaaf:

[yt]I51tM1EXziE[/yt]
    Knife Party - Bonfire

19. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Oh shit, nieuwe episode? Zo even checken dan.

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    wow

dat einde, wtf betekent het :eek:? Ik dacht eerst een bom, maar Jesse zou dat toch nooit doen? Fuckk dit was echt een geweldige episode zeg. Vol met dreiging en heerlijke dialogen. Damn wat is Walt eng geworden zeg. Kan een perfect zielig masker opzetten voor Marie en Hank, maar wanneer die weg zijn zie je die blik in zijn ogen en weet je dat het menens is _O_. Wat een serie toch

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina