1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Breaking Bad

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door PBateman, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Had hij dat ding niet eerder al, een paar seizoenen geleden, kapot geslagen?

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Waar het jullie over hebben met Gale is:
    Breaking.Bad.S04E04.HDTV.XviD-FQM.Bullet.Points
    Minuut 23:20 :cool:

Zagen jullie trouwens ook met het krijgen van de lijst, dat die vrouw een dominante handdruk gaf :p

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat mens denkt dat ze heel wat is, komt wel goed nog denk ik.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat moet dan ergens in het begin geweest zijn toen ze kanker bij hem constadeerden? Maar zou dat niet allang gerepareerd zijn nu weer dan? ....roept wel vragen op weer dit.

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dat dacht ik ook.

Zou kunnen dat kanker terug is. Wellicht is het gewoon een reguliere check. Is dan wel snel terug. Vond het eerder verbazend (cq nep) hoe snel hij in het begin van de kanker genezen was, terwijl het flink uitgezaaid was etc.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Deze theorie is behoorlijk goed..dit kan het wel eens zijn ook.

http://www.imdb.com/title/tt0903747/board/thread/204052817

7. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat de kanker terug is alleen omdat die scan er is gaat me een beetje ver. Deze aflevering waren er echt enorm veel beelden die terug kwamen, waarom is nog een beetje speculeren.
    http://imgur.com/a/pZZGv

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hij was dus boos omdat ie geen kanker had in de oudere episode. En sloeg dat ding stuk toen. Nu was hij echter vrij kalm....teken dat ie weer kanker heeft? En daarop meteen de scenes dat ie naar Jesse ging en Skyler? Denk het echt hoor.

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Denk niet dat ie weer kanker heeft.. op zn 52ste verjaardag heeft ie volop haar.. of het is een pruik. Maar denk dat ze daarmee willen aangeven dat hij over een jaar gewoon volop genezen is.

Verder denk ik dat hij dat ding kapot sloeg omdat Skylar een punt heeft. En hij heeft teveel geld, dus gaf hij Jesse waar hij recht op heeft. Ook kwam het bij mij over dat hij Jesse terug wilde hebben door te beginnen over die "goeie ouwe tijd".. En als goedmakertje zn geld geven.

Zo kwam het bij mij over.. En dat van dat boek expres achterlaten.. dan gaan ze me tever met denken. Dat lijkt me zeer sterk..

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Boek achterlaten lijkt me ook sterk inderdaad. En het schijnt dat ie loopt te kakken in de wc van de master bedroom, dus dat Walt daar zo'n boek zou hebben liggen..zou nog enigszins begrijpelijk zijn.

Maar de kanker is wel terug denk ik. Think about it...waarom ineens nu laten ze hem weer terug naar de kliniek gaan? En ik denk dat hij dat dispenser ding niet heeft stukgeslagen, dan hadden we die scene gezien denk ik. Dit was nog van die vorige keer, dit keer blijft ie echter kalm. Daarna direct de scenes van Jesse en Skyler. En in de Flashforward schijnt ie echt meds in te nemen, en een bos haar schijnt niks te zeggen. Er zijn genoeg kankerpatienten waarbij het haar niet uitvalt, heb ik begrepen. Het is allemaal nog aardig onzeker, maar ik vind zelf dat het meeste erop wijst dat het terug is.

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ojaa helemaal vergeten dat het van vorige x zou zijn.. Ik dacht dat hij het had geslagen en daarom zn handen aan het wassen was.. En die medicijnen moet je die niet gewoon nog na je kanker blijven slikken een tijd? Ik weet niet, toch twijfel ik haha

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja ik twijfel er ook over. Want als hij het echt meent...dan moeten zijn dus een 'gelukkige' familie voorstellen tijdens die scene bij het zwembad. Nou sorry...zo snel ineens weer een happy fam, no way. Niet dat Skyler nou zo gigantisch close met Walt deed ofzo daar..maar toch.

Ach hey...we'll find out 'soon' enough :mad:

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
    Beetje gemengd gevoel bij deze 'season finale'. Zeker niet de sterkste EP dit seizoen, maar einde is bruut. Nu wachten, noooo.

:lol:

Laatst bewerkt: 3 sep 2012
  14. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kapot geslagen ding is eerder door Walt gedaan in een van de eerdere seizoenen, dus heeft hij niet in deze episode gedaan. Ik dacht ook al zoiets dat de kanker terug zou zijn toen ik die scene zag. Ik vroeg me laatst af hoe ze die grote flash forward gingen doen, want seizoen 1 t/m 4 hebben 1 jaar geduurd. En we zien in de flash forward van de 5x01, dat ze dan in een seizoen weer een jaar verder zitten. Maar in deze aflevering werd weer duidelijk dat ze al drie maanden na het "afgeven" van de kinderen zijn.

Laatst bewerkt: 3 sep 2012
  15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Klopt, maar daar was hij toen boos dat ie geen kanker had. Hij had er al 'vrede' mee om dood te gaan denk ik. Nu was hij echter heel erg kalm na die test. En daarna meteen die twee scenes...zegt mij genoeg. Ik zou het ook heel erg cheap vinden als het blijkt straks dat ie geen kanker heeft en dat is gewoon een volledig ommekeer gemaakt heeft....dat zou echt nergens op slaan vind ik dan.

16. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233

Hank vond volgens mij de bovenste bij Gale thuis, en de onderste is het boek wat Walter van Gale kreeg in seizoen 3, met die flashback erbij van de scene waarin Hank tegen Walt over W.W. begint, weet Hank het nu dus.

Hele toffe EP weer, die gevangenis-montage was echt bruut, en de montage waarin Walt met Todd kookte en veel geld verdiende was ook erg mooi, je zag daar dat Walt het eigenlijk maar saai vond die routine.

Nu een jaar wachten.. ;(

17. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    das wel vaag, de rest van seizoen 5 in zomer 2013 uitzenden...

18. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Simpel. AMC wilde meer seizoenen alleen was Vince Gilligan het hier niet mee eens. Dus om de hype hoog te houden hebben ze het maar in tweeën gedeeld.

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Waarom zegt het boek eigenlijk 'To my OTHER favorite: W.W.' Nu lijkt het net alsof er twee W.W.'s zijn.

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Omdat de schrijver van dat boek ook WW was toch?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina