1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Breaking Bad

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door PBateman, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nice! Ben idd wel benieuwd hoe ze die gaan vullen, want vind nu wel dat er echt zaken worden afgerond.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet hoor, maar als Hank er achter is dat Walt het heeft gedaan, duurt het niet lang voor ze al het geld gaan vinden. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij zijn familie door een dergelijke hel wil laten gaan en zijn kinderen hem als laatste als 'drugsdealer' zien puur omdat Hank dan zijn zaak heeft opgelost.

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dan is het hele nut van het voorzien van zijn familie inderdaad ook weg. Zeker voor Holly die, haar vader dan alleen kent als drugsbaron. Dat niet alleen hij is ook een moordenaar, dat zou die zijn kinderen niet aan willen doen, lijkt mij.

Ik geloof er nog niet zo in. Hij heeft zijn kinderen hoger dan Hank, lijkt me.

4. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ach ik denk of
    hij heeft het er met opzet neer gelegd omdat hij zichzelf helemaal de baas/koning vind nu (all hail the king) en niemand hem iets kan maken.

of
    juist omdat hij altijd zo'n pietje precies is en alles tot in de puntjes regelt juist nu een steekje laat vallen

Zou ook wel vet zijn als hij op het einde gewoon
    overlijdt

6. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ze een voor een kijken toch minstens iets toevoegen aan de "spanning". De gebeurtenissen dringen goed door en op fora zoals deze is het speculeren altijd leuk om te lezen.

Laatst bewerkt: 4 sep 2012
  7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het kan allerlei kanten op gaan...

Gepakt worden, achter tralies en uiteindelijk sterven door zijn ziekte.

Ermee wegkomen en uiteindelijk door ziekte sterven.

Of tijdens een schietpartij om het leven komen. Laten we die M60 niet vergeten :D

8. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Wat dacht je van...

dat Walt, Hank gewoon vermoord, dat zou me niets verbazen

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Inderdaad. Ik ben nu bijna bij met Sons of Anarachy, maar ik kan er met niemand over praten :+ iedereen die het mij aanraadde heeft dat allemaal allang gezien.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nah, ik denk eerder dat ie dan echt vlucht. Walt lijkt ineens niet meer die 'cold bastard' te zijn. Maar ik kan het mis hebben :)

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik snap de logica niet helemaal van de rest van het seizoen volgend jaar uitzenden? Alsof deze serie nog gehyped moet worden. De reclame inkomsten zullen niet anders zijn als ze nu of volgend jaar uitgezonden worden lijkt me.

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nogmaals..

Als jullie denken dat Walter dat boek daar expres heeft achtergelaten.. Waarom zou hij in godsnaam incalculeren???!!! Echt waarom ben ik de enige die dat onlogisch vindt :confused:... "Slordig dat ie dat boek laat liggen".. Kom op hey, hij is geen Nostradamus. Of poept Hank altijd als hij bij Walt op bezoek is? Die theorie vind ik echt veels te ver gaan.

Ik denk dat Walt gewoon dat boek zelf leest terwijl hij poept soms.. En dat dat boek dus hele tijd verplaatst omdat hij het overal en nergens leest.

Dat ie kanker heeft weer wil ik best geloven en dat hij nu goed wil doen. Dat klinkt nog enigszins logisch

2x een dvd box uitbrengen?

Laatst bewerkt: 5 sep 2012
  13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Oooh dan heb ik mezelf verkeerd verwoord...want...

Het lijkt me ook sterk dat ie het expres heeft achtergelaten. En het lijkt de master bedroom toilet te zijn, wat dus zijn slaapkamer. Wel raar dat Hank daar gaat kakken dan. Weet ook niet zeker of het Walt's slaapkamer is, maar dat ie daar zo'n boek zou hebben liggen vind ik dan wel heel geloofwaardig.

14. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    De tweede helft van 't seizoen is nog niet gefilmd.
    Gilligan en Co. zijn op dit moment druk bezig met 't einde te 'kraken.'

Meer met Gilligan.

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee bedoelde ook jou niet. Maar paar gasten en die imdb link.. Ik overdreef misschien met "ben ik de enige" :p

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik zal wel niet helemaal wakker zijn, maar kan iemand mij de clou rondom het boek uitleggen? :+

nm het is die dude waar hij mee samenwerkte. Is het niet wat weinig info voor Hank?

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Het is ook geen 100% bewijs, maar voor Hank wel. Voor Hank valt nu alles op zn plaats.

18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Hank vond in seizoen 3 aantekeningen van Gale waar ook gesproken werd over W.W. In ep8 van dit seizoen zag je een flashback naar een eerdere aflevering waarin Hank Walt hiermee confronteerde, ‘’Walter White?’’ ‘’You got me!’’, maar het bleek toen te gaan over Walt Whitman, de schrijver van het boek dat Hank in ep8 op de wc vond.

In dat boek staat in hetzelfde handschrift, en met dezelfde initialen eronder (G.B.) weer iets over een W.W., maar dan ‘’the other W.W.’’
    Dus het feit dat dit boek op de WC van Walter ligt, plus het feit dat ie bv. 2 nieuwe auto’s heeft gekocht, een duur horloge om had etc, moet toch wel genoeg zijn voor Hank om te weten wie Heisenberg is. ;)

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En dat die Scheikunde leraar is. ;)

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    En het feit dat ie
    Gustavo Fring, Mike Ehrmantraut (oke dat weet Hank nog niet) en 10 andere getuigen heeft uitgemoord
    zouden hem toch moeten doen twijfelen. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina