1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Breaking Bad

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door PBateman, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    opzich prima episode hoor. Zeer gewaagd om zo een aflevering te maken die eigenlijk alleen maar om een vlieg draait. Maar deze aflevering gaat ook veel meer over het verleden wat er zich nou de afgelopen seizoenen heeft afgespeeld. Ik hoef ook niet altijd een aflevering als deze maar voor een keer prima! }:]

2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Nadat ik gewaarschuwd was en daarnaast niet heel veel tijd had. Ja, dat hele stuk waar ze alsmaar achter de vlieg aanzitten, met een schoen, map of whatever heb ik geskipped. Het interessante stuk over de drugs die Jesse steelt e.d. niet. Vond dat stuk nogal tijdverspilling, met een snelle scroll weet ik genoeg, de vlieg is niet dood ondanks alle mogelijke manieren waarop dit is geprobeerd.

3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Lolzz, tja dan mis je blijkbaar dus toch idd dingen (behalve elk gevoel voor subtiliteit ^^ ) No offense, maar vind het toch iets respectloos hebben om een serie te skippen.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik vind het niet gewaagd, eerder inspiratieloos. Hoe Walt in elkaar zit weten we nu wel. De onderlinge relatie tussen Jesse en Walt komt niet extra op het spel, omdat Walt niet aangeeft dat hij mede debet is aan de dood van die vriendin. Want volgens mij draaide hij haar op haar rug toen ze sliep, waardoor ze ging stikken. Als hij haar lekker had laten liggen dan was ze de volgende ochtend denk ik gewoon wakker geworden. Al moet ik zeggen dat ik het fijne van dat drugsgebruik ook niet weet. Het was wat herkauwen van wat oude beelden en mededelingen aan Jesse door Walt over e.e.a. wat Jesse toch al wist. Big deal. Een filler noem ik dit gewoon.

5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is jou goed recht om dat te vinden. Ik ben inderdaad niet respectvol, in de zin welke jij bedoeld tegenover series, als in doorkijken terwijl ik er geen plezier in heb. Als ik stukken oninteressant vind dan spoel ik door. Dit is de eerste keer dat ik dat heb gedaan met Breaking Bad. Al vind ik respect hebben voor een serie eigenlijk een beetje misplaatst. Ik heb in algemene zin respect voor levende materie. Respect voor in dit geval de acteurs maar ook zelfrespect, ik kijk geen dingen welke ik niet interessant vind. Verder sluit ik me aan bij Pascal wat betreft het inhoudelijk oordeel. Echter vind ik Breaking Bad een geweldige serie en kijk ik nu al naar volgende week uit, ik hoop alleen dat deze episode wat meer om het lijf heeft!

Laatst bewerkt: 26 mei 2010
  6. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Iemand ep11 al gekeken? Vond het een sterke aflevering. Vooral het einde met Jesse en combokiller en zijn maatjes. Heb zo het idee dat volgende week weleens een zeer explosieve aflevering kan gaan worden. Had al verwacht dat Skylar wat meer terug zou komen in dit seizoen. Weet nog niet of ik het cool vind, maar kan natuurlijk best wat worden. Ook de scene met Walt en Gus bij Gus thuis aan de eettafel leek me een opzetje naar iets groters. Nu helaas weer een week wachten tot ep12 helaas ;)

7. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Die tip die Gus hem gaf vond ik wel iets dreigends hebben, leek me duidelijk dat hij op Jesse doelde.

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Episode was stukken beter dan de vorige inderdaad. Ik begreep alleen één ding niet helemaal. Of althans, ik hoorde het niet goed en heb het niet terug geluisterd. Wie is die Thomas nou precies? Ja, dat jochie die Combo had vermoord. Maar wat is haar relatie met dat jochie? Is dat gewoon een vriendje van haar zoontje?

9. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Op het eind ging er weer zo'n hele krachtige "vibe" uit. Deze keer van Jesse.

Dat hij zo wegliep, boos kijkend, met van die muziek. Damn.

Dat belooft veel goeds voor de volgende aflevering.

10. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Was volgens mij het broertje of neefje van de nieuwe chick van Jesse if i'm not mistaken.

@ Ebrithil: Einde was idd sick! I love Jesse sowieso. Wel chill voor mijn gemoedsrust dat ie die chick van em geen meth gaf... Ja dat is miss hypocriet dat ik hem cool vind, maar de hele serie maakt je labiel :D

11. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Het broertje van dat mokkel.

Nog even terugkomend op The Fly, dat was in mijn ogen juist een briljante aflevering, beetje slapstick met die vlieg, spanning door de ladder-scene en het feit dat Walt op het punt stond te verklappen wat ie met de ex van Jesse had gedaan, en zijn openbaring dat ie liever dood zou zijn.

En ep 11 belooft veel goeds voor het einde van dit seizoen. :thumbs:

Laatst bewerkt: 1 jun 2010
  12. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb net seizoen 1 op hd binnen gevist.

Binnen kort maar eens aan beginnen :)

13. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Ep12 is bijna binnen. Ben benieuwd! (en ja dit is een spampost :D )

Edit: Wat een compleet zieke aflevering!!! _O_ Bril-fucking-jant! Dat einde ook echt... Jezus wat wordt het nu lang wachten op ep13... Ik raad je miss zelfs aan nog een weekje te wachten en ze dan achtermekaar te kijken. Anders zit je een week met deze ep in je hoofd met trillende knietjes te wachten :+

Cijer: 10/10 (nog beter dan ep7 imo)

De discussie met Gus, Jessie, Walter en de twee dudes was geniaal, evenals de monoloog van de baardude bij Walter thuis. En dat einde... Hoe ziek vet. Kon echt alle kanten op tijdens de wandeling van Jessie naar de twee gasten. Had dit echt niet verwacht op deze manier.

Laatst bewerkt: 7 jun 2010
  14. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Fuuuuuuuuuuuuuu-uuuuck :eek:

Dat einde weer :eek:

Ze weten het telkens weer te flikken zeg _O_

15. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie maken me nu wel heel nieuwschierig!

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
  17. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Geniaal !

18. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    OMG net de aflevering nog een keer gekeken en hij wordt alleen maar beter. Wat een serie _O_ Ahhhh kan niet wachten op de seizoensfinale!!!

19. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik neem aan dat jullie met seizoen 3 bezig zijn?

ik kan seizoen 2 nergens op hd vinden...

20. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Jup idd seizoen 3. Ik haal ze btw op 720p met newsleecher.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina