1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Breaking Bad

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door PBateman, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wut? Damn echt geen zin om zo lang te wachten.|:-

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Lache serie heb deze vakantie maar eens alle seizoenen gekeken jammer dat nu zo lang moet wachten maargoed zit niets ander op ;)

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Lache serie?
    Ik vraag me af of we het dan over dezelfde serie hebben 8).

4. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij heb ik het sowieso nergens over met jou.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Jij bent ook niet echt van hoog niveau he? Komt laatste tijd weinig zinnings uit bij jou.

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Uit jou anders ook niet.. 8)

Oftewel: ontopic en elkaars mening respecteren.

7. da_ruub

da_ruub Active Member

Leuk Bevonden:
    320
    ik heb er gisteren voor het eerst iets over gelezen in de revu, en ik dacht meteen die moet ik zien....morgen beginnen aan het eerste seizoen :cool: (beter laat dan nooit)

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jij moet ook altijd t laatste woord hebben he.:):

Ik vraag me nog altijd af waar deze serie over gaat. En of het t waard is om 'n te kijken. Wat is het wat deze serie volgens jullie zo leuk maakt?

9. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    De accolades die de serie heeft ontvangen mag voor zichzelf spreken en de plotomschrijving staat in de beginpost omschreven.

10. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Hmmm dat is lastig... hij is gewoon heel erg veelzijdig.. en het onderwerp spreekt aan geen spoiler dus want dit is al vrijwel meteen duidelijk; Geniale onschuldige scheikundeleraar krijgt longkanker en gaat drugs produceren om nog ff big money te maken. Vooral de constant bizarre situaties die elkaar opvolgen zijn zowel dramatisch, spannend als vaak ook humoristisch (echt van WTF is hij NU weer in beland :))..

Zou zeggen kijk de eerste 2 á 3 afleveringen gebeurt echt heel veel in dan weet je meteen of je 't leuk vind of niet.

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hmm uit de plotomschrijving kon ik eerlijk gezegd niets vinden over waarom dit een leuke serie zou zijn (in de zin van humor/spanning etc.). Hoeft ook niet, maarja, ik vind het altijd wel belangrijk om te weten wat ik kan verwachten van een serie.

12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Zoek je toch even Breaking Bad op Google en kijk je de eerste aflevering.

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Als je die theorie doortrekt heb je geeneens een forum meer nodig. ;)

14. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk wel. Een vraag als "Waar gaat de serie over?" hoort naar mijn mening op geen enkel forum thuis. Dat is zo makkelijk op te zoeken. Nu snap ik ook wel dat je gewoon een reactie op Tyrant's achterlijke posts wou geven en daarnaast een serieus bericht wou plaatsen om niet puur te flamen. Maar dan nog.

Verder om het andere deel van je vraag dan maar serieus te beantwoorden. Wat de serie voor mij zo leuk maakt is de droge humor af en toe, het originele verhaal, de rare situaties welke elkaar opvolgen en opvolgen. Zit gewoon een flinke dosis humor in, gemixt met toch wel serieuze zaken als kanker, hoe daarmee om te gaan in het gezin en het motief dat hem drijft tot "cooken", geld voor zijn familie, waardoor zijn vrouw hem weer verstoot. Gewoon een goede serie, mag je niet missen als je van series houdt!

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik flame nóóit! :+

Maar dat is in mijn ogen het nut van een forum: Meningen, vragen en ervaringen uitwisselen. Ik wil gewoon van jullie weten wat deze serie te bieden heeft. Dat lijkt mij toch wel normaal om te vragen, of ik snap je punt gewoon niet. En omdat jij zegt dat ik dan gewoon een aflevering moet kijken, waarom zou je dan nog een topic hiervoor aan willen maken. Zodat iedereen kan zeggen "aflevering van gister was leuk!"? Maarja, toch bedankt voor je antwoord.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Het is een serie met zwarte humor, dat moet je wel aanspreken.
    Al zitten er ook wel personages in die meer over stereotype humor beschikken hoor (zoals die vrienden, die drugsagent 8)).

17. da_ruub

da_ruub Active Member

Leuk Bevonden:
    320
    Afgelopen 2 nachtdiensten seizoen 1 helemaal gekeken, vannacht beginnen aan seizoen 2 \o/

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Iemand enig idee wanneer dit weer begint?

19. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Juli.

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jep, ik heb er weer echt zin in. Zo'n toffe serie dit. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina